Auta ze světa čar a kouzel: V čem by se vozil Harry Potter s parťáky?

Pánové z CarWow opět nezklamali a připravili si pro nás další pořádný úlet. Během Halloweenu vytvořili design vozů pro postavy z hororu. Teď si nenechali ujít příležitost v podobě premiéry nejnovějšího filmu, který se inspiroval známým kouzelnickým světem. Na své stránce připravili vozy pro postavy ze ságy o Harrym Potterovi. 

Pořádný úlet! O těchto smíšeninách aut se vám ani nesnilo

Pořádný úlet! O těchto smíšeninách aut se vám ani nesnilo

Pro hlavního hrdinu stvořili Ferrari Testarossa. Před světlomety se mu vyjímají typické dioptrické brýle, čelní sklo se zase neobešlo bez pukliny ve tvaru jizvy - nepřehlédnutelného znaménka Harryho Pottera.

Ford Mustang Convertible zase věnovali záporné postavě Lorda Voldemorta. Vo voze dokonce najdete navigaci reagující jen na hadí jazyk. Mezi návrhy ale samozřejmě nechybí ani auto pro Hermionu Grangerovou (Range Rover Evoque) nebo Rona Weasleyho (Renault Grand Scénic).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků