Autodelta 147 GTA AM Super: britská hvězda

13 komentářů

delph
3. června • 8:10

výkon pěknej vnitřní mechanika určitě bude špičková, ale design starších alf je prostě otřesný a oni jej bohužel ani nezměnili

Murphy
3. června • 21:31

o Alfách jsem už toho četl na netu hodně, ale že by se někomu nelíbil jejich vzhled, tak to je opravdu hodně ojedinělý názor... I ti nejzarputilejší kritici řeknou "je pěkná, ale...." Podle mě je AR147 jeden z nejhezčích hatchbacků, který byl kdy vyroben...

delph
4. června • 12:11

nehodnotím auto dle značky kterou nosí ale dle jak vypadá samotné auto. stejně tka tvrdím že BMW 6 a 1 kupé vůbec nejsou hezký (ale taky ne škaredý ale prostě bych si to auto nekoupil ani kdybych nevěděl co s penězma) auta, ale nechci tím říct že to auto není špička na silnici. Alfa GT podle mě bylo úplně divný auto. ale jak jsme řek nová generace autíček kde dal základy Bertone a vlastní designerské studio Alfy jsou už krásné až nádherné

Luigi
3. června • 11:02

Chudáčku:-/

delph
3. června • 13:15

proč chudáček? to auto je chudáček alfa uměla nádherný auta pak se svezla do špíny a teprve teď se s novou generací dokázala vyhrabat zpět s brerou, 159, a C8. pokud tobě se líbí tak se ti líbí ale zajímalo by mě co se ti ještě líbí za auta

Merkur
3. června • 19:27

Co to tady grcáš za blbosti.

delph
4. června • 12:07

grcám svůj názor a to ten že tahle generace alf vůbec nebyla hezká a jediný co je dělalo alfama bylia trojúhelníková maska na přídi a ne italská elegance a živost. Starej leon byl mnohem krásnější

luk
2. června • 11:56

No jo kluci z Autodelty, umej umej. Doporucuju jejich stranky, umeji pekny veci.
http://www.autodelta.co.uk/

jaccub
2. června • 18:11

tak ten vykona na preak je fakt brula, vubec si to nedovedu predstavit, ale auto je udelany úpekny, takovy decntni

Jig
3. června • 8:04

autodelta dělá pěkný věci, ale nechá si to taky řádně zaplatit ... podle ceny úprav u 156GTAm tipuju, že zmíněné úpravy budou stát jako nová Corvetta Z06 a nejspíš i nějaký nový Grande Punto k tomu :-|

Kurt Kruťák
2. června • 11:01

Predni pohon nemusi byt az takovy problem, viz treba AR156 ve WTCC. V casech kdy jezdili jako firemni staj porazeli i bmw se zadnim nahonem. Nezminana cast je pravdepodobne masivne zesileny stabilizator. Coz ale jine nez na zavodnim okruhu...

HrdinaJan
2. června • 18:23

Podle mě je to s tou demostrací použitelnosti předního náhonu pěkná blbost. Na okruhu, na kterým se jede pořád 100kmh+ opravdu nebude problém přenést 422k(nebo kolik). Ať to auto otestujou třeba jednou nebo dvěma RZ na Krumlově nebo Bohemce a garantuju vám, že se to auto uhrabe k smti. Skupina S16 má problém využít poloviční výkon(hlavně na mokru, sucho jakž takž), co teprve tohle. Jestli je to auto myšleno jenom jako okruhovej speciál, tak to chápu, jinak ne. :)

RS
5. června • 15:52

myšleno jenom jako okruhovej speciál --- presne tak , tak tve uvahy o rally jsou sice asi spravne ale jinak mimo :-D

Doporučujeme

Články odjinud