Automobilka BMW už za čtyři roky přijde se zcela autonomním vozidlem.

Automobilka BMW už za čtyři roky přijde se zcela autonomním vozidlem.

Nejvyšší management německé automobilky BMW slovy Elmara Frickensteina uvedl, že v roce 2021 bude mít v nabídce plně autonomní vozidlo.

„Jsme na cestě zákazníkům do roku 2021 nabídnout úroveň 3, 4 a 5,“ uvedl Frickenstein s tím, že jednotlivé úrovně autonomního řízení budou nabízeny podle toho, kde konkrétní vozidlo bude jezdit.

Revoluce v testování autonomních vozů? Záložní řidič prý již nebude potřeba

Revoluce v testování autonomních vozů? Záložní řidič prý již nebude potřeba

Úroveň 5 je plně autonomní automobil, který je schopen jet podle navigace bez jakéhokoliv přičinění řidiče, zatímco úroveň 3 i nadále vyžaduje zásahy řidiče ve chvíli, kdy systém vyhodnotí situaci jako problematickou.

Autonomní Volva projela ve službách Uberu minimálně šest červených

Autonomní Volva projela ve službách Uberu minimálně šest červených

Červencové ohlášené partnerství BMW se společnostmi Intel a Mobileye s cílem představit zcela automatický vůz tak začíná nabírat na obrátkách.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků