Auto ESA roste a mění se na akciovou společnost

Po dvanácti letech úspěšného působení na trhu s ojetými automobily se společnost A-ESA s.r.o. transformovala k 1.1.2005 na akciovou společnost Autocentrum ESA a.s.

Hlavními důvody tohoto kroku byla zejména potřeba přizpůsobit firemní struktury dynamickému růstu, kterým společnost v posledních letech prochází, a politice ještě výraznější zákaznické orientace, kterou nový název Autocentrum ESA lépe vystihuje.

Pokud se v roce 2004 společnost A-ESA rozrostla již na tři prodejní místa v ČR, potom tento trend expanzivního rozvoje při zachování plné kvality nabídky, služeb a servisu bude zachován i v roce 2005 pod hlavičkou Autocentrum ESA a.s. Proměna na moderní akciovou společnost přitom není jen pouhým právním úkonem, s přechodem na a.s. nabízíme našim zákazníkům ještě transparentnější podobu jejich oblíbeného partnera při koupi ojetého vozu, který nade vše upřednostňuje kvalitu a jistotu správné volby.

Společnost Autocentrum ESA a.s. zároveň přebírá veškeré právní závazky a pohledávky společnosti A-ESA, s.r.o. při současném desetinásobném navýšení základního jmění na 10.000.000 Kč. Veškerá přání zákazníků, kteří koupili či prodali vůz ve společnosti A-ESA s.r.o. tedy budou nadále plněna a naplňována také společností Autocentrum ESA a.s.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků