Auto roku, které projistotu nejde ani objednat. Jinak to bude asi dost dobrá kára.
Zaslouzene. Z nabidky je Civic fakt relativne revolucnim autem co je usporny ve meste i na dalnici, neulitlo uplne cenou a porad je docela prakticke. Mohlo by se to docela dobre prodavat.Ten zbytek nic moc noveho/revolucniho neprinesl.
na dálnici je spotřeba 8 až 8,5L
Evropská Honda Civic šla v posledních letech od desíti k pěti. Jedna karosářská varianta a jediný pohon tomu rozhodně nepomůžou. Nedivil bych se, kdyby Honda do pár let z evropského trhu úplně odešla.
Taky se pomátla cenově, dneska si pro Hondu jdou jenom fandové. Firmu nebo člověka z ulice to ani nenapadne.
Tohle je podle me jen klamne zdani. Honda totiz nenabizi oholena auta s oknama na klicku, nebo bez bluetooth či klimatizace. Potom samozrejme nemuze nabidnout Civic za 400 nebo 500 tis kc. Zkuste porovnat shodne vybavena auta od jinych vyrobcu a najednou ten rozdil zmizi.
Pravdou je, že už se mi konečně z pohledu na něj dokonce ani nedělá na zvracení, jako dřív...
A Hyovnai nic? To je divné, Lojza z hospody, co si vzal Hyovnaie na půjčku říkal, že to je lepší kvalita jak bavorák. 🤔
A Škoda také nic? A ještě jste zapomněl na Pepu souseda Lojzy, co si koupil Škodu a ten zase říkal, že lepší auto nezná.
No mě by zajímalo, jak je možné, že je teprve Únor, ale už se ví vítěz. Buď teda nastala chyba, a mělo tam být 2022, anebo je to nějaká blbost....
Oba finalisté prezidentské volby by vám vysvětlili, že v únoru se vítěz vyhlašuje v tradici na Vítězný únor 1948.
Jé, tak to gratuluju. To mi připomíná rok 2014 kdy se psalo: „International Engine of the Year Award“ (Mezinárodní motor roku). Motor 1.4 TSI Twincharger, který podeváté v řadě zvítězil v kategorii 1,0 až 1,4 litru, je tak nejúspěšnějším agregátem v historii mezinárodní ankety o nejlepší motor.B-]
V té anketě nasbíraly vítězství i motory jako 1.4 TDI PD, který svými vibracemi a hlukem probudí i mrtvého, 1.0 Ecoboost s rozvodovým řemenem, který je rozleptáván vlastní olejovou náplní. Dalšími třešničkami byly Wankel od Mazdy nebo dvouválec Fiatu.To mi připomíná, že jakmile něco vyhraje podobný typ ankety, je třeba mít se na pozoru.A pak je tu Red Dot Award. Cena za design, kde je jediným kvalifikačním předpokladem to, že si ji někdo zaplatí. Ideální pro výrobky, které jsou hnusné i ve tmě. Není divu, že tuto cenu "obdržela" i Fabia druhé generace.
Nechci ti brát iluze, ale u motoru 1.0 Ecoboost (1.6 Ecoboost) dochází a docházelo k rozleptávání rozvodového řemenu vlivem chytrých českých odborníků, kteří umí a znají vše a nikdo jim nebude radit, jak je to správně. Zkrátka používali olej, který oni uznali za optimální, nebo jim tam nalil nějaký garážový odborník, se sudem univerzálního oleje pro všechny motory, ten jeho super olej. Vůbec je nezajímalo, že z důvodu řemene smáčeného v oleji se musí používat jen olej pro tento účel schválený.
Nechci ti brát iluze, ale docházelo k tomu a dochází i třeba u aut z Anglie v péči autorizovaných servisů Ford. Pokud umíš anglicky, snadno si to najdeš. Problém je primárně v chybné koncepci olejem máčeného řemene. Ford už tuto chybnou koncepci opustil a nové Ecoboosty mají řetěz. Ford v tom není sám, ty samé trable způsobené tou samou chybnou koncepcí má 1.2 Puretech od PSA.
Nechci ti brát iluze, ale na Ford fóru jsem nezaznamenal, u nás, jediný případ, kdy by někomu praskl, přeskočil, řemen. Také tam je někde popsán tento problém již někdy před šesti roky a rovnou s upozorněním, že se to týkalo anglických aut. Zvláštní, proč vzpomínali jen anglická auta? Tak řetěz je jednoznačně lepší volba, pokud to někdo "neposere" jako VW u motorů TSI, tady to byl mnohem větší průser.
I prasknutí jsem zaznamenal, ale to je vzácné. Spíše jde o to, že otřepy rozleptaneho řemene ucpávají olejový okruh se všemi důsledky. A nebo ještě hůř, že kvůli nějaké jiné "banalitě" se musí sáhnout na rozvody, což kvůli jejich koncepci znamená velmi vysoký výdaj.
To samé svého času ALFY. ....Šéfiku, vy*erte se na tu TUTELU! Mám tu supr čupr kvalitu levný olej a pojede vám to s ním jak namydlený...
https://www.auto.cz/motor-1-4-tsi-twincharger... ...
Nic se tam nepíše o zásadním, nebetyčném rozdílu kódu CAVE vs. CTHE.B-] Všimli si toho všichni kdo vlastní tuhle třetinu celkově vyrobených Fabii RS. prostě ten článek psal pan DUSIL a to asi nebude fanda fouknutých motorů..
No jo.. ale je obecně známo, že kdo to koupil ve Fabii RS s kodem motoru CTHE na konci 2013-2015 ..tedy po dekádě soustavného vývoje a jezdí na stooktan, mění často olej a občas i v DSG tak má bezporuchového silničního kinga B-]
Leda tak silniční kundu
ziadna domaca znacka ani Hyu/Kia na poprednych miestach. Hm
Domácí značka to mohla být těžko, když do ankety nic nenominovala, protože neměla žádný nový model.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.