Auto China 2008: přehlídka kopií

24 komentářů

Andy
24. dubna • 14:53

fuj je mi z toho blbo ked vidim ako nejaki kretenski cinanci sa tesia z auta ktore je nepodarenou kopiou europskeho modelu a povazuju to za cosi uzasne:)

Diwiak
23. dubna • 20:05

drzim palce, hor sa na lacne limuziny-bezpecnostne predpisy samozrejme ze nebudu vyhovovat,predsa si EU nepusti na trh cinske lacne auta..a len tak medzi reco vsetko je z ciny-aj tvoje znackove botazky alebo znackove radio...

tykve11
23. dubna • 15:48

Někdo tu už psal, že svět je především o penězích, a je to bohužel pravda. Před půl rokem jsem byl na semináři firmy Škoda a i ta Škodovka "razí" do Číny, vlastně už tam dávno je... A proč ne, všichni tam jsou, vymyslej novej název svýho auta a šup tam, kdo není v číne jakoby nebyl... a proč? No proto! je tam miliarda lidí, kteří jsou stále bohatší, i když prodaj auta jen malýmu zlomku obyvatel, v tom ohromným počtu lidí to jsou velký (ohromný) prachy, a že je čína blbá komunistická země (jako jsme byli i my), to nikoho vůbec nezajíma. Ale proč by mělo? My tam nežijem, jen od nich dostanem peníze, tak co.... Svět je vážně hroznej, a nejhorší je, že za ten zkaženej svět můžou jenom lidi, a to sme vlastně my....

Tom666
23. dubna • 15:47

Me teda v souvislosti s tou zminovanou Fabii napadlo, ze co je za kazdou cenu kritizovano a zvelicovano u Cinanu, zvladli v Bolce s prehledem taky (ad o 2 roky starsi Swift), tj. vzit stary streva a kastli ze Swifta nasilne "faceliftovat" lookem Roomstera... Opravdu velice "napadity a progesivni" pristup, tak co se divite Cinanun, kteri s autama navic defacto teprve zacinaji, tj. nedelaji auta vic jak 100 let jako nekdo?

anawarr
23. dubna • 12:02

úpně od mísi.... nejlépe se mi obchoduje s běloruskem, protože si tam nikdo nedovolí neuhradit platby... Lukašenko by je nechal zmizet aby bělorusku nekazili jeho image;-)až strana v číně rozhodne, že budou dělat kvalitní (nejkvalitnější) auta za nízké ceny, budou se dělat v číně kvalitní auta za nízké ceny. popravy jsou v číně téměr za cokoliv

gewehr
23. dubna • 10:38

je to sila, keby mali investovat do vyvoja toho co vyrabaju - kopiruju, ich ceny by boli niekde uplne inde. Mohokrat je najvacsia polozka z ceny prave rozpocitany naklad na vyvoj.

anawarr
23. dubna • 11:52

proč by číňani investovali do vývoje aut, když je to už vyvinuté? :-D:-D:-Dpodívej se okolo sebe, kolik tam máš vypálených "ukradený" CD, DVD atd. a už ti zčernal monitor? v čem je rozdíl? i když bych na to jako číňan peníze měl, proč je neinvestovat jinam, třeba do NEW CHINA MOON?btw: windows mám legální, ale DVD....:-D

Skyline
23. dubna • 9:00

V prehledu "zapadu" vam chybi dost velka novinka - Honda v Pekingu predstavila novou znacku, pod kterou hodla vyvijet nova auta specialne pro cinsky trh. Pochopitelne jde o joint venture (jinak to v Cine zatim nejde), znacka se bude jmenova LiNian a bude prodavana jen v cine. Dle dostupnych informaci se logo nebo jmeno "LiNian" nikdy neobjevi mimo Cinu a transkripce do latinky je pouze pro PR, vzdy bude v prodeji pouze auto se jmenem, napsanym cinskymi znaky.Jinak k tomu rozhorceni nad politikou Ciny apod. - svet vzdycky byl a vzdycky bude predevsim o penezich a teprve az potom o lidech, zapad se 40 let dival na nas a bylo mu jedno, co se tu deje. Ted jsme soucasti toho zapadu i my, tak si muzem vyzkouset zase trochu jiny pohled. Ze neni pekny, to by nas nemelo prekvapit, zname to prece z druhe strany.

Posraldescu
26. dubna • 10:36

Říkáš Honda? To ještě někdo kupuje?

Radek Ondrášík
23. dubna • 9:50

Výrobce zahradní techniky vytvoří pseudoznačku v Číně a je to důležitá zpráva? Takových joint ventrue tam vzniká denně na desítky...

Skyline
23. dubna • 12:07

Hele ja za to nemuzu, ze mas z Hondy mindrak :-D A pro milovniky kvalitni zahradni techniky z Mountfieldu bych cekal, ze to dulezity je :-D

ka-spel
23. dubna • 10:31

Ty seš na tu Hondu nějak zasedlý.:-D

Radek Ondrášík
23. dubna • 10:58

Proč? Mám doma pěknou sekačku s logem Honda :-D

Trdlo
23. dubna • 18:35

Radku,Radku, preoč jestě dýchaš vzduch?

PetrQ
23. dubna • 8:09

"Pokud toužíte po Mercedesu CLK, ale dovolit si můžete leda ojetou Fabii, továrna BYD pro vás připravila řešení v podobě modelu F8."
To je přesně mentalita čtenářstva AR, to na ně udělá dojem :-(

Ic3g3org3
23. dubna • 20:53

Představte si, že nabouráte s Fábií do čínskýho pseudoHummera a celou jeho posádku zabijete...

Ota
23. dubna • 10:24

Zdravim,
neodsuzoval bych to takhle. Vem si vyvoj ceskych aut i zahranicnich znacek taky chybela kvalita. Cina je velice pruzny stat, z nedokonaleho se muze stat dokonaly, i kdyz je to plagiat. Osobne bych radsi jezdil v F8 nez ve Fabii. Pro nekoho exot, ale aspon original v davu.

Tom
23. dubna • 6:35

"nebude dlouho trvat a motoristé vymění své Fabie za Dongfengy..." ? Až úrověň čínských aut začne dosahovat po ventilky těch evropských, bude nafta tak drahá a čínské platy tak vysoké, že se prostě nevyplatí sem ty auta dovážet.

robert+
23. dubna • 10:45

:) naivko..
tak kvalita cinskych aut je otazka 10r max (skor si myslim ze 5).. a vis ty kolko je cinanov :) vieas ako dlho bude trvat kym vsetkym narastu platy? ano zivotna uroven v jednotilvych lokalitach zacne prudko rast a ludia budu mat vacsie naroky.. ale miliarda je miliarda.. tak bacha..

anawarr
23. dubna • 7:29

to je toužebné přání, nás všech kapitalistů z evropy. obávám se, že se ale musí s čínou počítat. minimálně dokud bude v číně komunismus, vždy bude na venek levnější....

Paegas
23. dubna • 21:53

Jsi naivní, jestli myslíš, že EU někdy vpustí na svůj trh čínská auta.. Pokud by se tak stalo, zničilo by to automobilovou ekonomiku v celé Evropě. A o to EU zájem nemá. Proč by to tedy dělala? Brala našim lidem práci? Abychom měli levná auta? Ale proč? Prodeje nových aut jsou s těmito cenami jedny z nejlepších vůbec. Pro EU je výhodné tam vozit, ale nikdy nekupovat něco jako auta..

anawarr
23. dubna • 22:12

jsi naivní, pokud si myslíš, že se tomu tak nikdy nestane... mohu ti uvést příklady druhů průmyslu, který už EU obětovala (samozřejmě především z nových členu) na oltář dobrých vztahů s čínou....

Paegas
23. dubna • 23:28

Tak jmenuj a pokud bude alespoň jedno odvětví průmyslu pro EU tak významné jako automobilové, tak změním názor ;)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
anawarr
24. dubna • 0:45

textilní, sklářský, hutní, chemický (výroba plastů)...a až budeš tvrdit, že obraty v těchto odvětvích nejsou srovnatelné tak si přečti třeba toto za črhttp://is.muni.cz/do/1456/soubory/oddeleni/centrum/papers/wp2006-25.pdf

Doporučujeme

Články odjinud