fuj je mi z toho blbo ked vidim ako nejaki kretenski cinanci sa tesia z auta ktore je nepodarenou kopiou europskeho modelu a povazuju to za cosi uzasne:)
drzim palce, hor sa na lacne limuziny-bezpecnostne predpisy samozrejme ze nebudu vyhovovat,predsa si EU nepusti na trh cinske lacne auta..a len tak medzi reco vsetko je z ciny-aj tvoje znackove botazky alebo znackove radio...
Někdo tu už psal, že svět je především o penězích, a je to bohužel pravda. Před půl rokem jsem byl na semináři firmy Škoda a i ta Škodovka "razí" do Číny, vlastně už tam dávno je... A proč ne, všichni tam jsou, vymyslej novej název svýho auta a šup tam, kdo není v číne jakoby nebyl... a proč? No proto! je tam miliarda lidí, kteří jsou stále bohatší, i když prodaj auta jen malýmu zlomku obyvatel, v tom ohromným počtu lidí to jsou velký (ohromný) prachy, a že je čína blbá komunistická země (jako jsme byli i my), to nikoho vůbec nezajíma. Ale proč by mělo? My tam nežijem, jen od nich dostanem peníze, tak co.... Svět je vážně hroznej, a nejhorší je, že za ten zkaženej svět můžou jenom lidi, a to sme vlastně my....
Me teda v souvislosti s tou zminovanou Fabii napadlo, ze co je za kazdou cenu kritizovano a zvelicovano u Cinanu, zvladli v Bolce s prehledem taky (ad o 2 roky starsi Swift), tj. vzit stary streva a kastli ze Swifta nasilne "faceliftovat" lookem Roomstera... Opravdu velice "napadity a progesivni" pristup, tak co se divite Cinanun, kteri s autama navic defacto teprve zacinaji, tj. nedelaji auta vic jak 100 let jako nekdo?
úpně od mísi.... nejlépe se mi obchoduje s běloruskem, protože si tam nikdo nedovolí neuhradit platby... Lukašenko by je nechal zmizet aby bělorusku nekazili jeho image;-)až strana v číně rozhodne, že budou dělat kvalitní (nejkvalitnější) auta za nízké ceny, budou se dělat v číně kvalitní auta za nízké ceny. popravy jsou v číně téměr za cokoliv
je to sila, keby mali investovat do vyvoja toho co vyrabaju - kopiruju, ich ceny by boli niekde uplne inde. Mohokrat je najvacsia polozka z ceny prave rozpocitany naklad na vyvoj.
proč by číňani investovali do vývoje aut, když je to už vyvinuté? :-D:-D:-Dpodívej se okolo sebe, kolik tam máš vypálených "ukradený" CD, DVD atd. a už ti zčernal monitor? v čem je rozdíl? i když bych na to jako číňan peníze měl, proč je neinvestovat jinam, třeba do NEW CHINA MOON?btw: windows mám legální, ale DVD....:-D
V prehledu "zapadu" vam chybi dost velka novinka - Honda v Pekingu predstavila novou znacku, pod kterou hodla vyvijet nova auta specialne pro cinsky trh. Pochopitelne jde o joint venture (jinak to v Cine zatim nejde), znacka se bude jmenova LiNian a bude prodavana jen v cine. Dle dostupnych informaci se logo nebo jmeno "LiNian" nikdy neobjevi mimo Cinu a transkripce do latinky je pouze pro PR, vzdy bude v prodeji pouze auto se jmenem, napsanym cinskymi znaky.Jinak k tomu rozhorceni nad politikou Ciny apod. - svet vzdycky byl a vzdycky bude predevsim o penezich a teprve az potom o lidech, zapad se 40 let dival na nas a bylo mu jedno, co se tu deje. Ted jsme soucasti toho zapadu i my, tak si muzem vyzkouset zase trochu jiny pohled. Ze neni pekny, to by nas nemelo prekvapit, zname to prece z druhe strany.
Říkáš Honda? To ještě někdo kupuje?
Výrobce zahradní techniky vytvoří pseudoznačku v Číně a je to důležitá zpráva? Takových joint ventrue tam vzniká denně na desítky...
Hele ja za to nemuzu, ze mas z Hondy mindrak :-D A pro milovniky kvalitni zahradni techniky z Mountfieldu bych cekal, ze to dulezity je :-D
Ty seš na tu Hondu nějak zasedlý.:-D
Proč? Mám doma pěknou sekačku s logem Honda :-D
Radku,Radku, preoč jestě dýchaš vzduch?
"Pokud toužíte po Mercedesu CLK, ale dovolit si můžete leda ojetou Fabii, továrna BYD pro vás připravila řešení v podobě modelu F8."To je přesně mentalita čtenářstva AR, to na ně udělá dojem :-(
Představte si, že nabouráte s Fábií do čínskýho pseudoHummera a celou jeho posádku zabijete...
Zdravim,neodsuzoval bych to takhle. Vem si vyvoj ceskych aut i zahranicnich znacek taky chybela kvalita. Cina je velice pruzny stat, z nedokonaleho se muze stat dokonaly, i kdyz je to plagiat. Osobne bych radsi jezdil v F8 nez ve Fabii. Pro nekoho exot, ale aspon original v davu.
"nebude dlouho trvat a motoristé vymění své Fabie za Dongfengy..." ? Až úrověň čínských aut začne dosahovat po ventilky těch evropských, bude nafta tak drahá a čínské platy tak vysoké, že se prostě nevyplatí sem ty auta dovážet.
:) naivko.. tak kvalita cinskych aut je otazka 10r max (skor si myslim ze 5).. a vis ty kolko je cinanov :) vieas ako dlho bude trvat kym vsetkym narastu platy? ano zivotna uroven v jednotilvych lokalitach zacne prudko rast a ludia budu mat vacsie naroky.. ale miliarda je miliarda.. tak bacha..
to je toužebné přání, nás všech kapitalistů z evropy. obávám se, že se ale musí s čínou počítat. minimálně dokud bude v číně komunismus, vždy bude na venek levnější....
Jsi naivní, jestli myslíš, že EU někdy vpustí na svůj trh čínská auta.. Pokud by se tak stalo, zničilo by to automobilovou ekonomiku v celé Evropě. A o to EU zájem nemá. Proč by to tedy dělala? Brala našim lidem práci? Abychom měli levná auta? Ale proč? Prodeje nových aut jsou s těmito cenami jedny z nejlepších vůbec. Pro EU je výhodné tam vozit, ale nikdy nekupovat něco jako auta..
jsi naivní, pokud si myslíš, že se tomu tak nikdy nestane... mohu ti uvést příklady druhů průmyslu, který už EU obětovala (samozřejmě především z nových členu) na oltář dobrých vztahů s čínou....
Tak jmenuj a pokud bude alespoň jedno odvětví průmyslu pro EU tak významné jako automobilové, tak změním názor ;)
textilní, sklářský, hutní, chemický (výroba plastů)...a až budeš tvrdit, že obraty v těchto odvětvích nejsou srovnatelné tak si přečti třeba toto za črhttp://is.muni.cz/do/1456/soubory/oddeleni/centrum/papers/wp2006-25.pdf
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.