Auto roku 2018 v ČR: Takto hlasovali redaktoři Autorevue.cz

36 komentářů

sumi
8. ledna • 10:28

Karoq má tak sotva na 3 flek !
1.-2. místo Opel Insignia a BMW 5
SUBARU nedělá auto pro masy lidí..ale jízdně je jistě skvělé..je to Subaru...č.4
Stinger od korejské KIA? Pěkné...dost drahé a tím to končí.
Premie to není , a i když dobře jezdí ..koupí si ho jen pár nadšenců , kteří nemají na lepší.
Zbytek může teoretizovat v diskusích :-) č.5

Ginter
8. ledna • 19:33

....řekl někdo, kdo viděl ty auta na obrázku. Nic ve zlým. ;-) Každý má svoje "objektivní" hodnocení.

Ktaft
7. ledna • 20:29

Souhlasím ze Stinger je super auto.

Ginter
6. ledna • 19:50

Ten Pecák, to bude asi exot. Na Stingeru se shodl s rally jezdcem, že nejezdí podle jeho představ. Copak je Stinger rally auto nebo auto na okresní silnice? Podívejte se na youtube, kde jsou reálné testy doplněné časomírou, měřením bočního přetížení. Stinger 3.3 dal neskutečně na pr.el Panameře 3.0 biturbo ve zrychlení a ještě více BMW 640i Grand Coupe M sport. Na uzavřené trati stačila Panamera s drobnou ztrátou a BMW ztratilo 2s na kolo, to samé ve slalomu, bočním přetížení atd. Kdo chce, test si najde. Ještě si myslíte Pecáku, že Stinger jezdí špatně? Všichni na světě, včetně Vašeho šéfredaktora hodnotí Stingera velmi pozitivně hlavně pro jeho jízdní vlastnosti. V Americe dokonce motor 3.3 zvítězil nad motorem BMW 3.0 biturbo především pro jeho okamžitou odezvu.

Provo
6. ledna • 21:08

No tak teď jsi pobavil, video od KIA je měřítkem možná pro nějaké hlupáky v mateřské škole.
http://www.youtube.com/watch...

Ginter
6. ledna • 21:26

Tak ten podvozek u Stingera dělal člověk s dlouholetou zkušeností z divize BMW M. Stinger má na kolech na brzdě přes lehce 300 koní, což je úctyhodné. Když porovnám výkony motoru, kvalitu podvozku, hmotnost, tak výsledky z testů budou reálné, ty mateřská školko. Zkus si nejprve zjistit info a pak poučuj. Vím o Stingeru docela hodně z různých objektivních testů od testmanů z celého světa.

Provo
6. ledna • 21:37

Světáku, když se tady oháníš reklamou KIA, tak víš evidentní prd.

Ginter
6. ledna • 21:47

Kia Stinger 3.3 GT mi stojí od půlky prosince v garáži. Běž si zajezdit na trojkolce někam jinam a nepruď. Než jsem za ni dal ty prachy, tak jsem si hodně pozjišťoval.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
7. ledna • 1:36

proč máš potřebu něco tak "dobrýho" obhajovat? normální je jezdit s pobavenym úsměvem a užívat si, ne?

Passat
7. ledna • 12:40

Bledá závist mnohých tady. Já se přiznám, Stinger Ginterovi závidím. Už jsem ho viděl na silnici a je nádherný. Bohužel moje finanční situace mi nedovolí si jej koupit.

Mirek
7. ledna • 13:50

Také si to myslím.

qwertz
7. ledna • 11:31

někteří jedinci se ještě 2 roky po koupi musí ujišťovat, že nakoupili dobře, a když okolí nespolupracuje, je třeba je označit za idioty.(poznámka pro debily: tímto příspěvkem jsem nehodnotím žádné konkrétní auto)

Jogurt
6. ledna • 21:57

V jakém měřítku? 1:32?

Mirek
6. ledna • 22:11

Ale no tak, kup si Fabii a dej pokoj, nikdo ti Stinger nenutí. Požádej ho, ať ti udělá fotečku s jogurtem pod předním kolem a máš to.

Ginter
6. ledna • 22:06

Prohoha vyndej ten jogurt z hlavy chytráku.

Mirek
6. ledna • 21:45
Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ginter
6. ledna • 22:04

Ano, super video, jen podotýkám, že testman má s nejvyšší pravděpodobností aktivovaný režim Sport+, tj. s vypnutou stabilizací. Mimochodem dnes jsem se poprvé a velmi rychle dostal na 274 km/, tj. do omezovače, takže Kia Stinger 3.3 má omezovač na 270 km/h. Vzhledem k tomu, že přes 270 km/h jen prolétla a na 274 km/h byl cítit tvrdý pokles výkonu, odhadoval bych maximálku někde okolo 285 možná 290 km/h. Těsně před 270 km/h řadila za 8 a měla obrovskou sílu jít dál.

jogurt
6. ledna • 20:36

Auto pro silnice není o tom, za kolik dá Norschleife nebo kolik (na konkrétních pneu) činí limit bočního přetížení. A Stinger je tak šílené království ohavných plastů, že to dynamika nemůže zachránit. Navíc při známé "spolehlivosti" i méně exponovaných modelů Kia......
I to čtvrté místo je pro Stinger velká čest, s rozumem a bez emocí by na to nemohl dosáhnout.

Ginter
6. ledna • 21:03

A mohu poprosit milý Jogurte, které plasty konkrétně máte na mysli? Seděl jste v tom někdy?

ptakoještěr
6. ledna • 18:01

To mi připomíná ten vtip:
Sedí na lavičce tři muži. První celkem kretén. Druhý úplný imbencil. A třetí ... třetí také novinář. :-D

Josef
6. ledna • 12:34

Já bych hlasoval a bodoval jak Jan Mička. Mezi Insignií a Karoq bych si ale nakonec vybral (dal přednost) stejně tu Insignii...

Josef
7. ledna • 13:22

Doplním jen to, že po 24 hodinách hlasování čtenářů (včetně diskutujících,..) Autorevue to všichni vidí podobně a Karoq je z finální pětice aut dokonce na posledním místě. Já bych klidně viděl v pohodě pro Karoq i to třetí, možná i druhé místo. Ale vítězství Karoq v Česku? Mezi vybranými finalisty? Navíc hodnoceno lidmi (redaktory), kteří autům alespoň trochu rozumí, nebo je auta dokonce baví? Pochybuji o tom, že se jedná o spontánní hlasování "komise" redaktorů nebo o "náhodu"...Protože vím, že o nic nejde a je celkem jedno, na kterém místě ve finální pětici to které auto/značka skončí a objetivně neexistují pochybnosti o kvalitě všech 5 finalistů soutěže, tak nechápu, že to stejně nevidí i marketng Škoda a snaží se "přes mrtvoly"... Asi je to tím, že tomu nerozumím a že oni jsou odborníci a vědí "jak na to". Výsledky prodejů škodovek v Česku to vlastně dokazují... Čech chce koupit to nejlepší auto, které porazilo i to BMW a ještě k tomu škodovku. Sen zákazníků o výběru nového auta se splnil - je to Karoq... A samozřejmě proto snadno "skousnou" i tu cenu, protože nejlepší vítězné auto, které porazilo i BMW, přece nemůže být levné...

Mirek
7. ledna • 13:34

Vidíš to, a qwertz si tady ohřívá polívčičku na nesmyslech a tetelí se blahem, že jeho vysněná škodovka to dokázala a má z toho druhého "Ježíška". :-D

Josef
7. ledna • 14:17

Mně Mirku stačilo, jak se předvedl qwertz v diskusi:
https://www.autorevue.cz/toto-jsou-nejlepsi-auta-r... ...
Samozřejmě z takových "expertů" těží marketing Škody, a proto se Škodě daří. Dalo by se říci, že mají v Česku těch 31 procent jistých. Stejně, jako to má jistý Zeman s těmi cca 31 procenty skalních voličů, které nezlomí v jejich "názoru" vůbec nic (Zeman s nimi počítá, protože otevřeně sdělil, jak inteligentní je složení obyvatelstva/voličů v Česku). Přemýšlím, jestli to Hyundai nepochopil, a proto si myslí, že stejnou "skupinu" si vytvoří ze zbylých cca 69 procent obyvatel ČR/potenciálních zákazníků. Já si myslím, že ne, a proto nechápu agresivní a poněkud "hloupou" reklamu Hyndai. S nadsázkou mne napadá, jestli do Hyundaie Škodovka nevyslala nějakého "agenta" na marketingové oddělení...
Přece ze zbylých 69 procent si zákazníci koupí Hyundai i bez hloupé agresivní reklamy (spíše je to odradí) a těch přesvědčených 31 procent je "nedobytných". To neznamená, že těch 31 procent je hloupých, ale jsou často zpracovaní a převědčení (fleetovými slevami, motivací,..). Zkrátka tvárný materiál, který se s použitím různých "argumentů" zpracuje. Může to být pro některé dokonce i cenová výhodnost pro řadového zákazníka nepžedstavitelná. A to, že se to třeba s tou finanční "motivací" naučil i Hyundi, to ukazuje to, že výhrál řadu výběrových řízení u státních zakázek (policie,...).

qwertz
6. ledna • 11:15

očekávat od křiklounů, obviňující redakci z podplacenosti škodovkou, že se nyní omluví je asi zbytečné. Zvracet se tu bude klidně dál....:-D

666
6. ledna • 16:34

"obviňující redakci z podplacenosti škodovkou,"O žádnou podplacenost nejde. Prostě nebude obejdnávka reklamy a "zapomene se na ně" při udílení akreditací či pozvání na akce či na ně "čistě náhodou" nezbydou místa..

Mirek
6. ledna • 13:47

Speciálně kvůli tobě jsem si přečetl zmíněnou diskuzi k automobilu roku. Kdy jsi dospěl k názoru, že je tam obviňována redakce Autorevue z podplacenosti? Měl jsi nějaký živý sen, kde se ti o tom zdálo a tak ses tady vyzvracel pro změnu ty? Dej mi tady kopii těch příspěvků, kde je to napsáno, že redakce Autorevu a nedávej příspěvky s obecným výrazem. Zbývá jen dodat, běž se léčit. :-D

Stan
8. ledna • 8:41

Si děláš kozy? Dyť to je kolorit místní sebranky jen urážet redakci za cokoliv co napíšou o Škodě a tu diskusi si přečti znovu, je tam několik příspěvků tohoto ražení.

Mirek
8. ledna • 18:42

Tak si přečti, kdy tady qwertz vložil ten svůj příspěvek a potom mi tady dej ty urážlivé příspěvky na redakci Autorevue ze zmíněné diskuze, které předcházely jeho době napsání jeho blábolu. Nebo se klidně zařaď za qwertze, alespoň v tom budeme mít jasno a bude také jasno, kdo si tady dělá kozy. Já tu diskuzi četl, ty evidentně ne.
A uvědom si, že slovo "novináři" neznamená že jsou to zrovna ti z Autorevue, nebo Autowebu, nebo Autofora, nebo..., tedy pokud jsi to schopen pochopit.
A přečti si, co píšu qwertzovi o tom vztahování něčeho z před roku na toto vyhodnocení, předvádíš stejnou hloupost.
A pokud chceš vědět můj názor na vyhlášení, tak Karoq si to rozhodně nezasloužil a přidám to, co jem dal níže a já se s obsahem plně ztotožňuji.
http://autobible.euro.cz/auto-roku-2018-cr-zna-sve... ...

qwertz
6. ledna • 15:44

Hodnotím komentáře na téma škoda-auto v dlouhém statisticky významné časovém intervalu. Vámi zmiňovaný článek jsem ani neviděl.

Mirek
6. ledna • 17:05

Tomu já zase říkám hloupá výmluva. Když se někdo začne hloupě navážet do kohokoliv s podplácením redakce u volby auta roku 2018, těžko to bude v návaznosti na test Rapidu 1,2 tsi. Poslední větu netřeba ani hodnotit.

qwertz
7. ledna • 11:15

o čem to tu blábolíte? Podplacená redakce hlasuje tak, aby vybraný automobil vyhrál. Tady je zjevně vidět ,že to neplatí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
7. ledna • 13:30

Dožadoval ses omluvy těch, kteří obviňují redakci Autorevue z podpacenosti Škodou. Já ti napsal, že v článku o vyhodnocení ankety tohle nikdo neudělal a není tedy pravda, co jsi napsal, a nikdo se omlouvat nemusí, ale ty jen obvykle překrucuješ skutečnost a pokud tam je nějaký náznak, tak je v obecné rovině a nedá se vztáhnout na redakci Autorevue.
Tady máš ten příspěvek:"Tuhle anketu, ani výsledek není třeba brát vážně. Ceský byznys i novinář podplacený koncernem nemohl rozhodnout jinak. V anketě Evropský vůz roku si Škodovka ani neškrtla v semifinále, ovšem u nás novinářský ovce hlasovaly pro automobilový hus roku Karoq, i když byla možnodt vybrat daleko hezčí i vyspělejší vozidlo !!!"Chtěl jsem, ať mi tady nakopíruješ příspěvek, kde tak někdo učinil, že přímo obvinil redakci Autorevue, také se ti nepovedlo a je jasné proč, žádný takový tam není. Takže nevím, o čem tady blábolíš ty.
Jsi obyčejný prachsprostý demagog, překrucocvač a evidentně bez sebereflexe.

qwertz
7. ledna • 19:28

Já jsem psal něco o nějakém konkrétním článku?To je typický způsob vaší argumentace, vymyslíte si tvrzení oponenta, které pak vehementně vyvracíte.

Mirek
7. ledna • 22:43

Jistě, to jsi tady ten první příspěvek napsal jen tak z plezíru a ničeho se netýkal. Čeho se tedy týkal, nějakých imaginárních záležitostí?Dle tebe je naprosto logické, že když se někomu nelíbil test nějaké škodovky někdy před rokem, tak to automaticky platí, od těchto lidí, na novináře Autorevue i při volbě auta roku, když se to omlouvání netýká volby auta roku. To mi hlava nebere.Proč by se tedy dle tebe měli omlouvat, když při volbě auta roku nikdo nic takového nenapsal? To jako nikdo nemůže vyjádřit nikdy svůj názor, aby nějaký qwertz jeho hodnocení v budoucnu nezneužil pro něco, co s tím vůbec nesouvisí?Končím, to opravdu nemá smysl.

Doporučujeme

Články odjinud