Rocni ubytek -4% posledni dva roky byl korunovan nepostoupenim ani mezi finalisty Auta roku. To je posledni vystraha Skodovce. Pokud se neprobudi a nenabidnou konkurenceschopne podminky, prijdou na domacim trhu nenavratne o vysadni postaveni. Bohuzel podle vedouciho prodeje jsou s rocnim ubytkem 4% spokojeni a pochvaluji si ho. Potom dobre jim tak.
Ty seš akcionář,nebo co?To prodaj v poho venku.Tvoří zisk,platí státu daně,lidi si tam vydělaj na nové auto..v čem je jako problém?B-]
Je velmi trapne cist titulek clanku jako tento, Ondrasik zase nezklamal.
kia byla na trhu prvni,takze hyundai je de-facto kopie,jak by si mohla kopie odneest nejakou cenu?!.to je jako kdyz navrhnete super reklamnii kampan,pruulomovou,chytlavou... a nekdo ji o pul roku zopakuje,co natom ze udelal to samee.pozde!!
Prodám RENAULT-Clio II , 1.2 rok 1998, najeto 77 000 Km s komletním ručním ovládáním pro vozíčkáře nebo amputáře. Velký pomocník pro spojení se světem. Perfektní stav. Cena 75 000 Kč. Volat na 607 921 818. Ještě jednou všem se omlouvám vím, že to sem nepatří. Díky.
Když porovnám cenu golfu, kterej má v základu klimu i 6 airbagů a je jen o 15 000 dražší, než ceed s obdobnou výbavou, koupim teda radši fakt Golfa, viz ceník http://www.volkswagen.cz/pdf_gen/golf.pdf
No nevim cvakl jsem si Golfa Trendline jak bych si predstavoval a jsem na 505 000Kc. A to je jen zaklad, maly kozeny paket, radio a pocitac. S tou 1,4 59kw mozna, ale ja je vyzadovan lepsi motor a trochu priplatkove vybavy tak to je v haji.
Jéé, ale stydím se, ona ta cena golfa je jen za 3 dveřového, 5 dvěří je za příplatek 28 000. :-( Tak to nic :-D
U ceny Golf vs. Cee´d hodně hraje roli jakou verzi si vybereme. Pokud základní, tak rozdíl je minimální, pokud ovšem začneme přidávat motor a výbavu, stane se Golf více a více dražší.Nehodnotím nic jiného, jen cenu při zachování rovnosti motorů a výbavy.
A Hyundai i30 už je s cenou úplně mimo, dražší než Golf. Korejci by měli jít s cenou tak 50 - 60 000 Kč dolů, jinak se stanou po pádu cen Golfa neprodejnými...
otazka je ako sa ti bude kludne spavat, ked budes mat doma Golfa...nebodaj strieborneho a v nafte.... u mna vedu Japonci
Panove, diky za ranni pobaveni:-D:-D:-D Skodifkarum trikrat hura, je radost mezi ne nepatritB-]
Co dela kolotoc? Uz jsi ho namazal?
Nebýt dumpingových cen. Budete-li mít v jedné řadě vozy podobných výbav, motorů a stejných cen, modely Golf, Focus, Astra, Auris, Bravo, 307, Ceed, C4, tak co si vyberete? Ceed si vybere dealer Kia jinak nikdo, neb Kia je za běžné ceny neprodejná, tedy nastupuje dumping a masáž vohnoutů - sééédůům lééét zááárůůkáááá...
Vybral bych si Focus, na druhém místě Ceed, pak Golf. Pak dlouho nic.
Budete-li mít v jedné řadě vozy podobných výbav, motorů a stejných cen...........to je utopie, která, alespoň zatím, nenastala. Takže zůstává skutečnost, že od Kii dostaneš za méně peněz více muziky.
Jenže problém je v tom že můžeš vybírat z toho co je. A když máš vedle se be Kiu ve slušný výbavě s dvou litr. naftou a nebo utrápenýho Golfa s 1.6 celkem holátko tak po něm skočíš. Jo a jinak ten Ceed je za běžnou cenu a ostatní na to začínají pomalu přicházet taky, značka sama o sobě přestává k přesvědčení zákazníka stačit. I když tu je stále silná masáž vohnoutů - co kupujóóóu koncééééérnovýýý holáááátka.
A tohle bylo co?Já jsem tohle vítězství tipoval, protože Ceed si ho určitě zaslouží. Za to že tu je, že je takový jaký je, tedy výborný. Za to, že udělali konečně kvalitní auto za dobrou cenu, za to, že nabízí unikátní sedmiletou záruku a že základní pohonná jednotka není žádné připos.ané HTP ale normální dospělý motor, který nikoho nebude sedm let štvát.
Nechaj ho tak, jeho prispevok o nom vypovie viac ako IQ test. 7 rokov zaruka, to je podla Jozka z Vlckoviec a jeho kamaratov podvod, lebo musis chodit do aut. servisu -> 6 * 5000Kc = 30 000Kc. Kia na tom brutalne zarobi. Lebo inak by si do servisu chodit nemusel. Ani s inymi autami sa do servisu nechodi. Len s Kiou. Normalne neuveris B-]
No ked jazdis 20tis rocne tak to je vyhoda, ale ked je to referentske vozidlo a jazdi 70tis rocne, potom to uz jedno nie je ;-), lebo fakticky mas po zaruke aj tak po 2 rokoch.....A na druhej strane aj k nam to pride ze budeme platit 2000 Sk za hodinu v servise a viac a potom uz to nebude jedno ani tomu co najazdi 20tis. A by som rad videl uplatnenie zaruky po 6tich rokoch. Ceed je dobre a pohladne auto, ale 7 rocna zaruka je realne len dobry PR.
http://www.kia-ceed.sk/cennik.pdfprve tri roky je zaruka neobmedzena, 5 rokov / 150 000km na cely automobil, 7 rokov / 150 000km na pohonne ustrojenstvo a vybrane casti. takze aj ked najazdis 100 000km rocne, tak 3 roky (resp 300 000km) mas auto v zaruke. samozrejme, je to extrem, ale vacsina prave tymto argumentuje. normalny clovek najazdi do 20 000km rocne. s ohladom na spolahlivost novych dieslov a nakladmi na ich opravu je to bezkonkurencna ponuka. ja som si svoju kiu bol vcera prebrat v predajni. pomer cena/vykon momentalne nema v danej triede konkurenciu. inak, dost sa divim vsetkym odporcom, pretoze mozu kii bozkavat rucicky aj nozicky, vdaka nej isli podstatne dole aj konkurencne auta, cize je to pre kazdeho velke plus. co sa tyka zaruky, ukaze len cas, ale co som pozeral podmienky, tak boli velmi seriozne, ziadne dodatocne podmienky malymi pismenkami som tam nenasiel.a dalsia vec, tusim manazer mitsubishi sa chvalil, ze zlepsil spolahlivost tychto vozov a teraz zo 100 vyrobenych aut je len 10 problemovych. takze asi take su sance aj pri dobrej znacke chytit poruchovy kus. takze zaruka je podla mna dolezita.
Jasne ja netvrdim opak, samozrejme to trhu pomohlo, ze prisli s takym niecim, hlavne Slovenskemu. My sme taki Skoda extrem tu v regione. Osobne nie som fanusik ziadnej z tychto znaciek. K tej spolahlivosti som zas ja cital vyjadrenie chlapika od Toyoty ze s Corolou sa strasne znizila kvalita vyroby, ze klesli az na uroven Golfa........Mam japonca :-D
Cednik se prodava jen diky cene, designove je to naprcana belice.
Škoda, že nás není víc takových znalců jako ty. Kde bychom už mohli být :-/
Mysliš, že si to kupi niekto len kôli cene?? Alebo aj kôli tomu či sa to niekomu dizajnovo pozdáva!!?? Teraz sa ukazujú všetci tí zarití škodovkári!! Dizajnovo najlepší!! :-D:-D
Tak mi rekni, proc da nekdo prednost cedniku treba pred Golfem, OII, nebo Focusem?
No, pretože dizajn je vec názoru viacerých... a každý preferuje niečo iné, druhá vec je, keby si si vybral golfa, ako kľudne by si spával?? A koľko by si si ho užil? A škodovka ma niektoré motory oproti kii dosť staré a nemoderné... Takže asi tak, isto si to nekúpi nikto len kôli cene...by boli blbci, potom by si každý mohol kupovať neviem aké autá, za lacno...
Hlavne ze Fabia je designovy skvost :-) - Swift so zmenenou prednou maskou...
nesnasim kecy odborniku, kteri vykladaji, ze Fabia je zkopirovany Swift... Kdo o vyvoji aut neco vi, tak je mu jasne, ze auto nevznikne za rok. Fabia byla nakreslena 2 roky pred tim, nez Swift zacal brazdit prvni japonske silnice. Ze je to velka nahoda, ze jsou si auta takhle podobna, to je jina vec.Tim ovsem nerikam, ze se mi Fabia libi... Swift je hezci, hlavne diky sirce.
Tyhle trapny blaboly si trousil, uz kdyz byla predstavena Fabka 2, vid? Jinak me dojima, jak si nejaky skodapostizeny namlouva, ze Fabia 2 byla ve vyvoji pomalu 10 let, zatimco u Swifta zapocitava, jen od kdy se vyrabi seriove. :-D Takze si najdi treba Concept-S, ktery se od finalniho Swifta lisi jen minimalne a ktery byl predstaven oficialne uz v pulce roku 2002, tj. rok potom, co teprve ve Skodovce prestali delat Felicii a uvedli na trh Fabia 1 Sedan. B-] Jinak Fabce 2 nikdo, kdo neni slepy, to nepovedene plagiatorstvi (+ parodie na motory) neodpare... Navic Swift je novy auto se vsim vsudy a ne jen zpackany facelift jako F2, takze realna doba vyvoje u Fabky 2 musi byt zakonite mnohem kratsi (takze oficialni uvedeni serioveho Swifta v roce 2004 je doba dlouha azaz).
No tak ten cedník zboku vypadá jako Mazda3 a co?Komu se to líbí,tak koupí, osobně neřeším... A ten trouba,co tu huláká nade mnou: tě nikdo nenutí si fabii kupovat,s€r na to,já ji také nekoupím, ale nebudu pod každým článečkem i typu"Kolik aut jede na Silvestra Antarktidou"...psát a donekonečna omílat pikačoviny o nějaké fabii,prostě ji ignoruj a je.Já si koupil koncem listopadu dobíhající M6,normální,obyčejné,ohleděné auto,je tam necelých 8 tkm,zatím to jezdí a neřeším,co kdo dělá nebo nedělá za auta.Má být?Určitě bude letos i auto Austrálie,Venezuely,Číny,Malajsie,Srbska...nevím které,ale vím jedno,že to možná max.přečtu(možná) a vypustím z hlavy(určitě). Pro Ondrášíka-aby nebyl překvapen a byl IN, zde má vítěze za poslední roky.Nějak nevím,co ho tak neskutečně překvapilo:-DTa anketa je tu leda proto,aby nějaká prima nebo nova? měla co vysílat.Normální člověk to neřeší.S výjimkou jedinců...no,slušně to neumím.1994/95 Škoda Felicia a Renault Laguna 1996 Audi A4 1997 VW Passat 1998 Alfa Romeo 156 1999 Ford Focus 2000 Opel Zafira 2001 Škoda Fabia Combi 2002 Peugeot 307 2003 Mazda 6 2004 Mazda 3 2005 Škoda Octavia 2006 Ford Focus 2007 Opel Corsa:-D:-D:-D
on ten Swift je taky strasna skatule :-/
Toto vítězství znamená velice mnoho, podle mně doslova revoluci. Tímto se Kia konečně prosadila.Čím si mě Kia získala? Již v základu má fantastický motor. Takový benzín snad ani Fabia nenabízí. Není se čemu divit, motory byly vyrobeny ve spolupráci s Mercedesem. Kia byla navržena také v Německu. Inu soudruzi z SRN tentokrát moc velkou chybu neudělali.A co k Fabii. Asi největším problémem jsou nejhorší motory.
Kia jsou dobrý auta! pro tchýni! 7 let záruka = 7 let POVINNÉHO ježdění do autorizovaného servisu. Roční servisní prohlídka 5000Kč x 7 let = 35000 navrch. Za 7 let najezdím 140tkm, takže za všechny servisní úkony (opravy, výměny...) bych se nedoplatil! Auto je sice levný, ale servis vidělá na dumpingové ceně vozu:-(
Jsi mimo. To, jestli jezdíš do "autorizovaného" servisu už dávno nemá na záruku vliv.
No na tu prodlouzenou (smluvni) mimo zakonny ramec to ma vliv naprosto zasadni.
Naopak, právě kvůli tomu, aby nebyly nezávislé servisy na trhu znevýhodněny speciálně v případě prodloužených záruk, je bloková výjimka a navazující předpisy výslovně uvádí, že záruční oprava "bez postihu" u nezávislého servisu je oprávněná.
Zásah neautorizovaneho servisu je duvodme pro propadnuti zarucni doby.
to plati pri vsetkych znackach.
Kdepak. EU tomu učinila přitrž, tzv. "autorizované" servisy nesmí být zvýhodňovány. Pojedete-li na roční prohlídku třeba do Autoservis Vonásek, tak vám tam za předpokladu dodržení předepsaných postupů mohou klidně garančku udělat. Při větších opravách se často servisy přece jen domlouvají s lokálním zastoupením značky, ale nebývá s tím problém. Samozřejmostí je použití předepsaných dílů a nutného vybavení (diagnostika...).
O tom nic nevím a o danou problematiku se poměrně inteznivně zajímám. Můžete mi napsat směrnici EK, která toto upravuje? Pokud vím, tak v automobilovém průmyslu platí pouze jedna směrnice EK a to o tom, že automobilka musí uznávat záruky v rámci EU. Tedy pokud si koupím vůz v Německu, platí plná záruka i v ČR. Což ale neplatí o jiných produktech (elektronika apod.).Pokud vím, oprava v neautorizovaném servisu může být důvodem pro padnutí záruky a to z důvodu nekvalifikovaného zásahu. Jednoduše řečeno běžný servis není výrobcem školen k opravách daného produktu a prosté použití stejných součástek v tom nehraje roli.Každopádně v praxi to je většinou tak, že neautorizovaný servis provede opravu něčeho, pak se pokazí něco jiného a hledá se příčíná souvislost mezi opravou mimo autorizovaný servis a současnou poruchou. Pokud se tam prokáže jakákoli souvislost, autorizovaný servis záruku neuzná a je to zcela legitimní.
Konkrétně se jedná o nařízení EK 1400/2002 o vertikálních dohodách v automobilovém průmyslu. Navazuje na zrušenou blokovou výjimku a nejen že opravňuje nezávislé opravce k tomu, aby prováděli servis, ale dokonce dává za povinnost automobilkám poskytnout opravcům veškeré informace, postupy, diagnostiku... Podmínkou je, aby nedošlo k ohrožení hospodářské soutěže - opravce či výrobce náhradních dílů nesmí mít více než 30% trhu (tedy např. síť servisů Škoda by nemohla začít servisovat Ford).Na druhou stranu je třeba řící, že vymahatelnost této směrnice je (obzvláště v našich podmínkách) problematické, nicméně existující judikáty jí vykládají v mnou uvedeném smyslu.Mj. se to opravdu týká i výrobců náhradních dílů - ani zde tedy nesmí být spotřebitel přinucován použivat díly od jednoho výrobce.Celé je to složitější, než na inetovou diskusi. V Meteoru nebo Auto Kelly by mohli vyprávět....
Má celkem pravdu, problém ale v tu chvíli bude ten, že musí použít originální náhradní díly a chci vidět, kde je SERVIS Franta Vonásek sežene?? No koupí je u dealera a přihodí si k nim nějakou marži, takže by byl díl ještě dražší. Navíc v případě nějaké poruchy se to může začít točit na tom, aby jste dokázali že ten servis Franty Vonáska postupoval při garančkách přesně podle instrukcí výrobce. A chtěl bych vidět, kde se k nim Vonásek dostal, protože kdyby musel za ty věci zaplati jako aut. servis muselo by se to promítnout do ceny jeho práce a cenová úspora by se vymazala. Navíc k Vonáskovi nejezděj jedny a ty samý auta a různý značky....to znamená náklady, aby mohl dávat do servisních knížek plnohodnotná razítka pro něj budou hodně vysoký. Jet k Vonáskovi tedy můžeš, ale musíš potom prokázat, že ti všechno na autě dělal tak, jak měl - a to tě chci vidět. Možná máš na faktůře soupis dílů, ale servisní postup ne. Myslím, že tě pak ve značkovým servisu vodpálkujou a ještě z tebe budou mít srandu - socka co si koupil auto a nemá na značkovej servis.
Trochu se to tu motá dohromady, takže:Standardní dvouletá záruka nepropadá ani kdybyste si to opravovali doma na dvorku. Pouze pokud něco vlastní vinou (či v neautorizovaném servisu) zničíte, samozřejmě si to musíte zaplatit. Pokud si ale zničíte třeba zadní nárazník a v rámci záruky budete chtít opravit motor, jste v právu.Jakákoliv prodloužená záruka nad dva roky je pouze smluvní, tj. výrobce si pro ni může stanovit pravidla jaká chce.Samozřejmě se to týká soukromých nákupů, u firem je ve skutečnosti smluvní vše, protože se na ně nevztahuje zákon na ochranu spotřebitele.
No hezky jsi to napsal. Ale věř, že jim tvé "vidělání" zcela jistě "chibět"nebude. :-P
Te nikdo nenuti aby jsi jezdil do servisu vsech 7 let,tam jezdi jen dva roky jako u ostatnich aut a zaruku nech prodadnout kdyz se ti to nelibi!
Najskôr sa lepšie oboznám s podmienkami záruky, a potom rozprávaj takéto bludy....
Ale co to slyším co to slyším? Že by závistivá slova? Já Kiu neměl, ale příbuzný ano, a to mnohem dražší model, a za servisní prohlídky, i s výměnou oleje, v autorizovaném servisu, zaplatil cca 2.000 Kč ...
ake prekvapenie? ak by ten preslap skody ziskal akekolvek ocenenie okrem prepadak roka tak by som znacne pochyboval o zdravom usudku hodnotitelov...
Tak to je nejvetsim prekvapenim pro tebe:-DTi, co vedi, jak jsou auta nominovana, si pockaji na Auto roku 2009B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.