Ani se nedivim. Carlos Ghosn je sice privedl zpet k zisku,ale tim jak se jim "povedla" nova Primera,ktera je prilis uzce zamerena na urcity vkus a taky diky tomu,ze de facto nemaji nastupce tolik oblibene Almery(Note nepocitam),tak se neni skutecne cemu podivovat.Driv se Nissanu vycitalo,ze jeho hlavni dva tahouni P+A jsou designove nevyrazne az prumerne vozy.Ted se me zda,ze je to zase style m "ode zdi ke zdi".Nekdo tu nedavno v nejake diskuzi napsal,ze by snad mohla mit v Evrope uspech Altima(takova Almera pro USA) Odpvedi byli spis negativni.Ze se sedany moc v CR nenosi etc...Rozhodne je ale Altima,alespon podle me povedene auto.Manzelka v nem parkrat jela pri navsteve statu a usoudila,ze po par upravach pro evropu,by se pro ni hned rozhodla.Uz aby tady bylo oficialni zastoupeni Infinity.Bohuzel to uz je ale jina financni liga,bohuzel...
Jo, jo. Ghosn dosáhl zisku jen brutálním omezením vývoje. A teď se jim to začíná vracet. Nissan prostě nemá co nabídnout. 6-8 let staré modely už nikdo nechce ani za relativně nízké ceny. A v ČR tomu nasadili korunu zrušením oficiálního zastoupení a jeho přesunem do Budapešti.
nejen brutálním omezením vývoje, ale hlavně snížením celkových nákladů ( mzdy, dodavatelé ), no to ta kvalita je pak vidět....
Bohužel pro Nissan, při snižování personálních nákladů nebylo skoro kam jít - továrny Nissan jsou dlouhodobě jedny z nejefektivnějších (např.ta Britská vyhrává soutěž o nejefektivnější evropskou automobilku už asi 10 let). Takže se muselo šetřit hlavně na dílech a na vývoji . To VW má ještě fůru možností, kde šetřit .
Je to tak, Nissan je v Evrope dead. V podtstate neni auto, ktery bych si dnes od Nissanu koupil - snad jen 350Z nebo Murano. Ale obe jsou mimo rozumne cenove relace, takze smula. Co se tyce nizsi stredni tridy - nastupce Almery tu mel bejt uz v loni a misto Primery jsem meli fakt dotahnout tu Altimu + udelat jeji kombi verzi (coz by mohl byt orisek ...). Zajimalo by me jestli za to fakt muzou ty Francouzi nebo jestli si to Nissan zpackal sam ...
Měl jsem 5 let Almeru 1,8 a jsem rád, že jsem se jí zbavil. V zimě mizerné jízdí vlastnosti, člověk měl strach, že mu ustřelí předek, tvrdý podvozek, jízda jak v žebřiňáku, a to jsem nepřehušťoval, nepraktické světlé potahy sedadel, věčně ujíždějící originál koberečky, velice nepohodlná sedadla a výměna motoru, kdy první i druhý chlastají cca 1 litr oleje na 1000 km. Vůbec jsem se na jízdu netěšil. Teď jsem koupil o třídu nižšího nového Yarise. I když má menší kufr, tak prostor pro cestující a zejména za řidičem je větší a jízdní komfort také. Tmavá sedadla a cena se stejnou výbavou o 1/3 nižší.Proč se pak divit, že při obměně vozidla po cca 3 až 5 letech si už bývalý majitel Nissana podruhé nekoupí. Přitom nabízená Almera 1,5 nyní v akci s klimatizací stojí stejně jak ten Yaris 1.0, vybavený stejně.
no jo, holport s renó nese své ovoce...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.