auto-plus se mění na Das WeltAuto

Program prodeje ojetých vozů auto-plus čeká hned na začátku druhého desetiletí jeho existence zásadní krok. Síť prodejců auto-plus přejde pod křídla celosvětového programu Das WeltAuto, který je součástí rozvojové strategie koncernu Volkswagen. Cílem je povýšit kvalitu prodeje ojetých vozů na úroveň obchodu s novými automobily.

V rámci této změny dojde v průběhu letošního roku postupně k převzetí názvu a Das WeltAuto pro kompletní síť prodejců ojetých vozů, kteří doposud vystupovali pod známou značkou auto-plus.

„Po deseti letech úspěšného budování značky auto-plus uzrál čas pro velkou změnu,“ říká Roman Filip, vedoucí oddělení auto-plus společnosti Import Volkswagen Group.

Das WeltAuto. Kvalitní ojeté vozy. Garantováno – s tímto příslibem se budou od jara setkávat zákazníci u všech dosavadních prodejců auto-plus. Přerod ze značky auto-plus na Das WeltAuto proběhne plynule během první poloviny roku 2012.

První krok v rámci nastávajících změn ve směřování programu auto-plus byl učiněn již v listopadu 2011, kdy byly propojeny databáze programů auto-plus a ŠkodaPlus. V důsledku toho dramaticky narostl počet vozů v nabídce auto-plus. Například v listopadu 2011 měli zákazníci na výběr 2777 vozů. Z toho téměř polovina splňovala nejvyšší nároky na kvalitu auto-plus. To znamená, že se jednalo o vozy mladší 5 let s maximálně 150 000 ujetými kilometry a prokazatelnou servisní historií. V případě vozů značek Volkswagen osobní vozy, Audi a SEAT a Volkswagen Užitkové vozy bylo pečetí kvality auto-plus označeno přes 70 % nabízených vozů.

Zdroj: auto-plus
 

Doporučujeme

Články odjinud