Automobilka BMW chystá vstup do seriálu elektrických formulí

Automobilka BMW chystá vstup do seriálu elektrických formulí

Bývaly časy, kdy jsme automobilku BMW mohli vidět na okruzích v rámci seriálu F1. Jenže tyto časy jsou dávno pryč. BMW se (ostatně jako všechno) mění, už to nejsou jenom zadokolky sázející na řadové šestiválce. Teď je v módě ekologie, elektromobilita, hybridy a tak dále. V Mnichově na tento trend zareagovali značkou „i“, která by časem měla začít závodit v seriálu elektrických formulí. 

V Británii zpoplatnili dobíjení elektromobilů. Kilometr vyjde na 4 koruny

V Británii zpoplatnili dobíjení elektromobilů. Kilometr vyjde na 4 koruny

Kolegům z motorsport.com to řekl Jens Marquardt, který zastává funkci ředitele BMW Motorsport. Ten potvrdil, že v současnosti BMW spolupracuje s jedním z týmů účastnících se závodů Formula E. Konkrétní jméno nikdo říci nechce, spekulace ovšem hovoří o týmu Andretti Formula E. Automobilka tak má přístup k technickým detailům a může se na svůj vstup do seriálu patřičně připravit. 

BMW i3 a i8 dostanou pro seriál Formula E bezdrátové dobíjení

BMW i3 a i8 dostanou pro seriál Formula E bezdrátové dobíjení

Patrně to ale nebude hned. Podle toho, co řekl Jens Marquardt, si BMW počká na moment, kdy série přejde na systém jednoho auta pro jednoho jezdce. Kvůli nedostatečnému dojezdu v současnosti každý jezdec používá během závodu dva monoposty. Na jeden vůz pro závod by elektrické formule mohly přejít v páté sezóně. Nedávno skončila druhá sezóna. 

BMW je samozřejmě k vidění v seriálu Formula E už teď. Model „i8“ zde například funguje jako safety car. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků