Toto pomrvili. Na závodní Auto-Uniony něměli šahat tímto způsobem. Vlastně na ně nesmí šahat jakýmkoliv tak zneucťujícím způsobem. Když už chtějí použít design, tak ať to nenazývají původním vznešeným názvem.
A co teda rovnou zakázat i výrobu angličáků s označením původního modelu - vždyť místo hliníku je Číňan dělá ze zinku, taková potupa!!!
Modely jsou přirozeně poctou předloze, ale když do toho dají elektromotor a nazývají to hračkou, tak to přece je potupné. Je to potupné pro předlohu, ale hlavně pro ty, kteří při závodění s takovými auty zahynuli.No a pokud jde o skutečnou poctu, zkuste se třeba podívat do katalogu CMC, pak vás označení "angličák" přejde.
To je ale argument jak noha - a kdybych koupil malýmu šlapadlo ve tvaru (původní) feldy, taky by to bylo znesvěcení "slavné" značky schade a urážka všech kteří se v té popelnici kdy zabili? Pokud zní odpověď ANO, doporučuji včas vyhledat Dr. Chocholouška...
asi nikdo nepochybuje o tom, že elektroauta mají budoucnost, avšak to "dnešní" provedení je stále stejný už víc jak 110 roků - jede to max kilem, max padesát km a netopí to. s tímhle elektroauta nemají oproti fosilním dinosaurům jedinou šanci a tímto postupem ještě minimálně dalších sto let tu šanci mít nebudou :-(
Přidám několik nových sprostých slov: Ekolog,aktivista, bio,pravda,:-D
Když už chcete psát názvy v národním znění, tak prosím Nürnberg.
A to ti trukbo ani vysvětlivka v závorce nepomohla pochopit, že nešlo o Norimberk (tj. v originále Nürnberg)? Peking se u nás taky nepíše "v originálním znění", tj. 北京 ...
Podívej se do Wikipedie společně s tím chytrákem co psal text do závorky, abys zjistil že Norimberk (německy Nürnberg), je francouzsky a anglicky Nuremberg. Zřejmě ten chytrák informaci nepřekládal z němčiny. Nedivím se, že novináři jsou hloupí, divím se jen, že svoje blbosti nekonzultují.
Doporučuji nastudovat, kde se koná veletrh hraček.
nabídněte mi elektromobil s dojezdem 350 km tak za 400 000 Kč a jdu do něj, nic víc nepotřebuju B-]
mne by stacil taky nepodarok - plug-in hybrid,... dojaz do roboty a spat (2x) - taka Toyota Prius to zvladne... nabitie vyjde asi na 20Sk, co je lacnejsie, nez 4 jazdy busom a trva asi ako nabijanie mobilu... a na obcasne jazdy mimo mesta by som ho natakoval... vadi uz len dizajn... a aj pocit toho, ze po niekolkych rokoch (10-20?) bude treba tie baterie "odpratat"...
Nabídnu Ti ho za dotovanou cenu. Tedy ,že Ti to zaplatí ostatní lidé. :-D:-D Bereš?? Elektromobil s reálným dojezdem 350km za 400 000 bez dotací ještě dlouho nebude. Reálným ,ne vymyšleným ekozmrdem
Když EU poručí,budou na elektřinu jezdit i kamiony :-D:-D:-D:-D:-D
A vlastně proč ne? Co se objemu emisí týče, ty zasrané jezdící stodoly toho beztak spáchají řádově víc než osobáky, vzhledem k velkým "objemům" by (na rozdíl od kompaktních osobáků) nebyl problém ani s umístěním dostatečně velké a unifikovatelné baterie (klidně do návěsu). Pak už by stačilo jen oprášit staletími ověřený systém - a třeba po 200 kilometrech / 2 hodinách (během už dnes povinné přestávky) jednoduše "přepřahat" na dobité návěsy...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.