Auto ESA otevírá v Olomouci další autocentrum

Společnost Auto ESA, která na českém trhu provozuje síť certifikovaných autocenter, otevírá v listopadu svoji sedmou pobočku. Nové autocentrum v Olomouci pojme až 350 vozidel a zaměstná více než 20 zaměstnanců. Firma plánuje, že v roce 2016 obslouží v olomoucké pobočce až 4 tisíce zákazníků.

Otevření olomoucké pobočky je výsledkem strategického plánu rozvoje, který Auto ESA realizuje od roku 2013,“ říká Pavel Foltýn, ředitel strategického rozvoje Auto ESA a dodává: „Olomouc je významné obchodní centrum, přesně v polovině cesty mezi Ostravou a Brnem, kde již naše autocentra fungují.“. Podle Foltýna se tak významně rozšíří spádová oblast, kterou bude společnost Auto ESA obsluhovat. Firma otevřením olomoucké pobočky nabídne zákazníkům mnohem větší komfort při výběru partnera pro nákup nebo prodej ojetého vozu včetně veškerých souvisejících služeb.

Autocentrum v Olomouci se rozkládá na ploše 7200m2 a pojme až 350 vozidel. Již od prvního dne provozu budou v olomouckém autocentru nabízeny veškeré služby dle standardů Auto ESA, tedy především výkup a prodej vozidel, finanční služby, zprostředkování pojištění a také služba ESA Garant Asistent, kterou využívají klienti kupující vozidlo mimo autobazar. Služby bude na pobočce zajišťovat celkem 20 zaměstnanců, přičemž veškeré telefonické hovory budou obsluhovány z moderního pražského call centra. To bylo posíleno o dalších 5 telefonních specialistů.

Auto ESA bude v prvních týdnech prodávat všechny vozy v olomoucké pobočce za speciálně snížené ceny a nabídne i mimořádnou akci na financování. „Cílem olomouckého autocentra do konce roku 2015 je prodat 300 vozidel,“ říká Foltýn a dodává: „V roce 2016 by potom olomoucká pobočka měla obsloužit až 4.000 zákazníků.

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

dnes | Jan Mička
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků