Auto ESA připravilo program pro osoby se zdravotním postižením Handycar

Auto ESA připravilo pro osoby s těžkým zdravotním postižením program Handycar, který zvýhodňuje nákup kvalitních ojetých automobilů. Partnery a podporovateli projektu Handycar Auto ESA jsou ACA 1213, Sportovní klub vozíčkářů, Helpnet.cz, Medicco s.r.o., AIM Insurance a Josef HURT – ruční ovládání.

Handicapovaným zájemcům o koupi vozu nabízí Auto ESA obsluhu v bezbariérovém prostředí, zprostředkování úprav řízení na místě, možnost získání zvýhodněného spotřebitelského úvěru, asistenční program zdarma či sníženou sazbu pojištění.

Dalšími zvýhodněními pro hendikepované zákazníky jsou překlenutí DPH, jehož zaplacení vyřídí Auto ESA s příslušným finančním úřadem za kupujícího, či pojištění státního příspěvku na zakoupení automobilu. Součástí programu Handycar je i odborné poradenství a pomoc při výběru vhodného typu vozu v závislosti na druhu zdravotního postižení a předpokládaného vývoje onemocnění.

Program nabízí pro zdravotně handicapované řidiče i možnost zvýhodněného pravidelného či jednorázového servisu v servisním zařízení Auto ESA, které má dlouholeté zkušenosti s opravami všech značek a typů osobních a užitkových vozidel. Součástí servisu je i špičkově vybavený pneuservis.

Zdroj: Auto ESA
 

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 5 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky