Automobilka Marcos zřejmě zkrachuje, už podruhé

Říká se, že dvakrát nevkročíš do stejné řeky, jenže toto pořekadlo zřejmě neznají ve Velké Británii. Tamní malovýrobce sportovních vozů Marcos je totiž opět před krachem.

Výrobce, který poprvé ukončil výrobu v roce 2000, z důvodu malých prodejů svých sportovních modelů, které pohání osmiválce z Corvetty se totiž z krachu po dvou letech vzpamatoval díky několika věrným, kteří dokázali první hluboké bezvědomí zvrátit.

Jenže po pěti letech od znovuzahájení výroby je automobilka přesně tam, kde byla přes lety sedmi. Vysoké vývojové a výrobní náklady nejsou pokryty z malých prodejů. Pokud se tedy nestane malý zázrak, svět přijde o modely, které začínají na stejné písmeno jako jiná krachující automobilka, TVR.

Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 15 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků