Za mě jednoznačně Peugeot 508!!!!
Jo 508 na oko povedený. Otázkou je, jestli na výměnu žárovky nebo baterie není potřeba VŠ technického směru nebo rovnou vyndat motor, jak to u jiných "kryšotů" bývá.
lol ... peugeot 307 a 8 je teda v pohodě ... naopak na ochcávkách aby člověk rozdělal půl předku :D
Bydlet na horách tak místo rsa by vyhrálo xv nebo vitara.Bejt milióny tak Bávo.Je to prostě o penězích-vyhrát 100mega ve sportce tak nikdo nepůjde koupit fabku junior ale aspoň střední třídu normál/suv.
Vyhrát 100 mega ve sportce, tak si koupím parádní barák někde na horách a do garáže Dustera. A budu vysmátej jak lečo , že jsem nenaletěl na nějakou předraženou pixlu
Tome jako barák jo ale dustera na 90procent ne.
Nějak nedovedu pochopit přetupou argumentaci nejlacinějším autem vůči stu miliónů korun... Na to jsou školy, nebo se taková tupost vychlastá v hospodě?
Mpolan závist a IQ tykve proto jsi to nepochopil.
Závidět někomu něco tak spotřebního jako je auto, natož BMW? Možná tak před pětadvaceti lety, když jsem byl dítě.Ale asi tě chápu. Nemáš nic jiného, čím se můžeš chlubit, tak aspoň tím povrchním BMW.
Tato anketa neodráží naprosto nic. Je to jen výsledek závisti českých socek - na BMW nemám, tak mu dám co nejmíň bodů.
No že to vyhrála Kia, je trochu k zamyšlení - není vůbec ničím zajímavá, ale budiž. Ale že to nevyhrálo BMW dává smysl - to auto je prostě nevzhledné z každého možného úhlu. V tom bych neviděl závist, BMW už prostě pěkně dlouho dělá pěkně škaredá auta. Že se i tak pořád najde dost lidí, kterým se trefí do "vkusu" je však úplně jiné téma.
To se všem musí povinně líbit BMW jen proto, že je drahé a v některých kruzích je bráno za symbol úspěšnosti? Z mého pohledu BMW za posledních deset let nevyrobilo nic, co by mne zaujalo.
Autem tisicileti je bezpochyby nejrychlejsi SUV sveta - SKODA KADIAK!
Hezká anketa, když se jí národ nemůže účastnit. To je už jako s tím slavíkem. Raději to měli zrušit. Zřejmě tu nikdo nemá zájem slyšet názor lidí
Anketa je neregulerni,bude anulovana. Vitezem musi byt SKODA!!!
To byl skutečně bizarní výběr. Alespoň hlasující prokázali dostatek vkusu a nevyhrál to ten podivně vypadající Focus s vrcholnou motorizací v trjhrnku (vyborny podvozek to nezachrání).Btw v Ceedu SW jsem tento tyden sedel a prvotni velmi dobry dojem z prime konkurence Golfu se zacal velmi rychle rozpadat. Viditelne obrovske srouby (napr. v prihradce ridice), neforemny roller na multifunkcnim volantu (navic kycovity postribreny plast), vzadu svisle misto tak pro lidi do 185cm (nechcete-li si drbat vlasy o strop). A prilis nechapu tu korejskou posedlost prihradkami pod dvojitou podlahou. Podlaha sezere pul objemu kufru, a jeste se prostor pod podlahou neda pouzit na objemnejsi zavazadla. Jako to auto uz vypada docela dobre, ale hlavnim argumentem je stale cena.
zasa jeden, čo má problém s kufrom.
dělat závěr z cca 800 hlasů je vtipné
Jednoký mezi slepými králem.Jinak blahopřání vošickému za vygenerování 250 volitelů.
Zelí, ty jsi tedy takové pako, až to bolí. Vlastně jsi nezklamal. Tebe to fakt musí hrozně srát, že je podle obyčejného hlasování na prvním místě KIA, se kterou navíc Vošický nemá nic společného. Já dal hlas Peugeotu 508, líbí se mi, praktičnost mě až tak netlačím, jezdím v podstatě jen s manželkou, a hlavně, nepotřebuji kufr 5 m3.
Z těch adeptů, kdybych musel, tak volím a kupuji X5, i když moje požadavky splňuje sportovní sedan. Je zajímavé, že volím a kupuji to, co je podle takových "soutěží" a počtu prodaných kusů v Česku propadák. Ukazuje to i tato "soutěž" - Anketa...:-) Ale vůbec mi to nevadí. Pokud někomu záleží na tom, aby to "jeho" auto bylo vítězem "soutěže" - Ankety, je to jeho věc, hlavně aby byl spokojen a měl radost z auta, které si vybral a koupil.;-)
Že jsem tak smělý, mohu se optat, jaký běžný sedan je u tebe sportovní sedan? Doufám, že se nejedná o Lexus IS nebo?
Abych uspokojil tvoji zvědavost, tak nevlastním supersportovní sedan. Rozdíl mezi sedanem (tvojí definicí asi "běžným" sedanem) a sportovním sedanem si snad dokážeš zjistit/nastudovat sám.;-)
Stačí, když není nominován žádný Boleslavský hnůj a hle, vyhraje po právu ten nejlepší !
No nejlepší, spíš bych napsal, nejlepsi nominované auto pro běžného spotřebitele. Tím nechci říci, že je to špatné auto. No a dal, 508 je auto pro dva pasažéry, XV no Subaru bývalo lepší, Focus je něco jako Ceed a BMW je proti těm všem luxus, prilis opulentní pro většinu postradatelný z finančních důvodu a taky už je to designově čím dál horší, poslední pěkne bylo BMW E46.
Panejo, to jsi zase napsal kydy.
Doufal jsem, že XV bude první! Ale i tak to není špatná volba.
Ten kybl? Probuh proc?
Proč "kýbl", protože v tom kýblu se vozí sračky jako jsi ty, co pomlouvají něco, co ani neodzkoušili!!!
Dobré jízdní vlastnosti na cestě, skvělé v terénu, perfektní motor, obrovský vnitřní prostor na danou třídu, ergonomie řidičova prostoru a spousta dalšího.
A pak ten motor zabijí tím nejhorším možným způsobem...CVT.
9 z 10 co pomlouvají cvt ho nikdy nezkusili .Já ho mám kdyby se někdo ptal i s pádly pod volantem ..a lahoda. Na trhu je x daleko horších a určitě poruchovějších automatů :koncern by mohl vyprávět.Tak co kari jel si v tom?
Horších, to se mi moc nechce věřit. Vždycky když jsem s tím musel jet, měl jsem osypky, jen jsem do toho vlezl. Ten kdo si libuje v CVT je antimotorista popírající vše zábavné a dobré na autech.
Hmm všichni současní subaristi a ostatní majitelé aut s cvt jsou antimotoristi? Zřejmě jsi jezdil v něčem vyšlehanym .Chce to nezanedbat údržbu a pak se svezeš.
Subaristi jsou Subaristi z přesvědčení, protože měli špičková auta a ted jim dají špičková auta s "děsným" pohonným ústrojím. Zvyk je železná košile a tak setrvačností u Subaru zůstávají. Jezdil jsem v Toyotách, myslím, že problém s tím, že by to byly krámy určitě nebyl. Ale je smutné, jak někomu předhodí snad nejhorší možné řešení, což je motordegradující CVT a lidé to ještě velebí. A to dokonce i ve verzi, kdy CVT nemá ani ty virtuální stupně. Jenže to je přesně ono, pokud mám auto jen jak opřibližovadlo a je mi celkem jedno, jak mě to přibližuje, zkousnu vše, pokud mám auto i jako zábavu, odreagování, radost, bude mě tohle zajímat. Automobilky jsou jak teleshoping a protlačí i největší volovinu jako přednost a lidé jim převážně sežerou.
nekupují si to cvt, že to má redukční převodovku?Od nás to má jeden myslivec.
Motor? Těžko najdeš v segmentu horší..
Ty máš asi 1.4tdi ty jelito.Ten motor dělaj už léta stejnej .Na výkonu mu přidávají po letech jen pozvolna .Proč asi vosle? No protože to funguje !
To je fakt. Taková Fóbia nebo Focus s motorem 1,0 a vynikajicím pohonem pátých výměnných kol, to je etalon jízdy a trakce....
Motor je nejzoufalejší sračka na trhu. Extrémně líný a žravý. To si tu snad děláš srandu, ne?
Ty si nejzoufalejší sračka na internetu !
Že tě teď trošinku, v hloubi duše mrzí co jsi mi řekl? :-D Subaru zaspalo dobu. Jejich motory jsou přestárlé. A je to škoda. Kdyby na motorech pracovali jako mazda, mohlo by oslovit více lidí. Nebo kdyby si nenechávali 1.6t jen do Levorgu.
Jo mrzí:-D.Hele Subaru nezaspalo chce být jen své jako naše Tatra .Nehrnou se do nových a nových motorů jako to dělá konkurence a to je právě dobře víme.
A proč? Je to dobrý motor. Na normální ježdění úplně stačí.
Líný je podle toho jak s tím kdo jezdí, je to holt atmosféra. Slabší pro pohodovou jízdu a silnější pro ostrou. O tom, že by byl užraný se všude jen píše, ale zkušenosti majitelů jsou trochu jiné. U 1.6 spotřeba do 7 a u 2.0 do 7.6. Na 1.5 tuny těžké auto s pohonem 4x4 perfektní spotřeba.
Tady jsou spotřeby majitelů na spritmonitor.de:https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/47-Subaru/1... ... Je to pro 2.0, protože to je asi jediná rozumná motorizace. A i tak, dynamika 0-100 za 10,4 je bída. Ale jasně, není to závodník, má jiné přednosti. Ale s tou spotřebou bych byl opatrný, má ho i známý (2.0 CVT) a říká, že když se snaží, tak to jezdí do 8 l/100.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.