Auto ESA jde vstříc svým zákazníkům

V souvislosti s organizačními změnami Auto ESA s.r.o, připravuje tato společnost i zásadní systémové změny v odpovědnostní politice společnosti vůči zákazníkům. Připravovanými změnami chce Auto ESA vytvořit otevřenější, co nejprůhlednější a především pro zákazníka nejvýhodnější pravidla prodeje. Vzniká tak nová úroveň prodeje ojetých vozů v České republice.

V čem zásadní změny v prodejní politice spočívají?

Od 1. září t.r. Auto ESA přebírá právní odpovědnost za všechny vozy prodané svým zákazníkům. To znamená, že vedle standardně vykoupených vozů, za něž ručila Auto ESA již dříve, se tato odpovědnost nově vztahuje i na vozy procházející tzv. komisním prodejem. Zákazník tak nebude s právními otázkami, ani v případě jakýchkoliv reklamací, odkazován na původního majitele, ale bude s ním řešena přímo v Auto ESA.

Co změna přináší?

V minulosti Auto ESA, stejně jako všechny ostatní prodejci ojetých vozidel, uzavíralo v případě komisního prodeje (tzn. bez přímého výkupu) s prodávajícím mandátní smlouvu, na jejímž základě byl poté vůz nabízen. Prodejcem však byl, i při výrazné prodejní asistenci Auto ESA, jeho bývalý majitel. Ten zodpovídal za legálnost nabytí vozu i  za jeho technický stav. V případě jakékoliv reklamace, či nedostatku právního charakteru, měl pak nový majitel  složitější cestu k nápravě.
To vše se převzetím zodpovědnosti za vůz Auto ESA, mění!

Auto ESA automaticky přebírá  i tomto případě veškerou zodpovědnost za historii vozu, jeho technický stav i již zmiňované případné reklamace. Auto Esa nabízí kvalitní vozy a nadstandardní služby všem svým zákazníkům. Auto ESA to jsou trumfy ve Vašich rukou!

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků