Autodesign Awards 2007: nejkrásnějšími auty roku jsou...

21 komentářů

Sob
13. prosince • 0:20

sportovní auta vypadaj furt stejně, už desítky let ... prohlídněte si testarosu, F430, diablo nebo murcielago ... Sice též nerozumím tomu proč dostal trošku usedlejší severský design od volva první cenu, našel bych ais odvážnější, ale pěkné to auto je dost; Na design vždycky byli machři jižani: italové, španělé a občas nějaká ta amerika (mustang etc.) ... němci a asie nic moc ...

Petr
13. prosince • 15:53

reknes ze sportaky vypadaji porad stejne a pak reknes ze na design sou italove machri ... Nak mi to protireci, jinak to ze vypadaji porad stejne se mi nak moc nezda ... kazdy auto ma alespon nekolik novych prvku

robert+
13. prosince • 2:13

no a prave mazda s tym svojim Nagare stylom prvy raz predviedla nieco novatorske a svoje... a mne sa to teda velmi paci

Petr
12. prosince • 17:08

No to Volvo je taky zajimavy, ze predu pekne, ze zadu to nak moc nezeru, Fiat 500 bych kop mezi dalkovy ... se mi fak nepaci nemam ho rad. Novy GT od Maserati je podle me auto ktere se hodi na predni pricky. R8 ... budiz awe nejsem fanda do audiny ... Skoda ze tam neni BMW do toho sem blazen :). Aston Martin DBS neni v seriove vyrobe? Nak mi tu docela chybi ... imho nejhezci auto ktery lze potkat na silnici. Krasa je strasne subjektivni...

Fanda
12. prosince • 15:35

Když pominu vzhled oktávky, tak se nemůžu zbavit myšlenky, že několik let staré auto se prostě nemůže účastnit soutěže o nejkrásnější auto roku 2007...prostě šlo na trh v jiném roce

dastax
12. prosince • 13:57

Musím souhlasit, doma máme C30tku Volvo a je to opravdu krása:-)
za takový auto se člověk nemusí stydět, ale popravdě, myslím, že jsou i hezčí

Logan
12. prosince • 15:44

Fakt? A co v tom máte za motor? Já jsem si ho byl minulý týden objednat, tak bych rád věděl, do čeho jdu... I když to teď stejně neovlivním. Mám se těšit? :-)

dastax
12. prosince • 16:13

2.0D . Dobrej motor. Silnej celkem dost (jak fabia RS), spotřeba skvělá (rychlá jízda v plným autě = 7litrů!), zvuk po zahřátí taky fajn. Nicmnéně nějakej silnější benzín by byl asi lepší (až na tu spotřebu:( )nicméně auto fakt pěkný, pěkný posezení a povezení, vzadu se sedí parádně. Akorát malej kufr a přestože je interiér krásnej, tak mi přijde, že se brzo okouká:(akorát po přezutí na nový zimní gumy se mi zdálo (jen doufám,že to bylo novýma gumama), že to auto tolik nedrží na silnici. Při silnějším brždění odlítával zadek, do zatáčky drží líp oktávka (ta stará, s novou nemůžu porovnávat)

Logan
12. prosince • 22:20

Taky jsem původně přemýšlel nad dieslem, ale pak zvítězil benzin, taky to bude 2.0, tak uvidíme... Myslíš, že se brzo okouká interier? Já nevím, seděl jsem v něm (v showroomu) a přijde mi, že pokud si přiobědnáš pár věciček, jako třeba R-Design, který zahrnuj e pár blbostí v interiéru, tak je to hned jiné. Ale je pravda, že volvo spíš sází na jednudochost a přehlednost... Nevím, s delším užíváním nemám zkušenost. A jak ty posuvné sedačky? Neni s tím systémem problém?

dastax
13. prosince • 7:45

Výbava, kterou máme, je myslím základ, jen příplatek za vyhřívaný sedačky a vzadu "kryt" kufru, aby nebylo vidět dovnitř. Přesto je tam už CD přehrávač, DSTC, ... to se mi líbí...Jinak je pravda, že je jednoduchej ten design vevnitř. Nevím, ono je to fakt pěkný, parádně se to ovládá (ty kolečka miliju, furt lepší než ladit stanice na rádiu třeba digitálně - tlačítkama), ale po pěti prvních minutách v autě už má člověk pocit (jak je to jednoduchý), že už to auto úplně zná a není nic novýho, co by tam mohl prozkoumat:-)Nicmnéně třeba klíček, jak je na přístrojový desce, mi taky úplně nevyhovuje. Není to tak pohodlný startování (myslím,že musím trochu kroutit ruku,aby se nastartovalo a při tom se neurazila páčka vpravo od volantu:))Ten 2.0l benzín si myslím bude super, jen by mě pak zajímala spotřeba... Kdybych měl hlavní slovo já, taky bych byl spíš pro benzín, protože to auto jezdí spíš kratší vzdálenosti, tak mi přijde, že se ta nafta ani nezhřeje a už zase stojí. A pak ty pořizovací náklady jsou větší...posuvný sedačky jsou celkem OK, sice vždy když někdo leze dozadu, tak si vždy musíš znova nastavit jak je máš posunutý, ale není to takovej problém, jak jsem myslel. Jediná blbá věc je, že když je posuneš, tak se za ně často chytne i pás, kterej se šikmo natáhne a pak aby si člověk kterej leze dovnitř nebo ven o něj rozbil hubu:)

hrabě olaf
12. prosince • 7:43

tak mě napadá - co se takhle trochu rozepsat o škodovce....když už se o ní v článku nepíše
HEHEHE....:-D

nKamil Hatapka
12. prosince • 11:49

Co chceš o Fábce psát ? Prostě s tím novým modelem zaspali dobu

lunochod
12. prosince • 3:50

Co dělá anketa Mateřídoušky na serveru Autorevue? A kde je Škodovka?
Podívejme se zblízka teda na ta auta, která nějakým divným řízením osudu "zvítězila".
Volvo C30 - vzadu otevřené jak anus bu.íka a ještě hnědě orámované. Za tímhle autem bych teda nechtěl jezdit.
Fiat 500 - v červeném auto pro hysterické singles sekretářky z nadnárodních firem;
Maserati GranTurismo - auto-žabák pro macho;
Audi R8 - auto pro nervní pozéry, jupíky a metrosexuály;
Ford Mondeo - auto pro nadržená firemní brka.
Zato dominantními rysy karoserie vozu Škoda Octavia jsou pěkné dlouhé měkké křivky. Jemné, ale zřetelně čitelné hrany odvážně procházející od předních sloupků až po nárazník podtrhují dynamický sportovní nádech přirozeně elegantního vzhledu. Promyšlenou koncepci a pečlivým vyřešením detailů bylo dosaženo vysoké užitné hodnoty a dojmu solidnosti atd.
Jak tohle mohl někdo přehlédnout? To je podvod!

Haya
12. prosince • 19:30

a Lunochod krása sovětského designu, co? :-O

Haya
12. prosince • 19:31

teda pokud příspěvek byl myšlen ironicky, sorry, super ;-)

žoužala
12. prosince • 13:18

Pán luŇák lunochod by si měl ve svých bačkorkách s manželkou a třemi dětmi;-) sednou do svého vytouženého vozu Škoda Octavia a s prstem v puse nechat hodnocení krásy designu těm, kteří dohlédnou dál než na špičku svého nosu! :-D Já osobně jsem zastáncem Škodovky mám ji rád, ale sem prostě nepatří... Mimo jiné není od věci si uvědomit,že tato soutěž není o tom pro koho ty vozi jsou a o čem tyto vozi jsou.... o kráse!B-]

miki
12. prosince • 14:07

Myslím, že jsi žoužalo nepochopil "jemnou" ironii v Lunochodovu příspěvku.

rs
12. prosince • 7:22

naprosto souhlasim. kdyz mohla pre par lety zvitezit v ankete o nejkrasnejsi auto ( asi jen CR) skoda oktavia kombi a zastinit takova auta jako ferrari, maserati, lamborginy,...atd, tak pak se ptam, jak je mozne ze se podobny uspech neopakuje i letos ?? opravdu zajimave a vidim za tim nejake spiknuti proti skoda auto za ucelem jejiho poskozeni a diskreditace

Verdo
12. prosince • 6:03

A to ses ještě nerozepsal o nové Fabii! To je teprve koncentrace elegance, moderního ale i nadčasového designu, praktičnosti ale i stylu!

pepa
12. prosince • 7:06

tak velká koncentrace, že se mi chce z toho blejt

nKamil Hatapka
12. prosince • 11:44

Já už jdu velebnosti, já se na to už nemohu dívat velebnosti.

Doporučujeme

Články odjinud