S autonomními vozy nastane problém, o kterém se zatím nemluví. Němci hledají řešení

Už jste někdy hráli Need for Speed, používali k tomu skutečný volant, skutečné pedály a přitom jste stáli v koloně? Zní to šíleně, ale právě proto to může fungovat.
S autonomními vozy nastane problém, o kterém se zatím nemluví. Němci hledají řešení

S příchodem autonomních vozů přijde i spousta nových či starých možností, jak trávit čas na palubě. Třeba já, a určitě i spousta z vás, si budeme vyřizovat emaily už po cestě do práce, ale mateřská společnost Mercedesu Daimler má prý s naším volným časem jiné plány.

Chce totiž automobily proměnit v herní konzole. V rámci toho spustili jakousi In-Car Gaming Challenge, kde vybízejí hráče, vývojáře a studenty k vyvinutí herní platformy, která by se postarala o zábavu v autě. Lidé mohou pracovat sami nebo utvářet týmy až pěti lidí. Zapojit se ale mohou i startupy.

JLR chce zvýšit důvěru v autonomní vozy. Přišel s velmi prostým řešením

JLR chce zvýšit důvěru v autonomní vozy. Přišel s velmi prostým řešením

Tato soutěž se ale netýká pouze autonomních vozů, ale i autobusů a mobilních aplikací. U autobusů se dokonce dá propojit hraní s virtuální realitou. Svět neomezených možností je ale právě v autě. Představte si, že někam autonomně jedete, ale ovládacími prvky auta budete hrát hru. Uvnitř se bude odehrávat Forza Horizon a zvenku budete stát v koloně na dálnici. Zní to fajn?

BMW a Daimler oznamují spolupráci. Vrhnou se na vývoj autonomních technologií

BMW a Daimler oznamují spolupráci. Vrhnou se na vývoj autonomních technologií

Daimler dokonce věří, že při použití všech prvků v autě si můžete například klimatizací simulovat vítr nebo zapojit do hry i ambientní osvětlení. Zní vám to jako pohádka ze sci-fi filmu? Ono to tak „vesmírné“ není. Tento projekt podpořila třeba organizace ESL (Electronic Sports League), jeden z největších organizátorů elektronických sportů.

Vítěz této soutěže získá jako hlavní cenu práci na šest měsíců v koncernu Daimler, kde bude moct na svém projektu naplno pracovat. Přihlásit se můžete i vy. Máte nápad?

TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

dnes | Miro Mihálik | 37 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků
První jízda: Range Rover Velar SVA. Pětilitrový V8 jako střed vašeho vesmíru

Range Rover Velar SVA (první svezení)

Do vymazleného Range Roveru Velar nacpali inženýři divize SVO svůj klasický osmiválec a na silnicích nad Barcelonou se nás snažili přesvědčit, proč tento recept dává smysl. Dobrá, přesvědčovat nás zrovna nemuseli…

10.  6.  2019 | Daniel Fuglevič | 11 příspěvků