Auto roku 2011: COTY zná své finalisty

25 komentářů

Radek
7. listopadu • 21:07

Tato anketa je naprostá marketingová tragedie. Ta finálová auta jsou naprostá nuda a šeď.... Vyvolá snad některé z těch aut nějaké emoce?? Je na nich něco, pro co by jsme po nich měli toužit? Vyhraje ten, kdo víc zaplatí, jen další reklamní nástroj... :-/

Sid
4. listopadu • 16:00

No to s tou alfou docela prestrelili...Alfa neni nijak vyjimecna, je to klasicka tragicka alfaromeo,jen ma dobry marketing...des auto

ethicon
5. listopadu • 6:07

ty si sa v nej viezol? čom je tragická špecifikuj...máš pravdu dobrý marketing, predovšetkým vo vydávaní faceliftov za nové modely "Das auto" má, ale Alfa to určite nie je..

jogurt
10. listopadu • 18:26

Krásný design, tragické zpracování, tragická životnost, tragická spolehlivost.

palis
8. prosince • 10:42

jak muzes o novem aute rict ze neni spolehlive. zpracovani nove alfy je na supr urovni

Toper
3. listopadu • 15:56

Nevím podle čeho porota vybírá auta, ale pro mne je to obestřeno rouškou tajemství.Osobně bych vyzdvihnul AR Giulieta, která se zdá být pro Alfu stěžejním modelem. Je na špici prakticky vším. Jen cena není pro obyčejné lidi. Poté se mi moc líbí DS3 a Volvo 60, které bych taky ocenil. Za zmínku stojí Duster, který je pro automobilku povedeným modelem a je zařazen do cenové hladiny, kde nemá konkurenci. Ale aby Auto roku vyhrála Dacia? Tomu neveřím.
Hodně diskutovaný Leaf bych nechal tam kde je, na elektriku máme ještě dost času a za řekněme 15 let budou elektromobily vyhrávat všechny ankety. Ještě bych si užil doby spalovacích motorů, dokud to jde. Meriva pěkná, nápaditá ale asi pro porotu moc obyčejná.Tak snad vyhraje Alfa. :-)

listr
8. prosince • 10:36

konecne nekdo -kdo rozumi autum

ethicon
4. listopadu • 10:08

cena Giulietty nie je vôbec prehnaná..ono si treba pozrieť čo všetko má už v "základe" a porovnať s konkurenciou s podbnou výbavou...samozrejme, že Alfa nebude robiť nejaké "holátko" typu iných zástupcov nižšej strednej...inak cena základu Giulietty je viacmenej podobná cene malej A1 ...a to sú autá z iných segmentov a A1 je vlastne prekapotované Polo (čo samozrejme nie je výčitka, ale bohužial trend)

Toper
4. listopadu • 10:12

Jak říkám, za cenu Giulietty se dá koupit o třídu větší auto. Pokud to bude brát porota z této stránky, nemá Giulietta šanci. Já to té AR přeji, ale porotě moc nevěřím.

ethicon
4. listopadu • 10:38

samozrejme dá sa naskladať aj za 30tisíc euro...ale ja som písal o porovnateľných modeloch...základ okolo 16 tisíc euro...120konový turbomotor, DNA, Q2, DST, VDC, Hill Holder, Start and Stop, CD+MP3, okná v elektrike, palubný počítač, klimatizácia, 6 airbagov...naskladaj si z takouto výbavou napríklad Golfa....alebo o triedu menšiu A1..a potom hovorme o premrštenej cene....každý zástupca nižšej strednej sa dá naskladať tak, že za tu cenu kúpiš auto vo vyššej triede, takýto argument neobstojí...

P
4. listopadu • 14:15

... suhlasim, tato krasavica je cenovo uplne porovnatelna s podobne vykonnymi nemcami, splanielmi a japoncami, lacnejsi su len francuzi a pochopitelne "stajnovi taliani". Je to krasne auto, konecne aj za normalny peniaz... Prajem jej vytazstvo v COTY 2011. Nechat ju este krasne dozriet a o kratky cas si ju viem predstavit v garazi namiesto mojho focusa... P

Toper
4. listopadu • 10:50

Problém ale stojí jinak. Giulietta je drahá. je sice vybavená, ale je drahá. nemá žádnou "korejskou" cenu "už od". To ji ubírá body. Golf tu je od 320 tisíc, Giulietta až od 450. Teď nesrovnávám techniku, ale dostupnost základního vozu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ethicon
5. listopadu • 6:13

ono primárne je Alfa stavaná ako konkurent A3 resp. BMW1, tak ak chceme porovnávať ceny mali by sme začať odtial, osobne si neviem prerdstaviť, že by mala Alfa predávať základovky á la Golf s 80 koňovým motorom a s minimálnou výbavou, Alfu si nekupuje človek hádam ako oholený model??...na druhej strane napríklad BMW1 začína cenovo uplne inde s "kórejskou" výbavou na plecháčoch bez klímy s atmosferickou storočnou 1.6kou, ale zato BMW cenou. ..a napriek tomu to ludia kupujú.

Toper
5. listopadu • 10:18

Je to o pohledu. Alfu rozhodně nepovažuji za prémiovou, na to měla v poslední době moc problémů a dost lidí se s ní spálilo. Pošramocenou pověst si prémiovou cenou nespraví.
Oproti tomu má BMW pořád výborný zvuk a je to prémiová automobilka se vším všudy, od palety modelů, přes špičkové motory a technickou úroveň.
Když postavím Giuliettu na pěkné kola, cena je půl milionu a to je základní model. S tímto moc zákazníků neosloví. Zatím jsem na cestě potkal pouze jednu. Auto pěkné, ale jeho výsky vyšší nebude právě kvůli vysoké ceně. Škoda. :-(

kamil
6. listopadu • 18:08

Spolehlivost a problémy nemají na řazení mezi prémiovky vliv, to bys musel vyřadit i Mercedes, který měl docela velké problémy, stejně tak BMW když přišlo s řadou 7 a jejich iDrivem nebo X3ka s otřesnými plasty na úrovni korejců z 90. let (hold původně určeno pro amíky) atd.

jogurt
10. listopadu • 18:24

rozdíl ovšem je v tom, že mercedes vyřešit stabilitu prvního Áčka obratem a na své náklady, spolehlivost Éčka taky zvládl relativně rychle, u BMW pochopili, že zákazníci na designově hnusná auta prostě frontu nestojí a Bangle jakžtakž umravnili. Naproti tomu Alfa má problémy se zavěšením předních kol a jeho jepičí životností nebo například s vrzáním interiéru už při prvních kilometrech, atd,atd,atd....... už dvacet let a neřeší nic.

Openport.cz
4. listopadu • 7:37

Z tohoto výběru bych taky hlasoval pro Alfu. Měl jsem možnost se sní svést v Sosnové na okruhu a co ten podvozek předváděl bylo na seriovku v téhle třídě opravdu nevídané

jogurt
10. listopadu • 18:19

Priority poroty už léta žádnou záhadou nejsou. Hlasují novináři a tedy hlasují jako novináři. Nehledejte pravdu ani logiku, nepátrejte kde zůstal odraz vlastností auta a jeho technické úrovně, nehledejte ani jeho přínos pro vývoj automobilismu. Hledejte zájmy jejich chlebodárců a ty jsou svorně jednotné, zalíbit se masovým čtenářům. když vyhraje BMW X6M, socky to nezajímá, není to jejich realita a časopis si kvůli počtení o vítězi nekoupí. Když vyhraje Fiat Punto nebo Dacia Duster, socky to zajímá. A noviny i magazíny už dávno živí socky a nikdo jiný. Proto vyhrávají laciná auta bez přínosy v technické či užitné hodnotě a proto nad 4 vítězi z pěti kroutíme hlavou.

Lukin
3. listopadu • 14:49

Kdo ty auta vybírá a podle čeho?
Kde je BMW 5 řady? Lotus Elise? Audi A5? .........
A takhle můžu pokračovat...........

Honzasl
1. prosince • 20:19

Četl jsem v časopise AutomobilRevue reportáž z akce, na které ti novináři (za ČR Tomáš Hyan) hodnotili jednotlivé automobily. Koná se to v každoročně v Dánsku. Vámi jmenované autmobilky se neuráčily dodat své produkty na místo konání akce, tudíž si samy sebraly šanci se svým vozem vyhrát.

ITTI
4. listopadu • 9:57

en.wikipedia.org ... zbytek si dohledej.
BTW: pro mne má tato, stejně jakákoliv jiná anketa čehokoliv nulovou vypov. hodnotu a nezájem.Kupuji podle sebe, někdy líp, jindy hůř. Teď je v plánu V60 a že je v nějaké anketě, no tak je, co s tím nadělám?Doufám,že to nevyhraje-důvod - cenové vyjednávání. Srovnávají se tam naprosto nesrovnatelná auta,nemá cenu anketu nějak vnímat,natož se vášnit.Jo, mrkněte na auto.cz, tam borci k této anketě napsali už tolik hovadin, urážek, že je to za hranicí zdravého rozumu, ale třeba jim křivdím...;-)

Ivan
3. listopadu • 22:26

Anebo třeba nový VW Passat...

luke
3. listopadu • 12:40

Na odkazu Opel Meriva máte špatný link "opel-meriva-2010-opacne-dvere-realitou ...

Tomáš
3. listopadu • 12:27

Jak nemám rád Francouze tak jsem pro DS3. To auto má prostě kouzlo.

mtb_
3. listopadu • 9:06

A čo tak dať hlasovanie o auto roka z týchto finalistov tu na webe?Ja asi by som sa priklonil k Merive, ale pravdupovediac nič ma dáko moc nezaujalo.

Doporučujeme

Články odjinud