Kia Stinger je Autem roku 2018 na Slovensku! Porazila Karoq i Audi A8

50 komentářů

Josef
7. února • 18:23

Ohasy ze sveta jsou na KIU vynikajici, asi na ni neco bude...:-D

Marex
4. února • 18:20

Tak když pominu extra levný Ignis, tak ten Karoq se tam nehodí ani svým naprosto nezajímavým a uniformovaným vzhledem a už vůbec ne cenou.

Gennaro
4. února • 8:47

Já mám auto, které je na 87. příčce nejprodávanějších modelů v ČR v 2017 a v Evropě se nevešlo ani do první stovky. A jsem z něj nadšen. Titul auto roku by měl dostat model, který přišel z něčím novým. Stinger určitě, Karoq těžko.

mikes
4. února • 18:33

Co je na tom autu tak prevratneho? Vypada jak Optima, konecne dohnali svet s sestivalcem, bravo...

petrm
4. února • 20:38

Tak marně sháním V6 v běžném evropském autě navíc nevím co by měli dohánět, když třeba ve Sportagi byl 2,7l V6 v roce 2003-07, ten samý motor byl i v Magentisu a Opirusu a dokonce v prvním Magentisu už někdy kolem 2001 byla V6 2,5l. Nehledě na to, že evropa si ničí sama motory. Určitě jsi četl které všechny automobilky stahují různé motory kvůli nové euro normě. Třeba Kia mimo evropu používá i V8 5,0

fela
3. února • 13:46

A zmysel takýchto rebríčkov je kde?

joe
3. února • 7:11

včera jsem byl v Globusu, byl tam jeden karog vystavenej, byla u něho cenovka 870tisíc, neuvěřitelné....:-O:-O:-O

qwertz
4. února • 11:20

Když pomineme Duster (který ale s Karoqem srovnávat nelze), celý SUV segment je obdobně drahý, a někteří komici (třeba Renault) v něm nabízí jen malé oturbené motůrky.

Josef
3. února • 8:18

Karoq bude stát vždy tolik, kolik budou ochotni čeští zákazníci zaplatit. Škoda jich má v Česku hodně a protože jsou i trpěliví, jsou ochotni čekat na nového Karoqa třeba i rok...

Antiautomat
4. února • 10:39

Karokve sa nepredava len vo vychodnom priestore (podla toho ako EU s tymto priestorom a obyvatelstvom naklada, mozem pokojne pouzit tento dnes nanajvys vystizny hitlerovsky nazov).
Okrem toho, je rozdiel medzi autom pre novinarov a vystavou, ktore je vyrobene osobitne, osobitne vybavene a este osemkrat osobitne testovane a tym, co dostane v serii a na co ma bezny zakaznik.

E15
2. února • 23:49

jednookými mezi slepými - ani se nedivým, že ten tuzingový korejec poblejec vyhrál. To auto vypadá sice šíleně (cílová skupina je zřejmě osmileté dítě), ale ona i prémie se mu začíná dost přibližovat...

LOL
3. února • 16:55

Už jsi v tom "tuzingu" jel? Protože to auto jezdí DOST DOBŘE.

Petr
3. února • 0:39

Idiot alert

François
2. února • 19:25

Na Slovensku jim jdou ty volby vůbec nějak líp... Prezident, Kotleba v řiti, auto roku... :-) Gratulujem, bratia!

Joe Doe
2. února • 21:38

Mame euro, v EU vacsi vplyv ako Cesko, vyrabame viac aut per capita ako Cesko, VAG nam zveril Porsche a Bentley, este aj predsedov vlad exportujeme!

qwertz
4. února • 11:18

Euro je cesta do prdele, to už dnes tvrdí i jeho zakladatelé, a závislost na jednom (v tomto případě automobilovém) průmyslu se považuje za problém obecně. Takže si tu montovnu za eura užijte. U nás se alespoň diskutuje na tím, že být montovnou je blbost a Euro nechce nikdo. :-P

Antiautomat
4. února • 10:35

Hm, tak potom to, co narobil fuzkaty bicyklovy gnom a uslintany excel-maniak na Ukrajine, tu by som skor drzal hubu.

François
2. února • 22:24

:-) toho předsedu vlády bych vám klidně vrátil :-)

Joe Doe
3. února • 20:34

Firma, co davala zaruku, uz neexistuje ;)

François
3. února • 23:14

Existuje, jen ji nyní spravuje svěřenský fond :-)

Marian
3. února • 20:22

Tak ja by som si kludne od vas zobral Zemana aj s Babisom a vy si berte Kisku aj s Ficom :). Do polroka by ste lutovali a reklamovali, to vam garantujem. Inak pre mna Kia Stinger najvacsie prijemne prekvapenie roka 2017.

