Autobazary posilují večerní směny – zimní prodeje se odehrávají převážně večer

S blížícími se vánočními svátky začínají autobazary registrovat změnu v nákupním chování svých zákazníků. Nejvytíženější čas se přesouvá z odpoledních hodin do hodin večerních. Nejvíce zájemců totiž nyní přichází mezi 18 a 21 hodinou. Vyplývá to z informací sítě autocenter s ojetými vozy Auto ESA. Společnost proto nově přijala 15 sezónních pracovníků, aby zvýšila obslužnost klientů a byla zachována celková kvalita zákaznického servisu. V reakci na tento trend firma zároveň technicky posílila systém osvětlovacích ramp ve všech sedmi pobočkách. Jejich světelný výkon se aktuálně pohybuje přibližně 10x nad normou určenou pro veřejná parkoviště.

V porovnání s měsícem září nebo říjen registrujeme aktuálně  o téměř 120 % vyšší návštěvnost v době mezi 18 -21 hodinou ,“ říká Pavel Foltýn z Auto ESA a vysvětluje: „Z naší dotazníkové ankety následně vyplynulo, že zákazníci nyní spoléhají na delší otevírací dobu a kvalitní osvětlení, proto se nebojí přijít například ani po dvacáté hodině.“ Podle Foltýna je dalším důvodem také možnost uzavřít úvěrové smlouvy na nákup vozu i po uzavírací době bank: „Zájemci o finanční produkty nemusí řešit otevírací dobu bank, kdy většina z nich zavírá již v 18,00hodin. Díky našemu napojení na on-line systémy spolupracujících finančních společností mohou zájemci uzavřít úvěrovou smlouvu například i v devět hodin večer.“

Podle Foltýna to je, kromě jiného, také důsledek celkové změny nákupních zvyklostí u české populace. Ta se podle něj čím dál tím častěji spoléhá na výběr zboží prostřednictvím internetu a do prodejen přichází již s jasnou představou. „Klienti tak mají v podstatě jasnou představu o tom, jaký vůz si chtějí prohlédnout, případně mají již dopředu vybrané alternativy,“ shrnuje Foltýn.

Všechny pobočky Auto ESA jsou až do konce roku otevřeny každý den, včetně sobot a nedělí, od 8 do 22 hodin.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky