Auto Union Type C e-tron: konečně smysluplný elektromobil

P  |  23. 01. 2011 09:07

Když EU poručí,budou na elektřinu jezdit i kamiony

Odpovědět  |   | 
Radek.  |  24. 01. 2011 00:06

A vlastně proč ne? Co se objemu emisí týče, ty zasrané jezdící stodoly toho beztak spáchají řádově víc než osobáky, vzhledem k velkým "objemům" by (na rozdíl od kompaktních osobáků) nebyl problém ani s umístěním dostatečně velké a unifikovatelné baterie (klidně do návěsu).
Pak už by stačilo jen oprášit staletími ověřený systém - a třeba po 200 kilometrech / 2 hodinách (během už dnes povinné přestávky) jednoduše "přepřahat" na dobité návěsy...

Odpovědět  |   | 
 |  23. 01. 2011 09:22

nabídněte mi elektromobil s dojezdem 350 km tak za 400 000 Kč a jdu do něj, nic víc nepotřebuju

Odpovědět  |   | 
P  |  23. 01. 2011 10:29

Nabídnu Ti ho za dotovanou cenu. Tedy ,že Ti to zaplatí ostatní lidé. Bereš?? Elektromobil s reálným dojezdem 350km za 400 000 bez dotací ještě dlouho nebude. Reálným ,ne vymyšleným ekozmrdem

Odpovědět  |   | 
IO  |  23. 01. 2011 16:02

mne by stacil taky nepodarok - plug-in hybrid,... dojaz do roboty a spat (2x) - taka Toyota Prius to zvladne... nabitie vyjde asi na 20Sk, co je lacnejsie, nez 4 jazdy busom a trva asi ako nabijanie mobilu... a na obcasne jazdy mimo mesta by som ho natakoval... vadi uz len dizajn... a aj pocit toho, ze po niekolkych rokoch (10-20?) bude treba tie baterie "odpratat"...

Odpovědět  |   | 
Jan  |  23. 01. 2011 10:24

Když už chcete psát názvy v národním znění, tak prosím Nürnberg.

Odpovědět  |   | 
Radek.  |  23. 01. 2011 12:56

A to ti trukbo ani vysvětlivka v závorce nepomohla pochopit, že nešlo o Norimberk (tj. v originále Nürnberg)?
Peking se u nás taky nepíše "v originálním znění", tj. 北京 ...

Odpovědět  |   | 
Jan  |  23. 01. 2011 16:37

Doporučuji nastudovat, kde se koná veletrh hraček.

Odpovědět  |   | 
solitaire  |  26. 01. 2011 14:14

Podívej se do Wikipedie společně s tím chytrákem co psal text do závorky, abys zjistil že Norimberk (německy Nürnberg), je francouzsky a anglicky Nuremberg. Zřejmě ten chytrák informaci nepřekládal z němčiny. Nedivím se, že novináři jsou hloupí, divím se jen, že svoje blbosti nekonzultují.

Odpovědět  |   | 
P  |  23. 01. 2011 10:34

Přidám několik nových sprostých slov: Ekolog,aktivista, bio,pravda,

Odpovědět  |   | 
asdf  |  23. 01. 2011 11:11

asi nikdo nepochybuje o tom, že elektroauta mají budoucnost, avšak to "dnešní" provedení je stále stejný už víc jak 110 roků - jede to max kilem, max padesát km a netopí to. s tímhle elektroauta nemají oproti fosilním dinosaurům jedinou šanci a tímto postupem ještě minimálně dalších sto let tu šanci mít nebudou

Odpovědět  |   | 
hohoho  |  23. 01. 2011 11:16

Toto pomrvili. Na závodní Auto-Uniony něměli šahat tímto způsobem. Vlastně na ně nesmí šahat jakýmkoliv tak zneucťujícím způsobem. Když už chtějí použít design, tak ať to nenazývají původním vznešeným názvem.

Odpovědět  |   | 
Radek.  |  23. 01. 2011 12:59

A co teda rovnou zakázat i výrobu angličáků s označením původního modelu - vždyť místo hliníku je Číňan dělá ze zinku, taková potupa!!!

Odpovědět  |   | 
hohoho  |  23. 01. 2011 15:28

Modely jsou přirozeně poctou předloze, ale když do toho dají elektromotor a nazývají to hračkou, tak to přece je potupné. Je to potupné pro předlohu, ale hlavně pro ty, kteří při závodění s takovými auty zahynuli.
No a pokud jde o skutečnou poctu, zkuste se třeba podívat do katalogu CMC, pak vás označení "angličák" přejde.

Odpovědět  |   | 
Radek.  |  23. 01. 2011 17:59

To je ale argument jak noha - a kdybych koupil malýmu šlapadlo ve tvaru (původní) feldy, taky by to bylo znesvěcení "slavné" značky schade a urážka všech kteří se v té popelnici kdy zabili?
Pokud zní odpověď ANO, doporučuji včas vyhledat Dr. Chocholouška...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

20.  2.  2020 | Jan Mička | 26 příspěvků
Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 21 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 171 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A