S autonomními vozy nastane problém, o kterém se zatím nemluví. Němci hledají řešení

Už jste někdy hráli Need for Speed, používali k tomu skutečný volant, skutečné pedály a přitom jste stáli v koloně? Zní to šíleně, ale právě proto to může fungovat.
S autonomními vozy nastane problém, o kterém se zatím nemluví. Němci hledají řešení

S příchodem autonomních vozů přijde i spousta nových či starých možností, jak trávit čas na palubě. Třeba já, a určitě i spousta z vás, si budeme vyřizovat emaily už po cestě do práce, ale mateřská společnost Mercedesu Daimler má prý s naším volným časem jiné plány.

Chce totiž automobily proměnit v herní konzole. V rámci toho spustili jakousi In-Car Gaming Challenge, kde vybízejí hráče, vývojáře a studenty k vyvinutí herní platformy, která by se postarala o zábavu v autě. Lidé mohou pracovat sami nebo utvářet týmy až pěti lidí. Zapojit se ale mohou i startupy.

JLR chce zvýšit důvěru v autonomní vozy. Přišel s velmi prostým řešením

JLR chce zvýšit důvěru v autonomní vozy. Přišel s velmi prostým řešením

Tato soutěž se ale netýká pouze autonomních vozů, ale i autobusů a mobilních aplikací. U autobusů se dokonce dá propojit hraní s virtuální realitou. Svět neomezených možností je ale právě v autě. Představte si, že někam autonomně jedete, ale ovládacími prvky auta budete hrát hru. Uvnitř se bude odehrávat Forza Horizon a zvenku budete stát v koloně na dálnici. Zní to fajn?

BMW a Daimler oznamují spolupráci. Vrhnou se na vývoj autonomních technologií

BMW a Daimler oznamují spolupráci. Vrhnou se na vývoj autonomních technologií

Daimler dokonce věří, že při použití všech prvků v autě si můžete například klimatizací simulovat vítr nebo zapojit do hry i ambientní osvětlení. Zní vám to jako pohádka ze sci-fi filmu? Ono to tak „vesmírné“ není. Tento projekt podpořila třeba organizace ESL (Electronic Sports League), jeden z největších organizátorů elektronických sportů.

Vítěz této soutěže získá jako hlavní cenu práci na šest měsíců v koncernu Daimler, kde bude moct na svém projektu naplno pracovat. Přihlásit se můžete i vy. Máte nápad?

Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST VW Touareg 3.0 TSI Black Style: Když nafta nevoní a spotřeba nevadí

Volkswagen Touareg 3.0 TSI 4Motion

Od uvedení nové generace Volkswagenu Touareg na český trh uběhl už více než rok. Benzinový motor je v nabídce osamocen, výkonem se však řadí k nejlepším. Stojí za zvážení, nebo je lepší zůstat u obligátního turbodieselu?

8.  8.  2019 | Jan Mička | 52 příspěvků