Autocentrum ESA realizovalo v červenci 2014 historicky největší obchody

Autocentrum ESA realizovalo v červenci 2014 historicky největší obchody

Červenec 2014 byl pro společnost Autocentrum ESA nejúspěšnějším měsícem v celé její historii. Během tohoto měsíce bylo prodáno 975 automobilů, což je meziroční nárůst o plných 9 %. V porovnání s měsícem červen 2014 pak jde o nárůst 6,2 %. Za rekordním výsledkem stojí, podle vedení společnosti, optimalizace skladových zásob, efektivní marketing, pružná cenová politika a široká nabídka možností financování.

Letní měsíce nebývají nikdy nejsilnější, přesto se nám podařilo právě v tomto období realizovat rekordní prodeje“, říká Pavel Foltýn, ředitel strategického rozvoje Auto ESA a vysvětluje příčiny: „Pozitivně se projevila především optimalizace skladových zásob a navýšení počtu prodávaných vozidel v našich mimopražských autocentrech, tedy v Pardubicích a v Brně. Meziměsíční nárůsty prodejů v těchto pobočkách činily 9,5 % resp. 7,2 %“. Podle Foltýna se na rekordním obchodním výsledku projevila také schopnost firmy pružně reagovat na cenovou situaci na trhu a široké portfolio finančních produktů včetně velice úspěšného produktu „Úvěr bez přeplatku“ v rámci kterého lze financovat vybraná vozidla s úrokem 0 %. „Denně máme v nabídce přibližně 50 vozidel, která lze tímto úvěrem financovat. Na celkovém prodejním výsledku se to samozřejmě projevilo velice pozitivně“, říká k tomu Foltýn.

Tradičně nejprodávanější značkou byla domácí Škoda (277 ks), následovaná značkami Ford (136 ks), Volkswagen (111 ks), Renault (65 ks) a Opel (56 ks). Z barev byla nejžádanější šedá metalíza (176 ks), dále pak stříbrná metalíza (132 ks), modrá metalíza (97 ks), černá metalíza (95 ks) a červená pastelová barva (69 ks). Oblíbená bílá barva, která vede současným prodejům nových automobilů, se ještě do nejoblíbenějších barev mezi ojetinami neprobojovala.  „Je to způsobeno tím, že bílá barva patří mezi nejoblíbenější teprve v letošním roce“, vysvětluje Foltýn a dodává: „Dle mého názoru bude bílá barva dominovat ojetým vozidlům nejdříve za dva, spíše však za tři roky“.

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků