Autem roku 2017 v České republice se stala Škoda Kodiaq!

Dnes večer proběhlo oficiální vyhlášení výsledků ankety Auto roku 2017 v ČR. Vítězem je nové SUV mladoboleslavské automobilky, které se umístilo před druhým Volkswagenem Tiguan a bronzovým Volvem V90.
Autem roku 2017 v České republice se stala Škoda Kodiaq!

Na počátku 23. ročníku ankety Auto roku v České republice bylo 27 nominovaných vozů, jejichž výběr se následně zúžil na pět finalistů. Pověření autoři z motoristických médií a nově také zástupci z řad veřejnosti nakonec pomocí bodového hodnocení vybrali celkového vítěze - Škodu Kodiaq.

Evropským autem roku je letos Peugeot 3008!

Evropským autem roku je letos Peugeot 3008!

Pro mladoboleslavskou automobilku je to třetí anketní vítězství v řadě. V roce 2014 ve stejné soutěži uspěla Fabia, o rok později pak Superb. Druhé místo náleží Volkswagenu Tiguan, třetí skončilo Volvo V90. Čtvrtou příčku uhájil Seat Ateca před Alfou Romeo Giulia se stejným bodovým ziskem.

Škoda Felicia, 110R a teď Kodiaq. V Kvasinách vyrobili už 2 miliony aut

Škoda Felicia, 110R a teď Kodiaq. V Kvasinách vyrobili už 2 miliony aut

Součástí české ankety jsou také dvě vedlejší soutěže. V kategorii Ekologické auto roku uspěla Kia Niro, z ocenění za Technickou inovaci roku se mohou radovat u Volva za poloautonomní řízení V90 a u Jaguaru za Activity Key z modelu F-Pace.

Celkové pořadí ankety Auto roku 2017 v ČR

  1. Škoda Kodiaq (139 bodů)
  2. Volkswagen Tiguan (92,5)
  3. Volvo V90 (77,5)
  4. Seat Ateca (63)
  5. Alfa Romeo Giulia (63)
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků