Automobilka Gumpert vstává z mrtvých. Nový model přiveze do Ženevy

Automobilka Gumpert vstává z mrtvých. Nový model přiveze do Ženevy

O německém malosériovém výrobci Gumpert nebylo dlouho slyšet. Není divu, když v srpnu 2013 firma zkrachovala. Jenže teď zbytky odkoupila investiční společnost Ideal TeamVenture, kterou možná znáte v souvislosti se záchranou značky De Tomaso. Na autosalonu v Ženevě by měla automobilka představit nový model.

Podle investora se máme těšit na modernizovaný model Gumpert Apollo. Automobilka nyní ponese jméno Apollo Automobil GmbH. Na nově založených oficiálních stránkách můžete sledovat odpočítávání do odhalení webové prezentace nového modelu. To se uskuteční 11. ledna.

Značka TVR je zpátky. Tady je první fotka nového modelu

Značka TVR je zpátky. Tady je první fotka nového modelu

Nový model Apollo je prozatím označen jako Arrow. Pokud jde o techniku, ta zůstává ještě zahalena tajemstvím, ale poslední zprávy naznačují, že vůz bude opět poháněn přeplňovaným motorem z Audi R8.

Minulý vlastník dokázal vyvinout nejrychlejší auto na Severní smyčce Nürburgringu. V roce 2009 zvládl Gumpert Apollo Sport legendární okruh za sedm minut a jedenáct sekund, což byl nejlepší čas pro produkční auta schválená pro běžný provoz.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 31 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků