Auto společnosti Apple bude vyrábět Magna Steyr v Rakousku

Auto společnosti Apple bude vyrábět Magna Steyr v Rakousku

Auto od technologické společnosti Apple je zase o kousek blíže realitě. Apple v Berlíně sestavil tým expertů, který má připravit plány na výrobu, prodej a marketing. Montáž má podle všeho probíhat v rakouské automobilce Magna Steyr, která má potřebné technologie, know-how a také především volné kapacity.

První auto od Applu by mělo dorazit na trh v roce 2020, píší Automotive News. V nově utvořeném týmu je prý „patnáct až dvacet progresivně uvažujících německých inženýrů,“ ale vůbec nevíme, co si pod takovým termínem máme představit.

Autonomní vůz Google způsobil nehodu s autobusem. Už se ví, proč

Autonomní vůz Google způsobil nehodu s autobusem. Už se ví, proč

O autě Applu se toho ještě moc neví. Koluje o něm pracovní název iCar, ale podle všeho se bude jmenovat úplně jinak. Bude to elektromobil, ale nebude ještě jezdit úplně sám. Technologie samočinné jízdy údajně nebude do doby, kdy bude Apple iCar na trhu, dostatečně vyspělá.

Apple prozatím dělá na vlastní vizi autonomní mobility. Na jeho Projektu Titan pracuje zatím 600 inženýrů. Tým se má ale během dalších let ztrojnásobit. Zvláštní je, že Apple ještě vůbec přípravy vlastního auta oficiálně nepotvrdil a ani nechce spekulace komentovat.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 56 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků