Suzuki Futuro-e je vizí elektrického SUV kupé. Uvádí nový designový jazyk značky

Taky Suzuki se chce předvést v populární třídě SUV kupé. Nový koncept Futuro-e je ukázkou budoucího směřování designu značky celosvětově.

O indické výstavě AutoExpo 2020 jsme se už zmiňovali ve spojitosti s působením české Škody na tamním trhu. Taky japonské Suzuki se nicméně dále soustředí na indické zákazníky a na autosalonu v Dillí představuje v rámci své indické divize Maruti Suzuki nový koncept elektrifikovaného SUV kupé Futuro-e.

Suzuki Jimny má údajně na kahánku. Mohlo by zmizet z Evropy, naděje ale existuje

Suzuki Jimny má údajně na kahánku. Mohlo by zmizet z Evropy, naděje ale existuje

Kromě toho, že chce Suzuki konceptem zapůsobit na cílovou skupinu mladých řidičů v Indii a místnímu trhu přiblížit vlnu elektrifikace, Futuro-e má rovněž představovat další vývoj globálního designového jazyku budoucích modelů SUV japonské značky.

Karoserie se vyznačuje ostrými prolisy na přídi i bocích, masku vyplňuje dlouhý pás LED osvětlení včetně podsvíceného loga Suzuki a proporce nasvědčují spíše dvoumístnému interiéru s opravdu silně klesající linií střechy vzadu.

Suzuki pokračuje v elektrifikaci. Nový hybrid přináší vlastně jen samá pozitiva

Suzuki pokračuje v elektrifikaci. Nový hybrid přináší vlastně jen samá pozitiva

Jak ostatně napovídá i název konceptu, interiér je rovněž dosti futuristický. Hranatý volant či knipl naznačuje myšlenku rozsáhlého využití funkcí autonomního řízení, palubní deska je v podstatě po celé své délce vyplněna displejem a identicky je řešen i malý středový panel nebo ovládání sedadel na bočnících dveří.

O pohonném ústrojí neposkytuje Suzuki žádné další informace kromě toho, že Futuro-e je „připraveno na budoucnost s širokou paletou možností od hybridů po čistě elektrická ústrojí“. Zda se nakonec indická studie transformuje do reálného sériového modelu, to se však teprve uvidí.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků