Autokluby mají vlastní Ligu mistrů. A Češi jsou na stupni vítězů!

bzzz  |  20. 02. 2019 19:40

F1, NASCAR, WRC, MOTO GP atp... kde v top sledovanych ze se Cesi prosadili? Jinak samozrejme vsechna cest a respekt, protoze ani v 'nesledovanych' soutezich vam vitezstvi nikdo zadarmo neda.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  21. 02. 2019 08:42

WTCR tiez chyba, tam Skoda nestartuje... hm kde okrem rally Skoda auto jazdi?

Odpovědět  |   | 
 |  13. 03. 2019 18:22

Tam by dostala napráskáno od Hyundaie stejně jako všichni ostatní. Hyundai je Mistr světa cestovních vozů WTRC pro rok 2018, kde získal titul hned v jeho první sezóně.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 02. 2019 11:35

Bejt průzkum v kterých zemích Eu jsou nejhorší řidiči tak jsme v první 3ce taky.

Odpovědět  |   | 
Fercheater  |  23. 02. 2019 23:46

Z komentářů je mi na blití.. hodně smutný. U nás, a vypadá to že i u čobolů, se úspěch neodpouští. Tak pár příkladů pro chytrý čecháčky a čoboláčky:
KARTING Hájek – mistr světa v kartingu, kategorie KZ
RALLY Kopecký/ Dresler - mistři světa ve WRC 2 (navíc s vozem vyvinutým a postaveným v ČR)
ZÁVODY TAHAČŮ NA OKRUZÍCH Lacko - stříbro v mistrovství Evropy (opět s tahačem vyvinutým a postaveným v ČR)
ZÁVODY DO VRCHU Lukáš Vojáček - Mistr Evropy v závodech automobilů do vrchu
PLOCHÁ DRÁHA Franc - stříbro v mistrovství Evropy na travnaté ploché dráze
MOTOKROS Polák - 3. místo v mistrovství světa v motokrosu juniorů – třída 125 ccm
AUTOKROS Nikodém – mistr Evropy v Buggy1600

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 02. 2019 10:12

Vsak vsechna cest a (obrovsky) respekt. Akorat je to neco jako mistr sveta v nohejbalu vs mistr ve fotbale/volejbale.

Reagoval jsem spise na formulaci 'Je tu ale Jedna Liga mistrů, kde si je všechny podáme.', ale tak u mistnich autoru je to takova tradice, neco jako ta Jihlavanka...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 02. 2019 10:19

A kdyz uz - ikdyz to neni autoklub - tak Martin Šonka - to je liga mistru

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

včera | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 21 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 151 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A