Autem roku 2008 se stal Fiat 500

Automobilka Fiat opět ukázala, že v počtu pódiových umístění v nejprestižnější anketě o auto roku, Car of the Year je jasnou jedničkou. Téměř každý nový model se umístí velmi vysoko a vítězství se již pomalu dají počítat na desítky.

Tip: Představení Fiatu 500 naleznete zde.

Na druhou stranu se není čemu divit. Po stránce designu, ergonomie a stylu jsou tyto vozy jako stvořeny, aby vyhrávaly co se dá. Malé retro, které mnozí odborníci považují za nejlepší návrat do historie, není výjimkou.

Fiat 500 tak v letošním ročníku vyhrál. První místo obsadil před druhou Mazdou 2 a novou generací Fordu Mondeo.

  1. Fiat 500 - 385 b.
  2. Mazda 2 - 325 b.
  3. Ford Mondeo - 202 b.
  4. Kia cee´d - 166 b.
  5. Nissan Qashqai - 147 b.
  6. Mercedes-Benz C - 128 b.
  7. Peugeot 308 - 97 b.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Fiat 500
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků