Automobilka BMW už za čtyři roky přijde se zcela autonomním vozidlem.

Automobilka BMW už za čtyři roky přijde se zcela autonomním vozidlem.

Nejvyšší management německé automobilky BMW slovy Elmara Frickensteina uvedl, že v roce 2021 bude mít v nabídce plně autonomní vozidlo.

„Jsme na cestě zákazníkům do roku 2021 nabídnout úroveň 3, 4 a 5,“ uvedl Frickenstein s tím, že jednotlivé úrovně autonomního řízení budou nabízeny podle toho, kde konkrétní vozidlo bude jezdit.

Revoluce v testování autonomních vozů? Záložní řidič prý již nebude potřeba

Revoluce v testování autonomních vozů? Záložní řidič prý již nebude potřeba

Úroveň 5 je plně autonomní automobil, který je schopen jet podle navigace bez jakéhokoliv přičinění řidiče, zatímco úroveň 3 i nadále vyžaduje zásahy řidiče ve chvíli, kdy systém vyhodnotí situaci jako problematickou.

Autonomní Volva projela ve službách Uberu minimálně šest červených

Autonomní Volva projela ve službách Uberu minimálně šest červených

Červencové ohlášené partnerství BMW se společnostmi Intel a Mobileye s cílem představit zcela automatický vůz tak začíná nabírat na obrátkách.

bazar

BMW X5 3
Rok výroby: 2010
Stav: 234 087 km
Cena: 440 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2012
Stav: 120 517 km
Cena: 360 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2002
Stav: 238 083 km
Cena: 100 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 168 957 km
Cena: 260 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2007
Stav: 181 678 km
Cena: 243 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2011
Stav: 54 374 km
Cena: 320 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků