Autocentrum ESA realizovalo v červenci 2014 historicky největší obchody

Červenec 2014 byl pro společnost Autocentrum ESA nejúspěšnějším měsícem v celé její historii. Během tohoto měsíce bylo prodáno 975 automobilů, což je meziroční nárůst o plných 9 %. V porovnání s měsícem červen 2014 pak jde o nárůst 6,2 %. Za rekordním výsledkem stojí, podle vedení společnosti, optimalizace skladových zásob, efektivní marketing, pružná cenová politika a široká nabídka možností financování.

Letní měsíce nebývají nikdy nejsilnější, přesto se nám podařilo právě v tomto období realizovat rekordní prodeje“, říká Pavel Foltýn, ředitel strategického rozvoje Auto ESA a vysvětluje příčiny: „Pozitivně se projevila především optimalizace skladových zásob a navýšení počtu prodávaných vozidel v našich mimopražských autocentrech, tedy v Pardubicích a v Brně. Meziměsíční nárůsty prodejů v těchto pobočkách činily 9,5 % resp. 7,2 %“. Podle Foltýna se na rekordním obchodním výsledku projevila také schopnost firmy pružně reagovat na cenovou situaci na trhu a široké portfolio finančních produktů včetně velice úspěšného produktu „Úvěr bez přeplatku“ v rámci kterého lze financovat vybraná vozidla s úrokem 0 %. „Denně máme v nabídce přibližně 50 vozidel, která lze tímto úvěrem financovat. Na celkovém prodejním výsledku se to samozřejmě projevilo velice pozitivně“, říká k tomu Foltýn.

Tradičně nejprodávanější značkou byla domácí Škoda (277 ks), následovaná značkami Ford (136 ks), Volkswagen (111 ks), Renault (65 ks) a Opel (56 ks). Z barev byla nejžádanější šedá metalíza (176 ks), dále pak stříbrná metalíza (132 ks), modrá metalíza (97 ks), černá metalíza (95 ks) a červená pastelová barva (69 ks). Oblíbená bílá barva, která vede současným prodejům nových automobilů, se ještě do nejoblíbenějších barev mezi ojetinami neprobojovala.  „Je to způsobeno tím, že bílá barva patří mezi nejoblíbenější teprve v letošním roce“, vysvětluje Foltýn a dodává: „Dle mého názoru bude bílá barva dominovat ojetým vozidlům nejdříve za dva, spíše však za tři roky“.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 27 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků