Auto roku 2019 podle čtenářů Autorevue.cz: Známe vítěze!

Rosťa  |  26. 11. 2018 19:07

Doufal jsem, že XV bude první! Ale i tak to není špatná volba.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  26. 11. 2018 19:16

Ten kybl? Probuh proc?

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  26. 11. 2018 19:43

Dobré jízdní vlastnosti na cestě, skvělé v terénu, perfektní motor, obrovský vnitřní prostor na danou třídu, ergonomie řidičova prostoru a spousta dalšího.

Odpovědět  |   | 
To snad ne  |  26. 11. 2018 19:59

Motor je nejzoufalejší sračka na trhu. Extrémně líný a žravý. To si tu snad děláš srandu, ne?

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  26. 11. 2018 20:21

Líný je podle toho jak s tím kdo jezdí, je to holt atmosféra. Slabší pro pohodovou jízdu a silnější pro ostrou. O tom, že by byl užraný se všude jen píše, ale zkušenosti majitelů jsou trochu jiné. U 1.6 spotřeba do 7 a u 2.0 do 7.6. Na 1.5 tuny těžké auto s pohonem 4x4 perfektní spotřeba.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  27. 11. 2018 11:49

Tady jsou spotřeby majitelů na spritmonitor.de:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/47-Subaru/1... ...

Je to pro 2.0, protože to je asi jediná rozumná motorizace. A i tak, dynamika 0-100 za 10,4 je bída. Ale jasně, není to závodník, má jiné přednosti. Ale s tou spotřebou bych byl opatrný, má ho i známý (2.0 CVT) a říká, že když se snaží, tak to jezdí do 8 l/100.

Odpovědět  |   | 
Svéd  |  26. 11. 2018 20:47

Ty si nejzoufalejší sračka na internetu !

Odpovědět  |   | 
To snad ne  |  26. 11. 2018 21:14

Že tě teď trošinku, v hloubi duše mrzí co jsi mi řekl? Subaru zaspalo dobu. Jejich motory jsou přestárlé. A je to škoda. Kdyby na motorech pracovali jako mazda, mohlo by oslovit více lidí. Nebo kdyby si nenechávali 1.6t jen do Levorgu.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  26. 11. 2018 21:25

A proč? Je to dobrý motor. Na normální ježdění úplně stačí.

Odpovědět  |   | 
Svéd  |  27. 11. 2018 11:48

Jo mrzí.Hele Subaru nezaspalo chce být jen své jako naše Tatra .Nehrnou se do nových a nových motorů jako to dělá konkurence a to je právě dobře víme.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  26. 11. 2018 20:10

Motor? Těžko najdeš v segmentu horší..

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  26. 11. 2018 20:37

To je fakt. Taková Fóbia nebo Focus s motorem 1,0 a vynikajicím pohonem pátých výměnných kol, to je etalon jízdy a trakce....

Odpovědět  |   | 
Svéd  |  26. 11. 2018 21:06

Ty máš asi 1.4tdi ty jelito.Ten motor dělaj už léta stejnej .Na výkonu mu přidávají po letech jen pozvolna .Proč asi vosle? No protože to funguje !

Odpovědět  |   | 
kari  |  27. 11. 2018 10:06

A pak ten motor zabijí tím nejhorším možným způsobem...CVT.

Odpovědět  |   | 
Svéd  |  27. 11. 2018 11:42

9 z 10 co pomlouvají cvt ho nikdy nezkusili .Já ho mám kdyby se někdo ptal i s pádly pod volantem ..a lahoda. Na trhu je x daleko horších a určitě poruchovějších automatů :koncern by mohl vyprávět.Tak co kari jel si v tom?

Odpovědět  |   | 
kari  |  27. 11. 2018 14:06

Horších, to se mi moc nechce věřit. Vždycky když jsem s tím musel jet, měl jsem osypky, jen jsem do toho vlezl. Ten kdo si libuje v CVT je antimotorista popírající vše zábavné a dobré na autech.

Odpovědět  |   | 
Svéd  |  27. 11. 2018 17:25

Hmm všichni současní subaristi a ostatní majitelé aut s cvt jsou antimotoristi? Zřejmě jsi jezdil v něčem vyšlehanym .Chce to nezanedbat údržbu a pak se svezeš.

Odpovědět  |   | 

nekupují si to cvt, že to má redukční převodovku?Od nás to má jeden myslivec.

Odpovědět  |   | 
kari  |  28. 11. 2018 10:00

Subaristi jsou Subaristi z přesvědčení, protože měli špičková auta a ted jim dají špičková auta s "děsným" pohonným ústrojím. Zvyk je železná košile a tak setrvačností u Subaru zůstávají. Jezdil jsem v Toyotách, myslím, že problém s tím, že by to byly krámy určitě nebyl.
Ale je smutné, jak někomu předhodí snad nejhorší možné řešení, což je motordegradující CVT a lidé to ještě velebí. A to dokonce i ve verzi, kdy CVT nemá ani ty virtuální stupně.
Jenže to je přesně ono, pokud mám auto jen jak opřibližovadlo a je mi celkem jedno, jak mě to přibližuje, zkousnu vše, pokud mám auto i jako zábavu, odreagování, radost, bude mě tohle zajímat. Automobilky jsou jak teleshoping a protlačí i největší volovinu jako přednost a lidé jim převážně sežerou.

Odpovědět  |   | 
DyDy  |  26. 11. 2018 21:22

Proč "kýbl", protože v tom kýblu se vozí sračky jako jsi ty, co pomlouvají něco, co ani neodzkoušili!!!

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  26. 11. 2018 19:09

Stačí, když není nominován žádný Boleslavský hnůj a hle, vyhraje po právu ten nejlepší !

Odpovědět  |   | 
Lumix  |  26. 11. 2018 19:19

No nejlepší, spíš bych napsal, nejlepsi nominované auto pro běžného spotřebitele. Tím nechci říci, že je to špatné auto. No a dal, 508 je auto pro dva pasažéry, XV no Subaru bývalo lepší, Focus je něco jako Ceed a BMW je proti těm všem luxus, prilis opulentní pro většinu postradatelný z finančních důvodu a taky už je to designově čím dál horší, poslední pěkne bylo BMW E46.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 11. 2018 20:22

Panejo, to jsi zase napsal kydy.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  26. 11. 2018 20:56

Z těch adeptů, kdybych musel, tak volím a kupuji X5, i když moje požadavky splňuje sportovní sedan. Je zajímavé, že volím a kupuji to, co je podle takových "soutěží" a počtu prodaných kusů v Česku propadák. Ukazuje to i tato "soutěž" - Anketa... Ale vůbec mi to nevadí. Pokud někomu záleží na tom, aby to "jeho" auto bylo vítězem "soutěže" - Ankety, je to jeho věc, hlavně aby byl spokojen a měl radost z auta, které si vybral a koupil.

Odpovědět  |   | 
To snad ne  |  26. 11. 2018 23:08

Že jsem tak smělý, mohu se optat, jaký běžný sedan je u tebe sportovní sedan? Doufám, že se nejedná o Lexus IS nebo?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  27. 11. 2018 17:14

Abych uspokojil tvoji zvědavost, tak nevlastním supersportovní sedan. Rozdíl mezi sedanem (tvojí definicí asi "běžným" sedanem) a sportovním sedanem si snad dokážeš zjistit/nastudovat sám.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  26. 11. 2018 21:46

Jednoký mezi slepými králem.
Jinak blahopřání vošickému za vygenerování 250 volitelů.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 11. 2018 12:27

Zelí, ty jsi tedy takové pako, až to bolí. Vlastně jsi nezklamal. Tebe to fakt musí hrozně srát, že je podle obyčejného hlasování na prvním místě KIA, se kterou navíc Vošický nemá nic společného.
Já dal hlas Peugeotu 508, líbí se mi, praktičnost mě až tak netlačím, jezdím v podstatě jen s manželkou, a hlavně, nepotřebuji kufr 5 m3.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  26. 11. 2018 23:27

dělat závěr z cca 800 hlasů je vtipné

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  27. 11. 2018 05:45

To byl skutečně bizarní výběr. Alespoň hlasující prokázali dostatek vkusu a nevyhrál to ten podivně vypadající Focus s vrcholnou motorizací v trjhrnku (vyborny podvozek to nezachrání).

Btw v Ceedu SW jsem tento tyden sedel a prvotni velmi dobry dojem z prime konkurence Golfu se zacal velmi rychle rozpadat. Viditelne obrovske srouby (napr. v prihradce ridice), neforemny roller na multifunkcnim volantu (navic kycovity postribreny plast), vzadu svisle misto tak pro lidi do 185cm (nechcete-li si drbat vlasy o strop). A prilis nechapu tu korejskou posedlost prihradkami pod dvojitou podlahou. Podlaha sezere pul objemu kufru, a jeste se prostor pod podlahou neda pouzit na objemnejsi zavazadla. Jako to auto uz vypada docela dobre, ale hlavnim argumentem je stale cena.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  27. 11. 2018 20:59

zasa jeden, čo má problém s kufrom.

Odpovědět  |   | 
pan Michaelis  |  27. 11. 2018 10:10

Anketa je neregulerni,bude anulovana. Vitezem musi byt SKODA!!!

Odpovědět  |   | 
MildaS  |  27. 11. 2018 10:58

Hezká anketa, když se jí národ nemůže účastnit. To je už jako s tím slavíkem. Raději to měli zrušit. Zřejmě tu nikdo nemá zájem slyšet názor lidí

Odpovědět  |   | 
pan Michaelis  |  27. 11. 2018 12:33

Autem tisicileti je bezpochyby nejrychlejsi SUV sveta - SKODA KADIAK!

Odpovědět  |   | 
Karel Drobný  |  27. 11. 2018 15:46

Tato anketa neodráží naprosto nic. Je to jen výsledek závisti českých socek - na BMW nemám, tak mu dám co nejmíň bodů.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 11. 2018 18:17

To se všem musí povinně líbit BMW jen proto, že je drahé a v některých kruzích je bráno za symbol úspěšnosti?
Z mého pohledu BMW za posledních deset let nevyrobilo nic, co by mne zaujalo.

Odpovědět  |   | 
JK  |  27. 11. 2018 18:59

No že to vyhrála Kia, je trochu k zamyšlení - není vůbec ničím zajímavá, ale budiž. Ale že to nevyhrálo BMW dává smysl - to auto je prostě nevzhledné z každého možného úhlu. V tom bych neviděl závist, BMW už prostě pěkně dlouho dělá pěkně škaredá auta. Že se i tak pořád najde dost lidí, kterým se trefí do "vkusu" je však úplně jiné téma.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 11. 2018 18:23

Bydlet na horách tak místo rsa by vyhrálo xv nebo vitara.Bejt milióny tak Bávo.Je to prostě o penězích-vyhrát 100mega ve sportce tak nikdo nepůjde koupit fabku junior ale aspoň střední třídu normál/suv.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 11. 2018 20:00

Nějak nedovedu pochopit přetupou argumentaci nejlacinějším autem vůči stu miliónů korun... Na to jsou školy, nebo se taková tupost vychlastá v hospodě?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 11. 2018 22:26

Mpolan závist a IQ tykve proto jsi to nepochopil.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 11. 2018 08:01

Závidět někomu něco tak spotřebního jako je auto, natož BMW? Možná tak před pětadvaceti lety, když jsem byl dítě.
Ale asi tě chápu. Nemáš nic jiného, čím se můžeš chlubit, tak aspoň tím povrchním BMW.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 11. 2018 20:33

Vyhrát 100 mega ve sportce, tak si koupím parádní barák někde na horách a do garáže Dustera. A budu vysmátej jak lečo , že jsem nenaletěl na nějakou předraženou pixlu

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 11. 2018 22:16

Tome jako barák jo ale dustera na 90procent ne.

Odpovědět  |   | 
Zbyněk  |  27. 11. 2018 18:37

Za mě jednoznačně Peugeot 508!!!!

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  28. 11. 2018 13:44

Jo 508 na oko povedený. Otázkou je, jestli na výměnu žárovky nebo baterie není potřeba VŠ technického směru nebo rovnou vyndat motor, jak to u jiných "kryšotů" bývá.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  28. 11. 2018 17:58

lol ... peugeot 307 a 8 je teda v pohodě ... naopak na ochcávkách aby člověk rozdělal půl předku :D

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 82 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků
TEST VW California Beach vs. levná vestavba: Těžká volba dnešního hipíka?

Obytné vozy Volkswagen T6.1

Užitkový Volkswagen slaví letos sedmdesátiny. Tentokrát jsme se podívali na zoubek dvěma obytným kouskům, kdy každý razí trochu jiný přístup.

11.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné
Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost rozbil luxusním SUV Grand Wagoneer

Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost roz…

Grand Wagoneer je luxusní SUV, které se chce utkat s těmi největšími zvířaty na trhu. Těžko věřit, že s něčím takovým přišel zrovna Jeep.

3.  9.  2020 | | 23 N/A
Kadera Vladimír
JeepPremiéry