Auto Palace Group distributorem Mitsubishi

Mitsubishi Motors Europe (= MME) se rozhodl provést reorganizaci distribuce v České republice a na Slovensku. S ohledem na vstup obou zemí do EU a ve světle jejich potenciálního rozvoje se MME rozhodlo soustředit pozornost na distribuci v těchto zemích s cílem zvýšit v budoucnosti podíl značky na trzích.

S účinností k dnešnímu dni Auto Palace Group nahrazuje stávající zastoupení reprezentované rakouským Denzel Group, a to prostřednictvím dvou nových společností:

  • MM CZ v České republice
  • MM SK na Slovensku

Auto Palace Group je součástí holandské společnosti AutoBinck Holding NV, která aktivně pracuje v oblasti automobilového průmyslu již od roku 1907. Dnes je AutoBinck aktivní v oblasti distribuce vozů (Mazda a Hyundai), neoriginálních náhradních dílů a příslušenství, v leasingových a finančních službách, stejně jako v oblasti maloobchodního prodeje vozů (Ford, Mazda, Hyundai, smart a Mercedes Benz) v zemích Beneluxu a Střední Evropě.

Auto Palace Group, který zahájil svou činnost v tehdejším Československu v roce 1991, dnes představuje 13 společností, jenž působí na českém a slovenském trhu. Auto Palace Group může být zvláště oceněn za vybudování silné pozice pro značku Mazda (2. japonská značka,          a 1. značka v zákaznické spokojenosti v rámci evropské dealerské sítě). Skupina též dramaticky změnila vývoj budoucnosti značky Hyundai v obou těchto zemích (nejrychleji rostoucí značka v letech 2002 a 2003 a 6. místo mezi importéry v roce 2004).

Oživení

Na základě těchto zkušeností byl Auto Palace Group pověřen tím, aby pro značku Mitsubishi zajistil pozici, kterou si zaslouží, a to prostřednictvím revitalizace dealerské sítě (pokrytí trhu, trénink, motivace, operační procesy, splnění standardů v rámci blokové výjimky), stanovení cenové strategie, flexibilní logistiky, přiměřených skladových zásob a financování, cíleného marketingu, stejně tak jako prostřednictvím budování image značky. Na základě budování a optimalizace dealerské sítě bude Auto Palace Group usilovat o dosažení prodejního cíle 1 810 vozů v České republice a 690 vozů na Slovensku k roku 2006, v porovnání k roku 2003 – 1 190 a 467 prodaných vozů.

Colt

S tímto růstem se také očekává zvýšení tržního podílu Mitsubishi Motors mezi ostatními japonskými automobilkami ze stávajících 4,4% v Čechách a 4,7% na Slovensku. Současně s tím by se měla zlepšit i celková pozice značky – 22. a 24. místo v roce 2004.

S ohledem na dominantní postavení B-segmentu jak v České republice (50%), tak i na Slovensku (48%) sehraje na obou trzích klíčovou roli objemového modelu novinka Mitsubishi Colt.

Tim Tozer, President a CEO Mitsubishi Motors Europe u příležitosti jmenování řekl: „Příležitosti k růstu značky Mitsubishi v České republice a na Slovensku jsou reálné. Do dnešního dne jsme pracovali na těchto trzích prostřednictvím rakouského importéra Denzel AG. Tento nás bude i nadále v rámci svých vysokých standardů reprezentovat v Rakousku.“ A dodal: „Nyní je ten správný čas ustanovit naši distribuci. S novým jmenováním přichází do rodiny Mitsubishi Motors velice dynamický obchodní partner. Toto naší značce umožní, aby v průběhu několika měsíců    a roků posílila svou pozici v České republice a na Slovensku. Jsem si tím naprosto jistý.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků