„Auto-plus“: kvalitní ojeté vozy oslovily v roce 2006 rekordní počet zákazníků

„Auto-plus“, program obchodu s ojetými vozy provozovaný společností Import Volkswagen Group s.r.o., je na českém trhu již více než šest let. Podobně jako v roce 2005, i loni zaznamenali smluvní partneři rekordní počty prodaných ojetých nebo referentských vozů. 13 265 prodaných automobilů v roce 2006 znamená meziroční nárůst o 1789 kusů, tedy o celých 15,6 %.
 
„Skutečnost, že rok 2006 byl opět rekordním v historii programu „auto-plus“, potvrzuje správnost rozhodnutí vstoupit na vysoce konkurenční trh s ojetými vozy. Prověřenou kvalitu na trhu ojetých automobilů nabízí na českém trhu stále jen několik subjektů a my jsme rádi, že patříme mezi ně. Je to především zásluha našich profesionálně vyškolených obchodníků, kteří využívají zázemí dealerství značek Volkswagen, Audi nebo Seat,“ říká Patrik Fejtek, vedoucí programu „auto-plus“.
 
V rámci programu „auto-plus“ prodalo v minulém roce 43 smluvních partnerů 6440 vozů Škoda, 2850 osobních a užitkových vozů Volkswagen, 801 automobilů Audi a
616 prodaných vozidel mělo značku Seat. Nejžádanějším Volkswagenem se v roce 2006 stal Golf (722 vozů) před modelem Passat (507 vozů). Mezi luxusními vozy Audi vede u zákazníků „auto-plus“ model A6 (172 vozů).
 
Nabídka, která v současné době obsahuje více než 2600 vozů, je zaměřena především na modely značek Volkswagen, Audi, Seata Škoda, ale najdeme zde také ostatní značky.
Více než 50 % všech vozů bylo uvedeno do provozu v posledních třech letech, což svědčí o nadprůměrně kvalitní nabídce. V síti „auto-plus“ jsou vozy nabízeny nejen k prodeji, ale umožňují i zpětný výkup vozů.
 
Kvalita v podání „auto-plus“ se však netýká jen provedení nebo technického stavu vozů. Všichni smluvní partneři musí před přijetím do programu prokázat připravenost plnit vysoké interní standardy týkající se vybavení, zařízení prodejních prostor a vyškolení personálu. Patrik Fejtek k tomu dodává: „Zákazníci si mohou být jisti možností zkušební jízdy se všemi nabízenými vozy, samozřejmostí je také protokol o technickém stavu nabízeného vozidla. Právě zde jsou výborně využity zkušenosti a znalosti odborníků pracujících dlouhá léta s vozy značek koncernu Volkswagen.“
 
Důležitým prodejním nástrojem programu jsou internetové stránky www.auto-plus.cz, kde je možno 24 hodin denně procházet aktualizovanou nabídku vozů. Snadná obsluha dovoluje návštěvníkům vyhledávat vozy dle obvyklých kriterií a nalézt tak rychle požadovaný automobil. Zvyšující se zájem o program „auto-plus“ je vidět nejen z rostoucího počtu prodaných vozidel, ale také z meziročního zvýšení návštěvnosti internetové stránky www.auto-plus.cz z více než 1 milionu návštěvníků v roce 2005 na 1,5 milionu návštěvníků v roce 2006.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

dnes | Radek Pecák
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků