Auto Diskont dvojkou na trhu ojetin

Společnost Auto Diskont, která obchoduje s levnými ojetinami a na trh vstoupila teprve 25. března 2005, se stala druhým největším bazarem v zemi. Společnost prodala za devět měsíců loňského roku 4 632 vozů, což je o několik stovek více než třetí největšího prodejce – Auto Esa. Obrat Auto Diskont za uvedené období činil 726 milionů korun. Denní nabídka nyní dosahuje počtu 850 vozů.

Auto Diskont v současné době provozuje bazary v Praze a v Brně. Majitel firmy Martin Emes zároveň potvrdil, že ještě v prvním pololetí otevře pobočku v Ostravě, v regionu, který nyní opouští třetí největší bazar - Auto Esa.

„Ostrava je pro nás strategickým místem pro obchod s ojetinami na severní Moravě. Dlouhodobě zde pozorujeme velmi vysokou poptávku po levných vozech. Stažení konkurenční ostravské pobočky Auto Esa nedokážu pochopit, ale beru to jako úspěch ve zdravém konkurenčním prostředí a velkou výzvu,“ uvedl Martin Emes a dodal, že dvojkou na trhu ojetin se stal za pouhých 11 měsíců působení v Česku. Do konce roku hodlá koupit dva až čtyři dealery nebo bazary, které jsou nyní ve finančních potížích.

Úspěšný obchodní model Auto Diskont s levnými kvalitními ojetinami hodlá společnost prosadit i na slovenském trhu, kam vstoupí v roce 2007. I zde hodlá nabídnout ojetiny v cenách převážně do 150 000 korun a dostupné formy financování, s kterými uspěl v Česku. Mezi nejoblíbenější určitě patří 0% akontace a splátky již od 400 Kč měsíčně. I díky těmto produktům vzrostla průměrná cena kupovaných vozidel na 142 000 korun a zároveň se rozšířila cílová skupina Auto Diskont.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků