Auto ESA otevírá v Olomouci další autocentrum

Společnost Auto ESA, která na českém trhu provozuje síť certifikovaných autocenter, otevírá v listopadu svoji sedmou pobočku. Nové autocentrum v Olomouci pojme až 350 vozidel a zaměstná více než 20 zaměstnanců. Firma plánuje, že v roce 2016 obslouží v olomoucké pobočce až 4 tisíce zákazníků.

Otevření olomoucké pobočky je výsledkem strategického plánu rozvoje, který Auto ESA realizuje od roku 2013,“ říká Pavel Foltýn, ředitel strategického rozvoje Auto ESA a dodává: „Olomouc je významné obchodní centrum, přesně v polovině cesty mezi Ostravou a Brnem, kde již naše autocentra fungují.“. Podle Foltýna se tak významně rozšíří spádová oblast, kterou bude společnost Auto ESA obsluhovat. Firma otevřením olomoucké pobočky nabídne zákazníkům mnohem větší komfort při výběru partnera pro nákup nebo prodej ojetého vozu včetně veškerých souvisejících služeb.

Autocentrum v Olomouci se rozkládá na ploše 7200m2 a pojme až 350 vozidel. Již od prvního dne provozu budou v olomouckém autocentru nabízeny veškeré služby dle standardů Auto ESA, tedy především výkup a prodej vozidel, finanční služby, zprostředkování pojištění a také služba ESA Garant Asistent, kterou využívají klienti kupující vozidlo mimo autobazar. Služby bude na pobočce zajišťovat celkem 20 zaměstnanců, přičemž veškeré telefonické hovory budou obsluhovány z moderního pražského call centra. To bylo posíleno o dalších 5 telefonních specialistů.

Auto ESA bude v prvních týdnech prodávat všechny vozy v olomoucké pobočce za speciálně snížené ceny a nabídne i mimořádnou akci na financování. „Cílem olomouckého autocentra do konce roku 2015 je prodat 300 vozidel,“ říká Foltýn a dodává: „V roce 2016 by potom olomoucká pobočka měla obsloužit až 4.000 zákazníků.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků