Automobilka Marcos zřejmě zkrachuje, už podruhé

Říká se, že dvakrát nevkročíš do stejné řeky, jenže toto pořekadlo zřejmě neznají ve Velké Británii. Tamní malovýrobce sportovních vozů Marcos je totiž opět před krachem.

Výrobce, který poprvé ukončil výrobu v roce 2000, z důvodu malých prodejů svých sportovních modelů, které pohání osmiválce z Corvetty se totiž z krachu po dvou letech vzpamatoval díky několika věrným, kteří dokázali první hluboké bezvědomí zvrátit.

Jenže po pěti letech od znovuzahájení výroby je automobilka přesně tam, kde byla přes lety sedmi. Vysoké vývojové a výrobní náklady nejsou pokryty z malých prodejů. Pokud se tedy nestane malý zázrak, svět přijde o modely, které začínají na stejné písmeno jako jiná krachující automobilka, TVR.

Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků