Škoda se v Indii rozšoupla. Tak vysoký Rapid se hodí i u nás, levný ale nebude

24 komentářů

Michal
7. února • 11:53

Nejpeknejsi je ten zlatý superb ohv

Lubin1978
6. února • 12:26

Přes ty lochny v podbězích se dá vyměnit celej motor i na parkovišti a bez zvedáku .... To by se pravým českým chalupářům určitě líbilo :)

Tom
7. února • 11:13

Zajímavá teorie a já si pořád říkal, proč do toho rvou ty miniaturní tříválce :-)

Joe Doe
6. února • 16:02

Koncom 90. rokov som si vyberal svoj prvy mobil a nie a nie sa rozhodnut. Az mi otec hovori - Synu, kupujes si telefon tak, ako sa kedysi kupovali auta - podla toho, ci na ne budu nahradne diely.Niektori to tak robia dodnes.

BOHAJEHO
6. února • 9:08

Zvýšený podvozek v kombinaci s nízkoprofilovými pneumatikami = imbecilní kombinace.

.
6. února • 11:49

Předběhl jsi mne. :-)

dzozifko
5. února • 23:30

Indický Rapid nemá s európskym či čínskym nič spoločné okrem názvu a masky.
Je to VW Polo s kufrom upravené tak, aby vyzeralo ako škodovka. Tento hybrid sa v Indii už predáva viacero rokov.

Jan
5. února • 20:07

Radši tu hrůzu slisujte.

Burešek
5. února • 23:12

Nebreč nulo

Assasin
5. února • 19:48

To je slušne ohavna uchylarna!!

JirkaX
5. února • 19:58

A čekal si něco jiného?:-D:-D:-D:-D

Assasin
5. února • 19:59

Pravda...nečekal...:-D

Tom
5. února • 19:26

Vy se tu tomu Rapidu posmivate, ale v Indii se na to stoji skoro takove fronty jako u nas na Skodu Scala.

,.,
5. února • 19:31

Někde jsem tento týden četl, že Scala zatím nenaplnila, či se týče prodeju, představy výrobce.

Tom
6. února • 11:56

Taky jsem to četl a můj předešlý příspěvek je čistá ironie. Teprve až bude Škodovka potažmo VW poslední automobilkou na zemi, koupím si kolo, do té doby je z čeho vybírat. Jinak kromě Scaly je stejný průser Rapid, Kamiq, Yeti i CityGo, prostě nenaplnily očekávání ani přes desítky PR článků, kterými nás bičují napříč internetem. Nevěřím žádnému z blábolů o koncernu, který tenhle server a jemu podobné vydají. :-D. Kdyby ses zeptal kteréhokoliv redaktora z téhle platformy co má doma za auto, tak ti řekne, že červené.

bzzz
6. února • 12:56

Yeti se povedl.

Tom
6. února • 19:00

Co konkretne se na Yetim povedlo? Motory bida, zavazadlovy prostor 0, krabicoidni, male, vizualne nevyvazene auto. Jako nakupni taska s terennimi schopnostmi super, ale vzhledem k velikosti kufru tak pro jednoho... jenze pro jednoho je i Suzuki Jimmy, ten je mnohem, mnohem lepsi v terenu, a do mesta case Fiat Panda, je mensi, snaze ho zaparkujes a teren mu nevadi. Yeti je proste zbytecne auto k nicemu. Ostatni jmenovane Skodovky, nejvice ztraceji nadhodnocenou cenou. To je duvod, proc je nikdo nechce.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
7. února • 15:20

To je asi vec nazoru. Motory v pohode krom dvou. Krabicoidni ok, ale zase s vybornymi jizdnimi vlastnostmi diky kolum v rozich kastle. Design je vec nazoru, mi se naopak pred faceliftem velmi libil, neotrely a s kulatymi mlhovkami docela mimo ostatni krabice. Kufr je maly, ale dva jsme nikdy nemeli problem i na dlouhou dovolenou a lyze se vesly dovnitr. Stejnej kufr maji hatchbacky kompakt.
A v terenu zalezelo na gumach, i na slusnejch zimakach to vyjelo vic, nez na co si clovek troufl.

Mirek
5. února • 17:45

No zkrátka Rapid SUV.

,.,
5. února • 18:04

Sportovní SUV kupé.

Mirek
5. února • 20:00

Tak, tak, s motorem 1,0 TSI.

Fabia R2 Twincharger
5. února • 17:09

Chlapi, zkrotte v sobe zlou bohyni kali a pochvalte trochu tu Skodovku v Indii. Jo?

Joe Doe
6. února • 9:36

Tak ono Skoda a VW by sa mali klanat vsetkym bohom a bozikom, ak chcu dosiahnut 5% trhovy podiel.V Indii sa preda rocne ... 3.4 miliona aut (udaj za 2018).Skoda predala necelych 17.5 tisic. VW necelych cca 37 tisic. Trhovy podiel Skody a VW na indickom trhu je 1.6%.https://auto.economictimes.indiatimes.com/news/industry/complete-in... ...

petr r. (petrumr)
5. února • 17:15

ne a ne, my z indie auta kupovat nebudeme, stačí když se sem dováží indické traktory a motorky. My budeme chválit škodovky z turecka.

Doporučujeme

Články odjinud