Autem roku v České republice se poprvé v historii stává BMW! Škoda je až třetí

fri  |  08. 01. 2020 12:23

škodovka to letos vypustila aby bylo vítězství Octavie příští rok jakože věrohodné...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 01. 2020 12:51

Tak jako... proč ne? Osobně nechápu akorát vysokou pozici CX-30, když je to "jen" trojka na chůdách. To by spíš měl takhle nahoře být Jimny, který udělal dost velký skok kupředu.

Odpovědět  |   | 
karlos  |  09. 01. 2020 09:07

Jimny se výborný pouze v terénu. Na okreskách je to příšerný kostitřas.

Odpovědět  |   | 
paravan  |  08. 01. 2020 13:02

nebo je to prostě nejmíň špatná volba BMW 3 nabízí možnost pro frikouna (330xdriveMPacket), spořílka (318D), flíťáká (320DxDrive), sporťáka (340i) a v budoucnu i závodníka (M3). to prostě ostatní neumí

Odpovědět  |   | 
.  |  08. 01. 2020 13:29

Ostatní (Mercedes, Audi) umí to samé.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 01. 2020 16:42

Mercedes a Audi neměli nic ve finále soutěže... o to asi šlo.

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  08. 01. 2020 13:20

Vyhralo spickove auto premiove znacky, ktere neni ani v zakladu zrovna z levneho kraje. Pristi rok to bude krasna, nova Octavka. Tesim se

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 01. 2020 13:26

Odpovědět  |   | 
Petr  |  08. 01. 2020 14:54

Mpolan: http://youtu.be/dqxdtM-z0uA
ono to s tou kvalitou u BMW neni kdovijake :)

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 01. 2020 15:51

Mně to neříkej, já tyhle stroje neobhajuju.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  08. 01. 2020 21:33

Kúp si audi synovcova dalšia návšteva servisu15 mes. už tretia. Servis v B.B. Rozhodnute 3r. ide sa k inej značke BMW. Sused Si kúpil pred pol rokom A6 pokazené servis. Ten to ,ale nerieši kúpil to z bohatých dividend Magnezitových závodov. A servis v B.B katastrofa čakacie doby minimálne mesiac.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 01. 2020 22:19

Myslíš, že si tím pomůže? Dnes jsou auta tak složitá, že si to o problémy prostě říká samo. Akorát u tak drahé značky to naštve mnohem více, než u levné Dacie, u Renaultu nebo třeba u Škody.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  09. 01. 2020 08:50

Dneska je asi úplně jedno, co si člověk koupí. Kazí se všechno stejně. Ano, v kvalitě podle Autobildu a dalších je Audi na špici, ale znám hodně lidí, co s touto značkou mají problémy.
O mých návštěvách servisu BMW se rozepisovat nebudu. Známému ve Wraithu strašně vrže mechanismus sedačky u řidiče i spolujezdce, další známý s Bentley Continental GT Speed (testoval jsem u sebe na kanále) má teď velké problémy s rezonancí výfukové soustavy. Kazí se Lexusy, Mazdy i Subaru (můj otec by taky mohl vyprávět).
Ve finále je to úplně jedno, co koupíš, hlavně si vždy k novému autu dokup co největší záruku.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 01. 2020 11:16

A najdi si co nejspolehlivější servis...

Odpovědět  |   | 
Kníže von Hajaja  |  08. 01. 2020 13:28

Krásný vůz.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  08. 01. 2020 13:38

Škodofka je AŽ třetí? No a co? To by jako měla vyhrát? Nebo jako že když je to česká anketa, musí jednoznačně pokaždý vyhrát český auto?

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  08. 01. 2020 15:35

“český” auto

Odpovědět  |   | 
Michal  |  08. 01. 2020 16:13

Je celkem jedno co vyhraje jetli BMW za 1,5mio nebo Chiron za 100mio.Stejně když máte limit na nové auto 500tisíc tak musíte poohlédnout jinde.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  08. 01. 2020 16:19

Bezvýznamná anketa.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  08. 01. 2020 18:59

Hele muj dvojník už je zas tady

Odpovědět  |   | 
Josef  |  08. 01. 2020 19:01

Před pár měsíci proběhla k "autu roku 2020" diskuse k článku:
https://www.autorevue.cz/auto-roku-2020-v-cr-znova... ...
----------
https://www.autorevue.cz/auto-roku-2020-v-cr-znova... ...

Tehdy jsem v diskusi vyjádři názor, a je to v podstatě i reakce na tvoji poznámku Romane. Vyhrál kupodivu můj "favorit". Čekal jsem ale "vítězství" Škody Karoq, protože rok před tím Škoda nevyhrála... Ale to je přece úplně jedno. Za podstatné považuji to, že konečně "komise" přispívá k poměrně rozumnému výsledku. Aby každý rok vyhrávala Škoda, to by už opravdu byla komedie...

Josef | 01. 10. 2019 17:50
Pánové, stačí si přečíst pozorně text:
"...automobil musí mít zcela nebo VÝRAZNĚ novou strukturu karoserie a zcela nebo VÝRAZNĚ nové mechanické ústrojí (tj. ústrojí pohonu a podvozek) či strukturu karoserie nebo mechanické ústrojí natolik změněné, že se VÝRAZNĚ změnil CHARAKTER vozu, jeho POSLÁNÍ a POZICE na trhu. Vozy musely splnit ASPOŇ JEDNU z uvedených podmínek, ne ve všech případech se ale dalo ZCELA souhlasit."
Můžete mi sdělit měřitelnost uvedených parametrů? Jak se třeba měří "výrazná změna charakteru"? Nebo třeba "výrazně nová struktura karoserie"? Co je to - co to znamená "výrazně"? Kdy ještě jo a kdy už ne? Kde je ten práh zlomu co je "výrazné" a co už ne?
Vždyť je to přece legrace a nemá to nic se soutěží společné? Vždyť to ani není soutěž, ale "ANKETA"...
Nebo třeba tvoje "hodnocení" kari, cituji: "...nominovaný model Škody splňuje snad vše, co je potřeba k nominaci..." Ptám se - podle čeho jse to hodnotil a co je to podle tebe "snad"?
.....
Je to stejné, jako soutěž MISS. Je přece jedno, která z holek to "vyhraje". Všechny jsou hezké a "použitelné".... A s těmi auty v "anketě"? Vždyť je výhoda na rozdíl od těch MISSek, že si ta auta každý může každý vyzkoušet. A oč tedy jde? Zejména v Česku? Minule "vyhrál" Focus a co se změnilo? Nic. Takže je úplně jedno, kdo v Česku vyhraje, protože vždy bude na prvním místě Škoda. Minimálně tedy v počtu prodaných vozů ročně a to je určitě nejdůležitější vítězství pro každou automobilku.
Mně osobně je úplně jedno nějaká "česká" "anketa", pro pobavení a nějaký všeobecný obrázek stačí úplně anketa COTY.
Odpovědět | Souhlasím (+54) | Nesouhlasím (-18)

Josef | 01. 10. 2019 18:44
Jo, a z toho, co je v "nabídce", tak pro mne připadá v úvahu jen BMW 3 - jediný sportovní sedan s rozumnou motorizací (a s technikou obecně) v nabídce a pro mne i v dostupné ceně. Ještě je tam "nesportovní" sedan Lexus, ale hybrid nechci.
Takže z mého hlediska je velmi jednoduché volit, zejména v případě, že bych postavil vedle sebe BMW3 a Kamiq. Jo a předem gratuluji novince Kamiq ve srovnání se Scala s "výrazně novou strukturu karoserie a zcela nebo výrazně novým mechanickým ústrojím (tj. ústrojím pohonu a podvozku) Škodě Kamiq k "vítězství". Nedovedu si představit, že by z "nabídky" vyhrálo něco jiného, zejména, když se to Škodě minule nepovedlo...
Odpovědět | Souhlasím (+51) | Nesouhlasím (-16)

Odpovědět  |   | 
Lukasz  |  08. 01. 2020 16:48

Hlavne ze se z noveho Jimnyho muze velka cast novinaru podelat. Tak zde je az na konci Porad je zajimavy Kamiq "na bedne" Jsem rad, ze se dostal tak vysoko. Samotnemu je mi dost sympaticky, i kdyz jsem s tim zatim jeste nejel.

Odpovědět  |   | 

akorát sem se sekl tím jimny. Tahle anketa je zrcadlem našich ulic.

Odpovědět  |   | 
BB  |  08. 01. 2020 20:41

Nemožné se stalo realitou, Škodovka to s cela projela a to u Německého vozu je věc nevídaná.

Odpovědět  |   | 
Nereknu  |  08. 01. 2020 21:13

Tak to vypadá, ze kdo dávíc vyhraje.
Prodej aut po Česku. Byznys za hranou.
Tady je to co Mazda prodávala:
Mazda 6 2.2 Diesel Engine Failure — disq.us !!!!
https://youtu.be/eJ7W4ssxZZY !!!!
desítky spíš stovky podvedených? jenom v ČR.

