Auto společnosti Apple bude vyrábět Magna Steyr v Rakousku

Auto společnosti Apple bude vyrábět Magna Steyr v Rakousku

Auto od technologické společnosti Apple je zase o kousek blíže realitě. Apple v Berlíně sestavil tým expertů, který má připravit plány na výrobu, prodej a marketing. Montáž má podle všeho probíhat v rakouské automobilce Magna Steyr, která má potřebné technologie, know-how a také především volné kapacity.

První auto od Applu by mělo dorazit na trh v roce 2020, píší Automotive News. V nově utvořeném týmu je prý „patnáct až dvacet progresivně uvažujících německých inženýrů,“ ale vůbec nevíme, co si pod takovým termínem máme představit.

Autonomní vůz Google způsobil nehodu s autobusem. Už se ví, proč

Autonomní vůz Google způsobil nehodu s autobusem. Už se ví, proč

O autě Applu se toho ještě moc neví. Koluje o něm pracovní název iCar, ale podle všeho se bude jmenovat úplně jinak. Bude to elektromobil, ale nebude ještě jezdit úplně sám. Technologie samočinné jízdy údajně nebude do doby, kdy bude Apple iCar na trhu, dostatečně vyspělá.

Apple prozatím dělá na vlastní vizi autonomní mobility. Na jeho Projektu Titan pracuje zatím 600 inženýrů. Tým se má ale během dalších let ztrojnásobit. Zvláštní je, že Apple ještě vůbec přípravy vlastního auta oficiálně nepotvrdil a ani nechce spekulace komentovat.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků