Autobazary posilují večerní směny – zimní prodeje se odehrávají převážně večer

S blížícími se vánočními svátky začínají autobazary registrovat změnu v nákupním chování svých zákazníků. Nejvytíženější čas se přesouvá z odpoledních hodin do hodin večerních. Nejvíce zájemců totiž nyní přichází mezi 18 a 21 hodinou. Vyplývá to z informací sítě autocenter s ojetými vozy Auto ESA. Společnost proto nově přijala 15 sezónních pracovníků, aby zvýšila obslužnost klientů a byla zachována celková kvalita zákaznického servisu. V reakci na tento trend firma zároveň technicky posílila systém osvětlovacích ramp ve všech sedmi pobočkách. Jejich světelný výkon se aktuálně pohybuje přibližně 10x nad normou určenou pro veřejná parkoviště.

V porovnání s měsícem září nebo říjen registrujeme aktuálně  o téměř 120 % vyšší návštěvnost v době mezi 18 -21 hodinou ,“ říká Pavel Foltýn z Auto ESA a vysvětluje: „Z naší dotazníkové ankety následně vyplynulo, že zákazníci nyní spoléhají na delší otevírací dobu a kvalitní osvětlení, proto se nebojí přijít například ani po dvacáté hodině.“ Podle Foltýna je dalším důvodem také možnost uzavřít úvěrové smlouvy na nákup vozu i po uzavírací době bank: „Zájemci o finanční produkty nemusí řešit otevírací dobu bank, kdy většina z nich zavírá již v 18,00hodin. Díky našemu napojení na on-line systémy spolupracujících finančních společností mohou zájemci uzavřít úvěrovou smlouvu například i v devět hodin večer.“

Podle Foltýna to je, kromě jiného, také důsledek celkové změny nákupních zvyklostí u české populace. Ta se podle něj čím dál tím častěji spoléhá na výběr zboží prostřednictvím internetu a do prodejen přichází již s jasnou představou. „Klienti tak mají v podstatě jasnou představu o tom, jaký vůz si chtějí prohlédnout, případně mají již dopředu vybrané alternativy,“ shrnuje Foltýn.

Všechny pobočky Auto ESA jsou až do konce roku otevřeny každý den, včetně sobot a nedělí, od 8 do 22 hodin.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků