Auto Union Type C e-tron: konečně smysluplný elektromobil

15 komentářů

hohoho
23. ledna • 11:16

Toto pomrvili. Na závodní Auto-Uniony něměli šahat tímto způsobem. Vlastně na ně nesmí šahat jakýmkoliv tak zneucťujícím způsobem. Když už chtějí použít design, tak ať to nenazývají původním vznešeným názvem.

Radek.
23. ledna • 12:59

A co teda rovnou zakázat i výrobu angličáků s označením původního modelu - vždyť místo hliníku je Číňan dělá ze zinku, taková potupa!!!

hohoho
23. ledna • 15:28

Modely jsou přirozeně poctou předloze, ale když do toho dají elektromotor a nazývají to hračkou, tak to přece je potupné. Je to potupné pro předlohu, ale hlavně pro ty, kteří při závodění s takovými auty zahynuli.
No a pokud jde o skutečnou poctu, zkuste se třeba podívat do katalogu CMC, pak vás označení "angličák" přejde.

Radek.
23. ledna • 17:59

To je ale argument jak noha - a kdybych koupil malýmu šlapadlo ve tvaru (původní) feldy, taky by to bylo znesvěcení "slavné" značky schade a urážka všech kteří se v té popelnici kdy zabili?
Pokud zní odpověď ANO, doporučuji včas vyhledat Dr. Chocholouška...

asdf
23. ledna • 11:11

asi nikdo nepochybuje o tom, že elektroauta mají budoucnost, avšak to "dnešní" provedení je stále stejný už víc jak 110 roků - jede to max kilem, max padesát km a netopí to. s tímhle elektroauta nemají oproti fosilním dinosaurům jedinou šanci a tímto postupem ještě minimálně dalších sto let tu šanci mít nebudou :-(

P
23. ledna • 10:34

Přidám několik nových sprostých slov: Ekolog,aktivista, bio,pravda,:-D

Jan
23. ledna • 10:24

Když už chcete psát názvy v národním znění, tak prosím Nürnberg.

Radek.
23. ledna • 12:56

A to ti trukbo ani vysvětlivka v závorce nepomohla pochopit, že nešlo o Norimberk (tj. v originále Nürnberg)?
Peking se u nás taky nepíše "v originálním znění", tj. 北京 ...

solitaire
26. ledna • 14:14

Podívej se do Wikipedie společně s tím chytrákem co psal text do závorky, abys zjistil že Norimberk (německy Nürnberg), je francouzsky a anglicky Nuremberg. Zřejmě ten chytrák informaci nepřekládal z němčiny. Nedivím se, že novináři jsou hloupí, divím se jen, že svoje blbosti nekonzultují.

Jan
23. ledna • 16:37

Doporučuji nastudovat, kde se koná veletrh hraček.

23. ledna • 9:22

nabídněte mi elektromobil s dojezdem 350 km tak za 400 000 Kč a jdu do něj, nic víc nepotřebuju B-]

IO
23. ledna • 16:02

mne by stacil taky nepodarok - plug-in hybrid,... dojaz do roboty a spat (2x) - taka Toyota Prius to zvladne... nabitie vyjde asi na 20Sk, co je lacnejsie, nez 4 jazdy busom a trva asi ako nabijanie mobilu... a na obcasne jazdy mimo mesta by som ho natakoval... vadi uz len dizajn... a aj pocit toho, ze po niekolkych rokoch (10-20?) bude treba tie baterie "odpratat"...

P
23. ledna • 10:29

Nabídnu Ti ho za dotovanou cenu. Tedy ,že Ti to zaplatí ostatní lidé. :-D:-D Bereš?? Elektromobil s reálným dojezdem 350km za 400 000 bez dotací ještě dlouho nebude. Reálným ,ne vymyšleným ekozmrdem

P
23. ledna • 9:07

Když EU poručí,budou na elektřinu jezdit i kamiony :-D:-D:-D:-D:-D

Radek.
24. ledna • 0:06

A vlastně proč ne? Co se objemu emisí týče, ty zasrané jezdící stodoly toho beztak spáchají řádově víc než osobáky, vzhledem k velkým "objemům" by (na rozdíl od kompaktních osobáků) nebyl problém ani s umístěním dostatečně velké a unifikovatelné baterie (klidně do návěsu).
Pak už by stačilo jen oprášit staletími ověřený systém - a třeba po 200 kilometrech / 2 hodinách (během už dnes povinné přestávky) jednoduše "přepřahat" na dobité návěsy...

Doporučujeme

Články odjinud