Byla mi provedena Výměna za jemnější filtr byla provedená bez mého vědomí a to při svolávačce, když mělo auto najeto 15425 km a nebylo staré ani rok. O tom, že došlo k nevratnému poškození motoru jsem přesvědčen. Byl vyměněn olej a pravděpodobně i ten filtr s pilinami a šponami. Té svolávačce jsem nevěnoval pozornost. Ve snu by mě nenapadlo, že se tam brousí vačkový hřídel s vačkami. Při té svolávačce mi zároveň byla udělaná i první garanční prohlídka. Lze dohledat v el. garanční knížce. S autem jsem jezdil dál bez problému, až do doby než jsem jel do Německa a v Ústí se mi to rozsvítilo jak vánoční stromeček. Na pokyn servisu, kam se jsem volal, jsem to nechal odtáhnout do nejbližšího autorizovaného servisu v Ústí BEK. Tam mi byl opět vyměněn olej i když auto mělo najeto pouze 12.000 km od poslední výměny oleje a vše jsem musel zaplatit, protože na pokyn zastoupení Mazdy, p. Kiriakovského to prý bylo způsobeno vinou řidiče, že je nafta v oleji. Ten dopis je tady v příloze. A to mě tam ještě celkem nenápadně tlačili do toho abych si u nich nechal zároveň udělat druhou garančku a tak by bylo vše skoro dokonale zamaskované. Nikdo by nic nepoznal. Dvakrát výměna oleje při garanční prohlídce. To jsem ale už odmítl, protože se mi to nějak nezdálo. Požadoval jsem jenom opravu vozidla, které bylo v záruce. Pry že mu nic není, jenom vyměnili olej, ale i to odmítli zapsat do garanční knížky, tak jsem to nechal napsat rukou technikem na fakturu.
Vezmu to stručně. To auto bylo v poškozené už když jsem s ním vyjel od prodejce za bránu a s ním i mnoho dalších. S TĚMI PILINAMI, ŠPONAMI JSEM NAJEL 15425 km. TAKŽE DOŠLO K POŠKOZENÍ VŠEHO KAM SE TEN OLEJ DOSTAL. Celá série aut vyrobených v r. 2012-2013 a prodávaných ještě v roce 2014. Takže jasné klamání spotřebitele. Ta situace s odtažením a výměnou oleje se opakovala ještě 2x než jsem to auto odstavil. Naposledy jsem byl odtažen do servisu Auto Jeremiášova, kde mi bez mého vědomí vyměnili měrku za měrku s třemi body 🙂 a řekli, že autu nic není a odmítli to opravit. Autu nic není a po najetí 10.000 km mám litr nafty v oleji. To jsou jedinci co to tam mají po ujetí 2.000 km. 😞
A ten interval se na 100% bude zkracovat.
Jasný mega podvod. Prodávali auta s výrobní konstrukční vadou. Předčasná výměna oleje na svolávačku. Výměna měrek oleje. A teď jsem našel ještě, že dokonce mají tu drzost a lepí autům samolepky viz. příloha. Nafta v oleji je jasný technický nesmysl. Je to jenom maskovaní výrobní vady. Nejhorší na tom je ale to, že ti šmejdi po uplynutí cca dvou let, kdy docela uspěšně maskovali výrobní vadu, těm lidem nabídnou, že to auto od nich vykoupí. Pochopitelně za podseknutou cenu, kterou ale poškozený buď musí akceptovat a nebo to zkusit prodat sám za pomoci inzerátu nebo bazaru. Vím o pánoví, který jim to prodal, ale musel si u nich vzít další nové auto. Takže dostali zaplaceno za auto s výrobní vadou min. výrobní náklady, které pak v klidu prodají dál jako málo jeté a prověřené vozidlo. Nový vlastník než to zjistí, tak autu jsou už víc jak tři roky a nemá šanci cokoli reklamovat.

Historie se opakuje. Přesně tak to začalo u mé Mazdy 6 , Mazdy 3 i Mazdy CX5 s dieselovým motorem. Nejdřív svolavacka, potom přehrání SW, následně vypalování filtru, pak ze jsem si koupil nevhodné auto, jezdím krátké tratě, nečetl jsem manuál, je to prý normální stav a ve finále mi pan Kiriakovsky, sef importu ČR +SK, napsal ze jsem si tu závadu, ze ma auto litr nafty v oleji způsobil sám. Proto asi měnili merky s bodem X. A Ted mi jeste vyhrožuje svým advokátem. Tak se ptám, proč jste mi nabídli ze to auto po dvou letech vykoupite? Za směšnou cenu.

https://svolavacky.cz/svolavaci-akce-skyactiv-x...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  09. 01. 2020 08:52

Ja osobně mám s kvalitou Mazdy jen ty nejhorší zkušenosti. Tři závady během 1000 kilometrů, právník a vrácení auta.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  09. 01. 2020 14:12

Tak to je síla. Ale pokud vrátili prachy, tak to nakonec dopadlo dobře. Ikdyž, umím si představit, jak se cukali a zřejmě pomohlo až bububu od právníka

Odpovědět  |   | 
nereknu  |  09. 01. 2020 16:40

Mužete mě prosím kontaktovat na e-mail? kacko@volny.cz děkuji

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  09. 01. 2020 10:31

pekny vysledok. Nova trojka je vydarena! Aspon niekde este vedia vyhrat AUTA.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 73 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 17 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň se vyšplhá až na 20 tisíc euro

Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň…

Velké, žíznivé a „špinavé“ SUV budou pro Francouze stále nákladnější představou. Od nového roku chce tamní vláda ještě zpřísnit ekologickou daň za nákup takových vozidel.

27.  12.  2019 | | 316 N/A
VW možná vyřešil hlavní nevýhodu elektromobilů. Umožní nabíjení kdekoliv

VW možná vyřešil hlavní nevýhodu elektromob…

Německá automobilka přichází s konceptem mobilních nabíječek, které by mohly alespoň částečně řešit problém nedostatečné infrastruktury pro dobíjení elektromobilů.

27.  12.  2019 | | 77 N/A