Autocentrum ESA hlásí rekordní prodeje – poptávka převyšuje nabídku

Společnost Auto ESA, která provozuje síť autocenter s ojetými vozy, vykázala v měsíci září 2014 rekordní prodeje. Celkem bylo prodáno 981 vozidel, což představuje 15% nárůst oproti předcházejícímu měsíci. Největší poptávka byla tradičně po vozidlech značky ŠKODA, Ford a Volkswagen. Firma zároveň registruje zvýšenou poptávku po kvalitních vozidlech po prvním nebo druhém majiteli. Zákazníci jsou ochotni na takové vozy i několik týdnů počkat a stále častěji využívají k objednání vozu a dalších služeb internet.

Registrujeme opravdu rekordní počet objednávek na vozy po prvním majiteli, v dobrém technickém stavu a s kvalitní výbavou“, říká Pavel Foltýn, ředitel strategického rozvoje Auto ESA a doplňuje: „V posledních měsících se totiž projevuje výrazný přesun zákazníků od menších prodejců směrem k těm větším, s větší nabídkou vozidel a širokým portfoliem služeb“. Podle Foltýna jde o přirozený vývoj, který kopíruje model zákaznického chování ve všech oblastech. Podle Foltýna jsou zákazníci na kvalitní vozy ochotni počkat i několik týdnů. Tento trend se projevil nejen ve zvýšené návštěvnosti webových stránek firmy, ale také v počtu elektronických objednávek vozů a požadavků na zpracování konkrétní nabídky financování.

V měsíci září tak překonala návštěvnost webových stránek Auto ESA poprvé hranici 850 000. Počet návštěv se v tomto měsíci ustálil na počtu 851 608 návštěv za měsíc. To představuje meziroční nárůst o více než 250 000 návštěv (42%). „Tento trend jednoznačně dokazuje, že stále více zákazníků hledá vozy přes internet a do prodejny přichází již s hotovou objednávkou, nebo alespoň konkrétní představou o poptávaném vozidle“, říká Foltýn. Nejvýraznější nárůsty o více než 35% jsou podle něj z regionů, kde Auto ESA nově otevřelo pobočky, tedy z regionů Jižní Morava, Pardubice a Moravskoslezský kraj.

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků