S autonomními vozy nastane problém, o kterém se zatím nemluví. Němci hledají řešení

Už jste někdy hráli Need for Speed, používali k tomu skutečný volant, skutečné pedály a přitom jste stáli v koloně? Zní to šíleně, ale právě proto to může fungovat.
S autonomními vozy nastane problém, o kterém se zatím nemluví. Němci hledají řešení

S příchodem autonomních vozů přijde i spousta nových či starých možností, jak trávit čas na palubě. Třeba já, a určitě i spousta z vás, si budeme vyřizovat emaily už po cestě do práce, ale mateřská společnost Mercedesu Daimler má prý s naším volným časem jiné plány.

Chce totiž automobily proměnit v herní konzole. V rámci toho spustili jakousi In-Car Gaming Challenge, kde vybízejí hráče, vývojáře a studenty k vyvinutí herní platformy, která by se postarala o zábavu v autě. Lidé mohou pracovat sami nebo utvářet týmy až pěti lidí. Zapojit se ale mohou i startupy.

JLR chce zvýšit důvěru v autonomní vozy. Přišel s velmi prostým řešením

JLR chce zvýšit důvěru v autonomní vozy. Přišel s velmi prostým řešením

Tato soutěž se ale netýká pouze autonomních vozů, ale i autobusů a mobilních aplikací. U autobusů se dokonce dá propojit hraní s virtuální realitou. Svět neomezených možností je ale právě v autě. Představte si, že někam autonomně jedete, ale ovládacími prvky auta budete hrát hru. Uvnitř se bude odehrávat Forza Horizon a zvenku budete stát v koloně na dálnici. Zní to fajn?

BMW a Daimler oznamují spolupráci. Vrhnou se na vývoj autonomních technologií

BMW a Daimler oznamují spolupráci. Vrhnou se na vývoj autonomních technologií

Daimler dokonce věří, že při použití všech prvků v autě si můžete například klimatizací simulovat vítr nebo zapojit do hry i ambientní osvětlení. Zní vám to jako pohádka ze sci-fi filmu? Ono to tak „vesmírné“ není. Tento projekt podpořila třeba organizace ESL (Electronic Sports League), jeden z největších organizátorů elektronických sportů.

Vítěz této soutěže získá jako hlavní cenu práci na šest měsíců v koncernu Daimler, kde bude moct na svém projektu naplno pracovat. Přihlásit se můžete i vy. Máte nápad?

TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

včera | Vladimír Kadera | 30 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 40 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků