Autodelta 156 GTA: šestiválec 3.7 l a 328 koní

Tuningová firma Autodelta upravila Alfu Romeo 156. Pod kapotou „stopadesátšestky“ je stejný motor, jaký Autodelta montovala do verze 147 GTA. Zdvihový objem se u šestiválce zvedl z 3.2 l na 3.7 l, dostal novou vačkovou hřídel, škrtící klapku a přeprogramovanou řídící jednotku. Změny se dotkly i sání a výfukového systému, při pohledu na 156 GTA uvidíte dvě chromované dvojité koncovky. Výkon se dostal na 328 koní (241 kW) a maximální točivý moment je 353 Nm. S náhonem na přední kola se nejvyšší rychlost vyšplhá na hranici 280 km/h.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Osmnáctipalcová kola, která obouvají pneumatiky o rozměrech 235/40, ukrývají čtyřpístkové vrtané kotoučové brzdy s vnitřním chlazením o průměru 355 mm vpředu a 330 mm na zadní nápravě. Na karoserii je pár decentních úprav, jistě si všimnete vytažených prahů nebo přepracovaných nárazníků.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků