S autonomními vozy nastane problém, o kterém se zatím nemluví. Němci hledají řešení

Už jste někdy hráli Need for Speed, používali k tomu skutečný volant, skutečné pedály a přitom jste stáli v koloně? Zní to šíleně, ale právě proto to může fungovat.
S autonomními vozy nastane problém, o kterém se zatím nemluví. Němci hledají řešení

S příchodem autonomních vozů přijde i spousta nových či starých možností, jak trávit čas na palubě. Třeba já, a určitě i spousta z vás, si budeme vyřizovat emaily už po cestě do práce, ale mateřská společnost Mercedesu Daimler má prý s naším volným časem jiné plány.

Chce totiž automobily proměnit v herní konzole. V rámci toho spustili jakousi In-Car Gaming Challenge, kde vybízejí hráče, vývojáře a studenty k vyvinutí herní platformy, která by se postarala o zábavu v autě. Lidé mohou pracovat sami nebo utvářet týmy až pěti lidí. Zapojit se ale mohou i startupy.

JLR chce zvýšit důvěru v autonomní vozy. Přišel s velmi prostým řešením

JLR chce zvýšit důvěru v autonomní vozy. Přišel s velmi prostým řešením

Tato soutěž se ale netýká pouze autonomních vozů, ale i autobusů a mobilních aplikací. U autobusů se dokonce dá propojit hraní s virtuální realitou. Svět neomezených možností je ale právě v autě. Představte si, že někam autonomně jedete, ale ovládacími prvky auta budete hrát hru. Uvnitř se bude odehrávat Forza Horizon a zvenku budete stát v koloně na dálnici. Zní to fajn?

BMW a Daimler oznamují spolupráci. Vrhnou se na vývoj autonomních technologií

BMW a Daimler oznamují spolupráci. Vrhnou se na vývoj autonomních technologií

Daimler dokonce věří, že při použití všech prvků v autě si můžete například klimatizací simulovat vítr nebo zapojit do hry i ambientní osvětlení. Zní vám to jako pohádka ze sci-fi filmu? Ono to tak „vesmírné“ není. Tento projekt podpořila třeba organizace ESL (Electronic Sports League), jeden z největších organizátorů elektronických sportů.

Vítěz této soutěže získá jako hlavní cenu práci na šest měsíců v koncernu Daimler, kde bude moct na svém projektu naplno pracovat. Přihlásit se můžete i vy. Máte nápad?

Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků
Minitest Lexus RC 300h F Sport: Mohl být skvělý, ale doplatil na zvrácenost doby

Lexus RC 300h F Sport

Nejkratší cesta do srdce chlapa nevede mezi žebry, ale skrze krásné auto. A tohle si vás prostě získá!

11.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 147 příspěvků