Auto ESA otevírá v Olomouci další autocentrum

Společnost Auto ESA, která na českém trhu provozuje síť certifikovaných autocenter, otevírá v listopadu svoji sedmou pobočku. Nové autocentrum v Olomouci pojme až 350 vozidel a zaměstná více než 20 zaměstnanců. Firma plánuje, že v roce 2016 obslouží v olomoucké pobočce až 4 tisíce zákazníků.

Otevření olomoucké pobočky je výsledkem strategického plánu rozvoje, který Auto ESA realizuje od roku 2013,“ říká Pavel Foltýn, ředitel strategického rozvoje Auto ESA a dodává: „Olomouc je významné obchodní centrum, přesně v polovině cesty mezi Ostravou a Brnem, kde již naše autocentra fungují.“. Podle Foltýna se tak významně rozšíří spádová oblast, kterou bude společnost Auto ESA obsluhovat. Firma otevřením olomoucké pobočky nabídne zákazníkům mnohem větší komfort při výběru partnera pro nákup nebo prodej ojetého vozu včetně veškerých souvisejících služeb.

Autocentrum v Olomouci se rozkládá na ploše 7200m2 a pojme až 350 vozidel. Již od prvního dne provozu budou v olomouckém autocentru nabízeny veškeré služby dle standardů Auto ESA, tedy především výkup a prodej vozidel, finanční služby, zprostředkování pojištění a také služba ESA Garant Asistent, kterou využívají klienti kupující vozidlo mimo autobazar. Služby bude na pobočce zajišťovat celkem 20 zaměstnanců, přičemž veškeré telefonické hovory budou obsluhovány z moderního pražského call centra. To bylo posíleno o dalších 5 telefonních specialistů.

Auto ESA bude v prvních týdnech prodávat všechny vozy v olomoucké pobočce za speciálně snížené ceny a nabídne i mimořádnou akci na financování. „Cílem olomouckého autocentra do konce roku 2015 je prodat 300 vozidel,“ říká Foltýn a dodává: „V roce 2016 by potom olomoucká pobočka měla obsloužit až 4.000 zákazníků.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků