Automobilka BMW slaví, vyrobila již 20 000 motorů 5,0 V10

11 komentářů

Bond007
15. listopadu • 12:35

5.0 z M5 neni spatnej motor, alůe kam se hrabe na 5.0 V10 TDI... ten kdzy se ochipuje, ma jeste vetsi vykon nez slavna M5;-)

Petr
15. listopadu • 7:42

Ještě by bylo dobré doplnit:
20.000 vozů = 20.000 motorů z čehož plyne, že ani u jednoho z motorů nedošlo k problémům, aby musel být vyměněn!

Radek Ondrášík
15. listopadu • 7:47

Tuto informaci máte odkud? Řekl bych, že 100% úspěšnost tam nebude a že 20 000 motoru nerovná se 20 000 prodaných vozů

Petr
15. listopadu • 15:55

http://www.worldcarfans.com/news.cfm/newsid/2061114.001/country/gcf/BMW/bmw-v10-marks-20.000-milestone

Radek Ondrášík
15. listopadu • 16:33

Mi z toho neplyne 20 000 vozů M5 a M6, ale 20 000 motorů V10. Ono je třeba si uvědomit, že mnoho těch motorů se nyní nachází v jiných vozech, tuneři je často kupují pro své vozy...

Petr
15. listopadu • 18:48

It has been on the market for just two years and its output of 507 bhp already ensures outstanding performance figures for 20,000 BMW M5 and M6. A few days ago, the 20,000th specimen of the high-performance engine was produced on the so-called Special Engine Line at the BMW plant in Munich.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
15. listopadu • 19:32

před několika dny bylo vyrobeno 20 000 motorů...- znovu opakuji, BMW prodává tento motor i mimo své M5 a M6 modely, takže pak počet nesedí. Buď pak vyrobil více než 20 000 motorů a přesně 20 000 M modelů, nebo vyrobil 20 000 motorů, ale o několik méně M modelů.

tuky
15. listopadu • 20:10

"for 20,000 BMW M5 and M6. A few days ago, the 20,000th specimen ... produced" Ono to fakt znie ako keby tie motory isli iba do M5 a M6; a osobne mam taky neurcity pocit, ze BMW bude uvadzat iba motory co idu do ich aut [nezda sa mi totiz, ze by chcelu robit reklamu upravcom]
+ upravca si moze objednat iba napr. blok a par dlasich succasti a vnutornosti motora nahradi inymi [ako to robia napr. s Porsche motormi]"V létě roku 2004 byla zahájena výroba nového desetiválce a před několika dny se na speciální malosériové výrobní lince objevil agregát s pořadovým číslem 20.000. Právě tolik bylo vyrobeno sedanů BMW M5, kupé M6 a kabrioletů M6 Cabrio." auto.cz

Radek Ondrášík
15. listopadu • 20:33

Jenže to právě není tak zcela pravda. Chápu, že auto.cz to jen přeloží a opíše, ale skutek je prostě trochu jiný. Takže zpráva možná měla být v jakémsi souladu mezi počtem motorů a auty, což je pochopitelné, ale celkově ten počet nesedí. V době kdy bylo vyrobeno 20 000 motorů nebylo 20 000 vozů.Je to tak trochu nešťastně napsáno ze strany BMW, ale všichni chápou o co jim šlo. Prostě 20 000 motorů pro modely M5 a M6, i když jich bude více ať už z výše zmíněných důvodů, nebo i jiných. PS: znám jeden případ (ne osobně) výměny motoru V10 v BMW M5 za nový. Takže už jen z tohoto důvodu ty počty nemohou sedět ;-)

tuky
15. listopadu • 21:24

:-);-)
// mame to ale problemy, ze :-))

Radek Ondrášík
15. listopadu • 21:40

Ano, války jako o poslední ložisko ropy :-)

Doporučujeme

Články odjinud