Šádes fuj
2. února • 19:18

Klasik tleská a Škodovkář zuří, pomlouvá a rve si vlasy!!!
Osobně jsem typoval boj o 1. příčku mezi BMW a Stingerem a není tajemstvím, že Stinger postoupil do semifinále o Evropské auto roku !!!
Ehmm, kde, že skončil Karoq??? Fakt jooo, on prý nepostoupil. Tak to je velice podivné, když v ČR Škodovky vždy vyhrávají??? Že by to u nás smrdělo podvodem??? :-P B-]

´´´
2. února • 23:05

Karoq vůbec neměl být v nominaci na Evropské auto roku. To není auto, je to jen fádní krabice bez nápadu, bez dobrých jízdních vlastností, kterou si kupují lidi, kteří jsou absolutně nenároční, autům vůbec nerozumí a používají ho jen k přesunu z bodu A do bodu B.

Bravo Hyundai s jeho KIA Stinger, která věřím, že bude evropským autem roku 2018. Sice Genesis G70 je ještě lepší, z kterého Stinger vychází, ale pro nenáročného evropského zákazníka stačí. Luxusní Genesis je určený hlavně pro velmi náročné zákazníky v USA, Jižní Korei, UAE, atd., kteří chtějí nekompromisní a perfektní kvalitu, kterou u značky KIA úplně nenaleznou (je to jen ,,konfekce") jako např. VW.

Arno
7. února • 11:38

Naopak Karoq má vynikající jízdní vlasnosti, stejně tak je mimořádně kvalitně vyrobený, tady je vidět, že s tím vozem nemáš naprosto žádnou zkušenost, cítím tady smrad od Vošického... Tfujdai už neví jak pohanit všechno a všechny tak jen píši totální lži a bláboly. KIA gratulace ke krásného výsledku. Stinger je pěkné a povedené auto. O Tfujdé raději nemluvit... co model to omyl... strašný omyl. Ošklivé, jízdně podpůrměrné, infotainmant jak z roku dva.

´´´
13. února • 19:20

Jsi naprosto mimo. Ani nevíš, že Stinger vyrábí značka Hyundai a to ti asi nevadí. KIA je totiž automobilkou, kterou vlastní Hyundai a všechno v ní řídí.
A ten, kdo tu píše totální bláboly a lži jsi jen a jen ty. Doporučuji ti probrat se ze snu o špatném Hyundai a skvělé škodovce. Realita je přesně opačná.

Petr
2. února • 17:32

Zcela zaslouzene. Tady opravdu nelze jinak - BRAVO KIA!

Barbus007
2. února • 16:05

Klasik řekl, že nejhorší je srážka s blbcem

:::!!!:::
2. února • 16:46

A ze nam to musite zrovna Vy 2x zopakovat, coz!? :-D

Mirek
2. února • 18:47

Ty nevíš, že opakování je matka moudrosti? To víš, chce být chytrý, tak na tom pracuje. :-D

Zelí
2. února • 16:01

Pro Vošického je to rutina. S fordem to dokázal několikrát. A když z fordu odešel je ford mrtvý. Takže gratulace vošickému. Prémie budou.

Mirek
2. února • 18:44

Ne, že bych byl šťoura, ale Vošický šéfuje Hyundai Motor Czech. KIA je jiná kapitola, tam žádné zásluhy nemá.
Šéfem KIA Motor Czech je Arnošt Barna.

Barbus007
2. února • 16:00

Klasik řekl, že nejhorší je srážka s blbcem

Petr
2. února • 15:52

A socky s Ceedama se dneska ozerou, protoze Kia je Kia :D

Lojza
2. února • 16:00

Jasně máš 100% pravdu! Tříválcová Octavie TSI 1.0 za 500mega je premie!!!:-D:-D:-D

Stan
5. února • 8:26

Takže ne jen socka, ale ještě tupohlavec

Petr
2. února • 16:31

Ty mas evidentne s Oktavkou problem, kdyz ji vnucujes vsude. :-D:-D:-D
A za pul mega se slusny auto uz dneska koupit neda - to vi kazdej. ;-)

GR8
2. února • 17:18

A mluvil tu nekdo o Ceedu?

GR8
2. února • 18:55

Jo a velka gratulace KIA. To auto je urcite paradni.

GR8
2. února • 17:24

Jo a velka gratulace KIA. To auto je urcite paradni.

Petr
2. února • 16:15

Mluvil tu nekdo o Octavii?

+++
2. února • 15:22

Tak to je konec!
V Mlade Boleslavi
budou padat hlavy!
:-P

Stan
5. února • 8:25

Spíš to vidím na pořádnou bukake párty v táboře KIA... Měl by ses přihlásit jako vrchni polykač...

Josef
2. února • 17:26

Včera jsem napsal v jiné diskusi Autorevue k "testu" Karoq následující:
"Když jsem si přečetl tento "test", se kterým celkem souhlasím, napadlo mne připomenout vítězství Karoq a titul "AUTO ROKU" včetně ukázky bodových "výsledků":
Škoda Karoq 1141
BMW 5 1123
Opel Insignia 1078
Kia Stinger 982
Subaru Impreza 926
Více na: https://www.autorevue.cz/skoda-karoq-je-autem-roku...... ...
Karoq určitě není špatné audo, ale nevím, nevím, nějak "divně" to vypadá, když se obsah tohoto testu přenese na pohled na auta, která s Karoq "prohrála"... Že by byla tak špatná?
A potom v této souvislosti článek: "Škoda Karoq je zřejmě trhák. Čeká se na ni i jeden rok."
Více na: https://www.autorevue.cz/skoda-karoq-je-zrejme-trh...... ...
Vypadá to, jako by se Češi zbláznili - nevidí, nemyslí, stačí jim jen nakukat, kdo je "nejlepší" a je to. (Vlastně stejně jako minulý týden s tím Zemanem...).
Jak to vypadá celosvětově, to si lze dohledat a kupodivu český "propadák" Honda Civic šlape na paty VW Golfu a Škoda Octavia je někde vzadu... A to, že Karoq ani neprošel do finále COTY, to je též všeobecně známé, i když se o tom jaksi nemluví a naopak se "zdůrazňuje" ohromný úspěch Karoq, jako by se jednalo o automobilový zázrak...
Samozřejmě ale souhlasím, aby si každý koupil auto, které se mu líbí a které mu vyhovuje a ať si na toho Karoqa klidně každý čeká třeba i 5 let. Já ale vím, že je na trhu spoustu jiných zajímavých aut, které nejsou o nic méně kvalitní než ten Karoq. A nejsem zdaleka sám..."A zde je pořadí "Auto roku 2018" na Slovensku:
Pořadí Vůz Počet bodů
1. Kia Stinger 95
2. Opel Insignia 77
3. Suzuki Ignis 59
4. Škoda Karoq 58
5. Honda Civic 25
Že by Slováci dokázali, že jsou větší odborníci a že autům rozumí a že mají soudnost ocenit titulem "Auto roku" něco výjimečnějšího a originálnějšího, než pouhou koncernovou "stavebnici"? Nebo, že by to bylo tím, že na Slovensku vyrábí lepší a dražší (výjimečnější) auta než škodováckou "konfekci" a v "lepších" autech se jaksi už vyznají a rozpoznají je od konfekce?
;-)

Josef
2. února • 19:48

Kouknu na Autorevue/Auto.cz a opět "test"...vyhrálo sice Polo, ale jen o 0,28 bodu...
Co je ale zajímavé, tak Polo zvítězilo nad Fabií v pořizovacích nákladech...
Osobně bych viděl ten celkový bodový rozdíl v "testování" 0,5 až 1 bod, ale naštěstí "zvítězil" zbytek soudnosti a přece jen to Polo o pověstný fous nad Fabií vyhrálo. (S použitím elementární logiky musí být novější - modernější koncernový model přece lepší než starý, protože by jinak museli být koncernoví vývojáři absolutně neschopní, vynaložené investice do vývoje vyhazováním peněz a koncernoví manažeři by museli být vyloženě debilové...) Nepřekvapil by mne v Česku už ani "test" mezi Fabií a Stingerem, kdy by Fabia prohrála jen o 0,2799999 bodu s poukázáním na typické škodovácké "vymoženosti" Simply Clever, díky kterým za tím Stingerem zaostává jen "nepatrně"...;-)MODEL Škoda Fabia Volkswagen Polo
POŘIZOVACÍ NÁKLADY 7.00 7.75
DESIGN 7.20 8.00
INTERIÉR 7.80 7.60
MOTOR 8.00 8.00
JÍZDNÍ VLASTNOSTI 7.83 7.67
CELKOVÝ PRŮMĚR 7.56 7.84

Lojza
2. února • 15:39

Konečně důkaz že na Slovensku nelze všechno koupit!!!!: -)):-)):-))

tom
2. února • 16:19

Ale jde, prave tohle je toho dukazem, ze Kia jako slovenska automobilka vyhrala na Slovensku. Za ni jsou lepsi auta, ale Kia si to dokazala osefovat.

qwertz
4. února • 11:22

Tak ono se stačí podívat jaká auta vyhrávají ve Francii, jaká v Německu.... Pokud někdo každý rok objevuje "kolo", pak to zřejmě bude neskutečný génius :-DNormálnímu zákazníkovi jsou tyhle ankety u zadnice

Joe Doe
2. února • 21:35

Ked som sa naposledy pozeral, Kia bola slovenska asi tak ako je Hyundai cesky.Podla tvojej ‘logiky’ je slovensky aj VW, Porsche a PSA. A nech nezerem, tak aj Bentley.

imar tas (imartas)
2. února • 16:28

Přesně jsi to vystihl a je to důkaz, že tahle anketa je hovadina.

Nepřítel VW
2. února • 15:38

No jo všechno si sračkavagen zaplatit nemůže.

Doporučujeme

Články odjinud