S autonomními vozy nastane problém, o kterém se zatím nemluví. Němci hledají řešení

Už jste někdy hráli Need for Speed, používali k tomu skutečný volant, skutečné pedály a přitom jste stáli v koloně? Zní to šíleně, ale právě proto to může fungovat.
S autonomními vozy nastane problém, o kterém se zatím nemluví. Němci hledají řešení

S příchodem autonomních vozů přijde i spousta nových či starých možností, jak trávit čas na palubě. Třeba já, a určitě i spousta z vás, si budeme vyřizovat emaily už po cestě do práce, ale mateřská společnost Mercedesu Daimler má prý s naším volným časem jiné plány.

Chce totiž automobily proměnit v herní konzole. V rámci toho spustili jakousi In-Car Gaming Challenge, kde vybízejí hráče, vývojáře a studenty k vyvinutí herní platformy, která by se postarala o zábavu v autě. Lidé mohou pracovat sami nebo utvářet týmy až pěti lidí. Zapojit se ale mohou i startupy.

JLR chce zvýšit důvěru v autonomní vozy. Přišel s velmi prostým řešením

JLR chce zvýšit důvěru v autonomní vozy. Přišel s velmi prostým řešením

Tato soutěž se ale netýká pouze autonomních vozů, ale i autobusů a mobilních aplikací. U autobusů se dokonce dá propojit hraní s virtuální realitou. Svět neomezených možností je ale právě v autě. Představte si, že někam autonomně jedete, ale ovládacími prvky auta budete hrát hru. Uvnitř se bude odehrávat Forza Horizon a zvenku budete stát v koloně na dálnici. Zní to fajn?

BMW a Daimler oznamují spolupráci. Vrhnou se na vývoj autonomních technologií

BMW a Daimler oznamují spolupráci. Vrhnou se na vývoj autonomních technologií

Daimler dokonce věří, že při použití všech prvků v autě si můžete například klimatizací simulovat vítr nebo zapojit do hry i ambientní osvětlení. Zní vám to jako pohádka ze sci-fi filmu? Ono to tak „vesmírné“ není. Tento projekt podpořila třeba organizace ESL (Electronic Sports League), jeden z největších organizátorů elektronických sportů.

Vítěz této soutěže získá jako hlavní cenu práci na šest měsíců v koncernu Daimler, kde bude moct na svém projektu naplno pracovat. Přihlásit se můžete i vy. Máte nápad?

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

dnes | Jan Mička | 13 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků