Automobilce Audi se daří, zvyšuje prodeje po celém světě

Německá automobilka Audi, člen koncernu Volkswagen, prodala za prvních deset měsíců tohoto roku 767 000 nových vozů, což je nárůst o 8,8 %, proti stejnému období roku 2004. Za celý rok 2005 se má prodej dostat na 820 000 kusů nových vozů. Jedním z největších úspěchů pak slaví na americkém trhu, kam dodala bezmála 8 000 nových vozů, což je nárůst o více než 15 %. Další zvyšování na tomto perspektivním trhu lze očekávat i v dalších měsících, kdy se pořádně rozjedou prodeje nových modelů, především velkého SUV Q7.
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků