Autodelta 156 GTA: šestiválec 3.7 l a 328 koní

Tuningová firma Autodelta upravila Alfu Romeo 156. Pod kapotou „stopadesátšestky“ je stejný motor, jaký Autodelta montovala do verze 147 GTA. Zdvihový objem se u šestiválce zvedl z 3.2 l na 3.7 l, dostal novou vačkovou hřídel, škrtící klapku a přeprogramovanou řídící jednotku. Změny se dotkly i sání a výfukového systému, při pohledu na 156 GTA uvidíte dvě chromované dvojité koncovky. Výkon se dostal na 328 koní (241 kW) a maximální točivý moment je 353 Nm. S náhonem na přední kola se nejvyšší rychlost vyšplhá na hranici 280 km/h.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Osmnáctipalcová kola, která obouvají pneumatiky o rozměrech 235/40, ukrývají čtyřpístkové vrtané kotoučové brzdy s vnitřním chlazením o průměru 355 mm vpředu a 330 mm na zadní nápravě. Na karoserii je pár decentních úprav, jistě si všimnete vytažených prahů nebo přepracovaných nárazníků.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků