nic jiného
Tak to by mě zajímalo, jak chcou přes přední kola přenést těch 405k?? Jak se říká: přes přední max. 250k a i to je hodně!! Jinak Alfa je moje krevní skupina, takže určitě bych se touhle krsavicí rád projel...
Toto říkaji jen ti, kteří s podobnými vozy nemají žádné zkušenosti. Přenést přes přední nápravu jakýkoli výkon není opravdu problém. Problém je většinou v řidiči, který musí umět daný výkon dávkovat. Pochopitelně, pokud zmáčknete pedál na podlahu, tak letíte ven, jenže to samé vás při daném výkonu čeká jak u zadokolky, tak u čtyřkolky.Jednoduše řečeno, přenést se dá výkon jakýkoli, jen se to musí umět. Každopádně nepopírám, že u předního náhonu to bude extrémně pracné.
ked das plyn na stvrtinu, tak kola prenasaju 100 koni ne 400, plny vykon na predokolke sa k slovu dostane urcite menej casto ako u zadokolky ne to este 4x4
tohle je sportovní auto-->plyn de až na zem!! a to často - třeba předjíždění na okresce.
ja mam na prednej naprave 250 ps a vobec to neni problem prenies, kamarat ma 330 ps na predku a tiez to neni problem, takze 405 ps asi tiez nebude - jediny problem byva v tom medzikuse medzi volantom a sedackou ;-)
Popisuješ to sice pěkně, ale do nekonečna to nepujde. :) Čím víc koní na předek, tím větší problém. V případě 405 koní by byla zadokolka určitě o dost rychlejší než předokolka.Mám na přední nápravě suchejch 110koní a už i u mě je dost situací při kterejch si musím dávat pozor jak moc šlapu na plyn. Na mokru to asi popisovat nemusim už vůbec.
já jsem měl spíše na mysli to, že se při přidání plynu auto zvedne->kola se odlehčí a nemá to takový záběr. Zadokolkdy jsou nejlepší...
S tim nahonem to neni tak zle,jak to vypada.Cetl jsem na tuto modifikaci par recenzi,a jediny co tomu vytkli,bylo jezdeni pres hrboly a vytluky,spotreba a cena(38.800£),tudiz cena skoro dvojnasobna.Ale jinak sama chvala,zvuk jeste krasnejsi,to dmychadlo ma malej tlak,takze ten motor se stale chova jak atmosfera,ale ma paradni kroutak,a ten prenos je paradni,ac by fyzikove kroutily hlavou,pac tam mimo jine montuji i jiny differencial(je k mani na jejich shopu za 995£)a ten to kupodivu zvlada bravurne ukocirovat.Pro alfisty,je jen skoda,ze na tom shopu nemaj i ty zminovane vackove hridele,maj je jen pro 147gta:(
i 1000ps jde na předek záleží na tom jak pozvolna bude zabírat krouťák. Ale v zatáčkách musí prdel lítat za autem jak hovno za prdelí když se pospíchá na hajzlík:-D
To se mi nějak nezdá... Když bude mít motor vytočený a pak pořádně prošlápne plyn, tak se kola musí zákonitě protočit i za jízdy... o tom vím své (na 2ku jsem za jízdy protočil). Nebo situace - z 3 podřadí na 2 a najednou to tk zabere, že si nedokážu představit tu přilnavost... ale co vím, ja je to tu přesně. Třeba poupravili podvozek tak dobře, že tenhle monstrózní výkon jde i na předek celkem solidně.Ale jak vždycky říkám: " Sporťák musí mít náhon jedině na zadek, jinak je to paskvil."
405 koní na přední nápravě? Na co to je?
Tak to pěkná specialitka.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.