Auto společnosti Apple bude vyrábět Magna Steyr v Rakousku

Auto společnosti Apple bude vyrábět Magna Steyr v Rakousku

Auto od technologické společnosti Apple je zase o kousek blíže realitě. Apple v Berlíně sestavil tým expertů, který má připravit plány na výrobu, prodej a marketing. Montáž má podle všeho probíhat v rakouské automobilce Magna Steyr, která má potřebné technologie, know-how a také především volné kapacity.

První auto od Applu by mělo dorazit na trh v roce 2020, píší Automotive News. V nově utvořeném týmu je prý „patnáct až dvacet progresivně uvažujících německých inženýrů,“ ale vůbec nevíme, co si pod takovým termínem máme představit.

Autonomní vůz Google způsobil nehodu s autobusem. Už se ví, proč

Autonomní vůz Google způsobil nehodu s autobusem. Už se ví, proč

O autě Applu se toho ještě moc neví. Koluje o něm pracovní název iCar, ale podle všeho se bude jmenovat úplně jinak. Bude to elektromobil, ale nebude ještě jezdit úplně sám. Technologie samočinné jízdy údajně nebude do doby, kdy bude Apple iCar na trhu, dostatečně vyspělá.

Apple prozatím dělá na vlastní vizi autonomní mobility. Na jeho Projektu Titan pracuje zatím 600 inženýrů. Tým se má ale během dalších let ztrojnásobit. Zvláštní je, že Apple ještě vůbec přípravy vlastního auta oficiálně nepotvrdil a ani nechce spekulace komentovat.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků