Autoalarm s vámi komunikuje pomocí SMS zpráv

Někteří se jistě pamatujeme na doby, kdy autoalarmy bez skrupulí ve dne, v noci budily a rušily obyvatele celé čtvrti, protože kolem vozu právě projeli popeláři nebo se zvedl vítr. V polovině devadesátých let minulého století mohl autoalarm skutečně znamenat více nepříjemností než užitku.
Autoalarm s vámi komunikuje pomocí SMS zpráv

Technický pokrok nabízí v současnosti majitelům vozů technicky vyspělá zařízení, která je problémů s nočním buzením sousedů zbaví. Důležité je použití kvalitního homologovaného zařízení, které dává majiteli jistotu spolehlivého provozu. Trendem současnosti jsou autoalarmy s GSM řešením. Spojení s automobilem zajišťuje zapnutý mobilní telefon. Prostřednictvím SMS zprávy se okamžitě dozvíte okolnosti a způsob napadení vozu.

Originálním řešením je autoalarm CA 1202 - Athos od společnosti Jablotron, která patří k lídrům v oboru. Autoalarm je vybaven integrovaným GSM/GPRS komunikátorem. Autoalarm nabízí zabezpečení nejenom vstupů do vozidla, ale lze jej doplnit i o náklonový snímač střežící manipulaci s vozem. Athos je možno použít i pro ovládání centrálního zamykání, které pak ovládáte společně se zajhištěním vozu z jedné klíčenky Pro ovládání lze použít i mobilního telefonu a pomocí SMS zprávy, případně prozvonění, si vozidlo odemknout a odjistit. V případě útoku na váš vůz bezpečnostní systém odešle podrobnou varovnou SMS zprávu až na čtyři telefonní čísla, případně telefony prozvoní. Autoalarm CA-1202 Athos komunikuje s bezdrátovými detektory (magnet, tříštění skla, pohybový detektor). Může vás takinformovat i o napadení garáže, karavanu či jiných prostor a zařízení, které jsou v okolí vozu. Nastavení autoalarmu a kontrolu aktuálního stavu lze provést i prostřednictvím zabezpečených stránek z internetu.

K autoalarmu lze doplnit sadu handsfree, která umožní telefonickou komunikaci (z vozu i do vozu) v době poplachu. Což mj. znamená možnost sluchem zkontrolovat, co se ve voze skutečně děje. K dalším příslušenstvím patří záložní zdroj, který zajišťuje, že autoalarm s vámi bude schopen komunikovat, i když bude odpojena baterie vozu.

Autoalarm podporuje funkci Locator, která umožňuje přibližné určení polohy vozidla. Tato služba je užitečná nejenom v době napadení, ale je často využívána i k monitorování, zda se vůz pohybuje skutečně tam, kde má. Pro získání vyšší jistoty zabezpečení je možné autoalarm Athos CA-1202 zapojit do systému dálkového střežení REX. Poplachy z vozidla jsou v tomto případě přenášeny také na pult nepřetržitého dohledu, který v případě napadení zajistí adekvátní zásah. Po zapojení do systému REX získává zákazník významnou slevu na pojistném a možnost zobrazení aktuální polohy vozu na mapě na internetu.

Autoalarm Athos CA-1202 je v nabídce firmy za cenu 8 985 Kč s DPH. Více na www.jablotron.cz

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Technické parametry Athosu CA-1202

napájení

12V DC (8-16V)

klidový odběr proudu

max. 10 mA

špičkový odběr (v době komunikace)

1 A

pracovní pásmo GSM modulu

E-GSM / GPRS 900/1800MHz

výstupní výkon vysílače

2 W pro GSM900, 1 W pro GSM1800

přijímač DO

433,92MHz

rozsah pracovních teplot

-20°C až +70°C

výstup SIR

spíná +12V, max. zatížení 1,5 A

imobilizační okruh

8A trvale, krátkodobě až 12A

výstupní signály pro ovládání centrální zámků

max. 200mA, spíná na GND

délka impulsů pro centrální zámky

0,3s nebo 4s případně i 60s (volitelné)

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků