Autobazary podvádějí stále více. ČOI loni přistihla tři pětiny z nich

Logarex  |  15. 05. 2017 09:28  |  [89.202.41.xxx]

AAA

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  15. 05. 2017 10:43

Tam nakupuje Jarda Jagr a Vasek Vydra. Ti sou cajk

Odpovědět  |   | 
Wert  |  19. 05. 2017 13:37  |  [176.74.139.xxx]

Přijde mi, že tohle je problém většiny českých bazarů =(. Když na to stát dlabe a pokuty jsou malé, tak co? Lidi se musí vybírat auto opravdu pečlivě a bude klid - vždyť na to kolikrát šetří roky... a pak ho už už chtějí mít a koupí krám

Odpovědět  |   | 
Mitch  |  15. 05. 2017 09:33  |  [88.100.167.xxx]

Tak kdyz Acka dostanou za podvod smesnou pokutu 100 000Kc, tak aby nepodvadeli. Museji byt mnohem vetsi postihy, jinak se jim stale vyplati podvadet.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  15. 05. 2017 10:47

To mas jako s operatory. Nejdriv vsichni nadavaji, ze kontrolni organy necini. A kdyz uz se zacne uvazovat o postizich dle procenta z obratu, tak vsichni vresti,ze je to socialismus. Takze se nedela nic a turecke hospodareni pokracuje. No...a tak nejak si v te nasi republicce zijem.

Odpovědět  |   | 
st  |  17. 05. 2017 20:34  |  [194.154.70.xxx]

Jenže do Áček člověk nemusí pro auto, ale u opů není jiná volba. Pokud si nevyberete Vodafone, O2 nebo T-Mobile, můžete volat tak z okna. U ojetých auta máte spoustu možností ať u nás či v zahraničí.

Odpovědět  |   | 
hnup  |  15. 05. 2017 10:01  |  [188.175.163.xxx]

Je to prosté: NEKUPUJI: https://goo.gl/iKiiV3... Ostatně takto funguji i v případě naprosto nefunkční ČOI-ky, Ombudsmana atd. Myslíte si, že se pak dovoláte svého práva? Pokud ANO tak doporučuji nějakou pohádku: Třeba "Honza málem králem". Docela inspirativní věc: "Taky tak, taky tak".

Odpovědět  |   | 
sokar  |  15. 05. 2017 10:39  |  [85.71.196.xxx]

Nám chcou dávat pokutu podle příjmu, tak proč né autobazarům ?

Odpovědět  |   | 
FM  |  24. 05. 2017 15:35  |  [176.74.139.xxx]

To moc nikam nepovede =/. Často podvádí zvlášť malý bazárky, kde ty příjmy nejsou zas tak velký

Odpovědět  |   | 
defender110  |  15. 05. 2017 10:39  |  [82.209.21.xxx]

AutoViva, muj 1. Focus stočen z 300 na 91 tis. Už bych v bazaru nekoupil.

Odpovědět  |   | 
Ron  |  15. 05. 2017 10:43  |  [176.74.139.xxx]

A konkrétní jména viníků zase nikde... takže článek na dvě věci.
Osobně se snažím vyhýbat malým bazárkům, tam se dá velmi snadno narazit na nějakého vykuka.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  15. 05. 2017 10:49

Velky bazar je zaruka cestnosti a ferovosti. Ti by radeji osidili sebe nez zakaznika

Odpovědět  |   | 
Honza M.  |  15. 05. 2017 10:59  |  [158.196.89.xxx]

O AAA Auto jsem četl hrozné věci a ti, co psali pozitiva, měli nápadně podobné IP adresy, jako by šlo o někoho z firmy.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  15. 05. 2017 17:15  |  [89.176.177.xxx]

Je uplně jedno kde auto koupíš. Oje*at tě muže jakýkoli bazar nebo majitel.
Osobně si auto hodně prolezu... Také hromada kamarádu kteří v tomto dělají pomuže. Od AAA až po servis škoda... Takže mam možnost auto velice dobre prostudovat.
V rodině máme už třetí auto z aček... A at si rika každý kdo chce co chce, jsme spokojeni. Člověk musí být realista když jde do takového bazaru.

Odpovědět  |   | 
st  |  17. 05. 2017 20:37  |  [194.154.70.xxx]

Tak nějak. Když člověk kupuje auto, tak je v podstatě jedno kde to je. Co není jedno, tak to co kupuje. A pokud sám kupující autům nerozumí (většina populace) ať si sebou vezme fundovaného mechanika. Sice to bude něco stát na druhou stranu se vyhne tomu, že by koupil navoněný vrak, který bude pastí na peníze.

Odpovědět  |   | 
Posraldescu  |  15. 05. 2017 21:03  |  [94.112.6.xxx]

U auta provozovaného v ČR lze snadno získat zaznamy o stavu tacho z STK. Nechapu proč si lidi českou stočenku před nákupem neprověří.

Odpovědět  |   | 
Patt  |  16. 05. 2017 10:53  |  [89.111.73.xxx]

V autobazarech jsem kdysi koupil dvě auta, bylo to cca před 20-ti a 15-ti léty. Nebyli bez chyb ale dalo se to vydržet, myslím si že v té době taky podváděli ale byly to spíše opravený a nepřiznaný bouračky. Dnes už by s tím nevystačili, takže se stáčí tacho a omlazuje celé auto. Dnes už bych v autobazaru auto nekoupil, to co odhalila inspekce je špička ledovce, 124 kontrol je celkem málo.....

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 05. 2017 02:07

Tolerance nečinnosti ČOI a STK je do nebevolající

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  17. 05. 2017 19:04  |  [109.183.129.xxx]

Koukam ze je to tu samej mravokarce, se priznejte hosani kolik z vas nekdy nechalo technika primhourit oci pri STK ci emisich aby netocil vaseho milacka dizla do max, kolik z vas ma v tom vasem supr dizlu vykuchanej smradofiltr.

Odpovědět  |   | 
Pan  |  29. 06. 2017 09:02  |  [176.74.139.xxx]

To je smutná statistika, ale tyhle pravidelný čoikový průzkumy moc vážně neberu. Každej rok je to "mmm... autobazary podvádí" a nic se s tím nedělá, nikde se nezveřejní konkrétní jména podvnodíků, jede se dál. Tohle si střčte někam. Já dávám přednsot velkým bazarům, vždy auto před koupí prověřím mechanikem a problém jsem neměl.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A