Automobilka BMW meziročně navýšila prodeje

Německá automobilka BMW za loňský rok navýšila meziročně prodeje o 7,7 procenta, když prodala 1,28 mil. automobilů. V rámci koncernu pak došlo k navýšení o 9,7 procenta na 1,5 milionu nových vozů.

Velký boom totiž zažily obě další automobilky a to jak Mini, tak i Rolls-Royce. Ten meziročně navýšil prodeje o 26 procent, když prodal 1 010 vozů a Mini navýšilo prodeje o 19 procent při prodeji 222 875 vozů.

Automobilka tak výrazně předčila původní plány, které byly stanoveny na počátku loňského roku. Vedení ovšem není prozatím spokojeno se ziskovostí, jelikož marže neustále klesají.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků