Nejpeknejsi je ten zlatý superb ohv
Přes ty lochny v podbězích se dá vyměnit celej motor i na parkovišti a bez zvedáku .... To by se pravým českým chalupářům určitě líbilo :)
Zajímavá teorie a já si pořád říkal, proč do toho rvou ty miniaturní tříválce :-)
Koncom 90. rokov som si vyberal svoj prvy mobil a nie a nie sa rozhodnut. Az mi otec hovori - Synu, kupujes si telefon tak, ako sa kedysi kupovali auta - podla toho, ci na ne budu nahradne diely.Niektori to tak robia dodnes.
Zvýšený podvozek v kombinaci s nízkoprofilovými pneumatikami = imbecilní kombinace.
Předběhl jsi mne. :-)
Indický Rapid nemá s európskym či čínskym nič spoločné okrem názvu a masky.Je to VW Polo s kufrom upravené tak, aby vyzeralo ako škodovka. Tento hybrid sa v Indii už predáva viacero rokov.
Radši tu hrůzu slisujte.
Nebreč nulo
To je slušne ohavna uchylarna!!
A čekal si něco jiného?:-D:-D:-D:-D
Pravda...nečekal...:-D
Vy se tu tomu Rapidu posmivate, ale v Indii se na to stoji skoro takove fronty jako u nas na Skodu Scala.
Někde jsem tento týden četl, že Scala zatím nenaplnila, či se týče prodeju, představy výrobce.
Taky jsem to četl a můj předešlý příspěvek je čistá ironie. Teprve až bude Škodovka potažmo VW poslední automobilkou na zemi, koupím si kolo, do té doby je z čeho vybírat. Jinak kromě Scaly je stejný průser Rapid, Kamiq, Yeti i CityGo, prostě nenaplnily očekávání ani přes desítky PR článků, kterými nás bičují napříč internetem. Nevěřím žádnému z blábolů o koncernu, který tenhle server a jemu podobné vydají. :-D. Kdyby ses zeptal kteréhokoliv redaktora z téhle platformy co má doma za auto, tak ti řekne, že červené.
Yeti se povedl.
Co konkretne se na Yetim povedlo? Motory bida, zavazadlovy prostor 0, krabicoidni, male, vizualne nevyvazene auto. Jako nakupni taska s terennimi schopnostmi super, ale vzhledem k velikosti kufru tak pro jednoho... jenze pro jednoho je i Suzuki Jimmy, ten je mnohem, mnohem lepsi v terenu, a do mesta case Fiat Panda, je mensi, snaze ho zaparkujes a teren mu nevadi. Yeti je proste zbytecne auto k nicemu. Ostatni jmenovane Skodovky, nejvice ztraceji nadhodnocenou cenou. To je duvod, proc je nikdo nechce.
To je asi vec nazoru. Motory v pohode krom dvou. Krabicoidni ok, ale zase s vybornymi jizdnimi vlastnostmi diky kolum v rozich kastle. Design je vec nazoru, mi se naopak pred faceliftem velmi libil, neotrely a s kulatymi mlhovkami docela mimo ostatni krabice. Kufr je maly, ale dva jsme nikdy nemeli problem i na dlouhou dovolenou a lyze se vesly dovnitr. Stejnej kufr maji hatchbacky kompakt. A v terenu zalezelo na gumach, i na slusnejch zimakach to vyjelo vic, nez na co si clovek troufl.
No zkrátka Rapid SUV.
Sportovní SUV kupé.
Tak, tak, s motorem 1,0 TSI.
Chlapi, zkrotte v sobe zlou bohyni kali a pochvalte trochu tu Skodovku v Indii. Jo?
Tak ono Skoda a VW by sa mali klanat vsetkym bohom a bozikom, ak chcu dosiahnut 5% trhovy podiel.V Indii sa preda rocne ... 3.4 miliona aut (udaj za 2018).Skoda predala necelych 17.5 tisic. VW necelych cca 37 tisic. Trhovy podiel Skody a VW na indickom trhu je 1.6%.https://auto.economictimes.indiatimes.com/news/industry/complete-in... ...
ne a ne, my z indie auta kupovat nebudeme, stačí když se sem dováží indické traktory a motorky. My budeme chválit škodovky z turecka.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.