Auto ESA otevírá v Olomouci další autocentrum

Společnost Auto ESA, která na českém trhu provozuje síť certifikovaných autocenter, otevírá v listopadu svoji sedmou pobočku. Nové autocentrum v Olomouci pojme až 350 vozidel a zaměstná více než 20 zaměstnanců. Firma plánuje, že v roce 2016 obslouží v olomoucké pobočce až 4 tisíce zákazníků.

Otevření olomoucké pobočky je výsledkem strategického plánu rozvoje, který Auto ESA realizuje od roku 2013,“ říká Pavel Foltýn, ředitel strategického rozvoje Auto ESA a dodává: „Olomouc je významné obchodní centrum, přesně v polovině cesty mezi Ostravou a Brnem, kde již naše autocentra fungují.“. Podle Foltýna se tak významně rozšíří spádová oblast, kterou bude společnost Auto ESA obsluhovat. Firma otevřením olomoucké pobočky nabídne zákazníkům mnohem větší komfort při výběru partnera pro nákup nebo prodej ojetého vozu včetně veškerých souvisejících služeb.

Autocentrum v Olomouci se rozkládá na ploše 7200m2 a pojme až 350 vozidel. Již od prvního dne provozu budou v olomouckém autocentru nabízeny veškeré služby dle standardů Auto ESA, tedy především výkup a prodej vozidel, finanční služby, zprostředkování pojištění a také služba ESA Garant Asistent, kterou využívají klienti kupující vozidlo mimo autobazar. Služby bude na pobočce zajišťovat celkem 20 zaměstnanců, přičemž veškeré telefonické hovory budou obsluhovány z moderního pražského call centra. To bylo posíleno o dalších 5 telefonních specialistů.

Auto ESA bude v prvních týdnech prodávat všechny vozy v olomoucké pobočce za speciálně snížené ceny a nabídne i mimořádnou akci na financování. „Cílem olomouckého autocentra do konce roku 2015 je prodat 300 vozidel,“ říká Foltýn a dodává: „V roce 2016 by potom olomoucká pobočka měla obsloužit až 4.000 zákazníků.

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

včera | Miro Mihálik | 7 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 36 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků