Autobazary posilují večerní směny – zimní prodeje se odehrávají převážně večer

S blížícími se vánočními svátky začínají autobazary registrovat změnu v nákupním chování svých zákazníků. Nejvytíženější čas se přesouvá z odpoledních hodin do hodin večerních. Nejvíce zájemců totiž nyní přichází mezi 18 a 21 hodinou. Vyplývá to z informací sítě autocenter s ojetými vozy Auto ESA. Společnost proto nově přijala 15 sezónních pracovníků, aby zvýšila obslužnost klientů a byla zachována celková kvalita zákaznického servisu. V reakci na tento trend firma zároveň technicky posílila systém osvětlovacích ramp ve všech sedmi pobočkách. Jejich světelný výkon se aktuálně pohybuje přibližně 10x nad normou určenou pro veřejná parkoviště.

V porovnání s měsícem září nebo říjen registrujeme aktuálně  o téměř 120 % vyšší návštěvnost v době mezi 18 -21 hodinou ,“ říká Pavel Foltýn z Auto ESA a vysvětluje: „Z naší dotazníkové ankety následně vyplynulo, že zákazníci nyní spoléhají na delší otevírací dobu a kvalitní osvětlení, proto se nebojí přijít například ani po dvacáté hodině.“ Podle Foltýna je dalším důvodem také možnost uzavřít úvěrové smlouvy na nákup vozu i po uzavírací době bank: „Zájemci o finanční produkty nemusí řešit otevírací dobu bank, kdy většina z nich zavírá již v 18,00hodin. Díky našemu napojení na on-line systémy spolupracujících finančních společností mohou zájemci uzavřít úvěrovou smlouvu například i v devět hodin večer.“

Podle Foltýna to je, kromě jiného, také důsledek celkové změny nákupních zvyklostí u české populace. Ta se podle něj čím dál tím častěji spoléhá na výběr zboží prostřednictvím internetu a do prodejen přichází již s jasnou představou. „Klienti tak mají v podstatě jasnou představu o tom, jaký vůz si chtějí prohlédnout, případně mají již dopředu vybrané alternativy,“ shrnuje Foltýn.

Všechny pobočky Auto ESA jsou až do konce roku otevřeny každý den, včetně sobot a nedělí, od 8 do 22 hodin.

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 15 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků