Auto Diskont dvojkou na trhu ojetin

Společnost Auto Diskont, která obchoduje s levnými ojetinami a na trh vstoupila teprve 25. března 2005, se stala druhým největším bazarem v zemi. Společnost prodala za devět měsíců loňského roku 4 632 vozů, což je o několik stovek více než třetí největšího prodejce – Auto Esa. Obrat Auto Diskont za uvedené období činil 726 milionů korun. Denní nabídka nyní dosahuje počtu 850 vozů.

Auto Diskont v současné době provozuje bazary v Praze a v Brně. Majitel firmy Martin Emes zároveň potvrdil, že ještě v prvním pololetí otevře pobočku v Ostravě, v regionu, který nyní opouští třetí největší bazar - Auto Esa.

„Ostrava je pro nás strategickým místem pro obchod s ojetinami na severní Moravě. Dlouhodobě zde pozorujeme velmi vysokou poptávku po levných vozech. Stažení konkurenční ostravské pobočky Auto Esa nedokážu pochopit, ale beru to jako úspěch ve zdravém konkurenčním prostředí a velkou výzvu,“ uvedl Martin Emes a dodal, že dvojkou na trhu ojetin se stal za pouhých 11 měsíců působení v Česku. Do konce roku hodlá koupit dva až čtyři dealery nebo bazary, které jsou nyní ve finančních potížích.

Úspěšný obchodní model Auto Diskont s levnými kvalitními ojetinami hodlá společnost prosadit i na slovenském trhu, kam vstoupí v roce 2007. I zde hodlá nabídnout ojetiny v cenách převážně do 150 000 korun a dostupné formy financování, s kterými uspěl v Česku. Mezi nejoblíbenější určitě patří 0% akontace a splátky již od 400 Kč měsíčně. I díky těmto produktům vzrostla průměrná cena kupovaných vozidel na 142 000 korun a zároveň se rozšířila cílová skupina Auto Diskont.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků