AUTO DISKONT třetím největším bazarem na trhu

Společnost AUTO DISKONT, která vstoupila na trh teprve 25. března tohoto roku, se stala třetím největším bazarem v zemi. Nabízí více než 700 vozů, 500 v Praze a 200 v Brně. Na pozici třetího největšího obchodníka s ojetými vozy katapultoval AUTO DISKONT především zájem motoristů o levné ojetiny v cenách do 150 000 korun. Do širšího povědomí se bazar dostal i díky mediální celebritě Ester Ládové.

“AUTO DISKONT nabízí nejlevnější ojetiny na trhu, proto je tak úspěšný a dynamicky roste. V kombinaci s měsíčními splátkami od 400 korun umožňujeme dosáhnout na automobil i lidem, kteří si zatím automobil nemohli dovolit. AUTO DISKONT je bazarem pro všechny, kteří chtějí ušetřit,” prozradil majitel firmy Martin Emes.

Rozšiřování cílové skupiny tohoto bazaru je zřejmé i na konkrétních příkladech. Nejmladším zákazníkem je osmnáctiletý zahradník z Prahy Petr P. Naproti tomu nejstarším klientem je zatím 84 letý Pražan Jindřich L, elektrikář v důchodu.

AUTO DISKONT v současné době dosahuje měsíčně průměrně 18% nárůstu prodejů. V listopadu navíc otevře další bazar v Ostravě. Společnost tak chce konkurovat hlavně bazarům, které neposkytují profesionální služby a garance. Podle majitele firmy Martina Emese je dalším cílem firmy rozšiřovat počet poboček
a nabízet větší výběr za výrazně nižší ceny než konkurence. Do konce roku AUTO DISKONT zajistí denní výběr až z 1100 automobilů, čímž by se dostal na pozici druhého největšího bazaru na trhu.

Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků