Auta z aféry Dieselgate v Česku svoji cenu neztrácí. Spíše naopak

Antiautomat  |  28. 03. 2017 13:51

...to sa uvidi az sa uprava stane povinna. Potom sa uvidi aka super investicia to je.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 03. 2017 14:08

Tak tohle už snad ani nemohou myslet vážně. Fakt, bulvární pissálci?
Co třeba se trošku zamyslet nad tím, co tu cenu ovlivňuje, jak se vyvíjí kurz koruny a cena nových aut v daných obdobích? Co ta auta měla za výbavu, například?
Žák základní školy by to dokázal napsat líp...

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  28. 03. 2017 14:48

Lidé si kupují auto v nějaké ceně, aby je nebo náklad, za nějaké náklady, za nějaký čas dopravilo z bodu A do bodu B.
Ty normy EuroX jsou moc hezké, ale vůli tomu si to ti normální lidé nekupují. Doslova a do písmene nové normy si dělá tak EU, sama pro sebe. Zákazníci po těch normách nijak moc netouží, protože zvedají akorát náklady na pořízení a provoz a pokud snižují výkon zvětšují i tu dobu za kterou se dostanete z bohu A do bodu B.

Pokud auto stojí X, odveze Y z bodu A do bodu B za čas Z tak odveze a lidem bude tedy jedno jestli to byl skutečně motor EURO 4, 5 a nebo 6. V momentě kdy se X,Y,Z zhorší natolik, že užitné vlastnosti budou neakceptovatelné, začnou řešit jestli zatím není třeba to EURO∞.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  28. 03. 2017 15:26

"Ty normy EuroX jsou moc hezké, ale vůli tomu si to ti normální lidé nekupují. Doslova a do písmene nové normy si dělá tak EU, sama pro sebe."

Pripad Dieselgate len ukazal, ako by sa zachovali ine firmy, a v inych priemyselnych odvetviach, keby normy neexistovali. VAG oyebal zakaznikov 'len' na emisiach (a teraz nejdem riesit detaily a implikacie, ktore to malo na velkych klientov VAG).

Zjednodusim ti to... bez EU by boli auta, trebars v otazke bezpecnosti, stale na urovni indickeho trhu.

1. Netusis, ako funguje EU a ocividne nie si schopny si vyhladat potrebne info.
2. Nemas ani paru, ze tvoj zivot sa vdaka EU vyrazne skvalitnil. Zasluzis si zit vo svete bez vymozenosti, ktore do tvojho sveta priniesla prave EU - aby som si pozical citat z biblie... je tam plac a skripanie zubami.

Odpovědět  |   | 
DDT  |  28. 03. 2017 17:14

No jistěěě, nebýt EU, nevěděl bych, co dělat. Tímto mnohokrát děkuji skupině pilně pracujících odborníků, kteří předkládají ty správné unikátní normy, bez kterých by život všech skoro neměl smysl.
Nyní již vím jakou koupit ledničku, pračku, pneumatiky, auto, dům, atd. = stačí se podívat na štítek, a hledat zelené "A". Před tím jsem byl bezradný...
A co se aut týče, jen díky EU všichni manažerští Helmuti v Německu jezdí v eskládách a sedmičkách, bez EU by drtili Tato Nano ttříválec bez patřičného počtu hvězdiček v euro NCAP...

Odpovědět  |   | 
Kott02  |  28. 03. 2017 19:03

EU je naziststan a takoví lidé jako ty podporují jejich pravdu. Že diesel je odpad a má větší problém projít u kontrol než řekněme 3.0 V6 benzín z dob dávno před EU to je asi taky jakože lež podle takových tuhých názoru... EU nezlepšuje pouze nutí svoji pravdu. Sem tam se trefí ale to je tak vše.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  28. 03. 2017 20:36

hlavnym problemom je nadnarodny korporatny fasizmus. Kto ma prislusne paky v zastupeni v tom-ktorom parlamente tej-onej krajiny a k tomu este prislusnejsi mandat ako kontrolny mechanizmus /bezny zjav, pozrime si nasho uzernickeho tzv.prezidenta/, ten si presadi co potrebuje - je to zakon monopolneho fasokapitalizmu, prerasteneho do nadnarodneho, centralizovaneho velko-kapitalneho diktatorstva. Potom staci par kolacikov a v krajine hned za nasimi humnami je obcianska vojna. Bidenov synacik by mohol rozpravat, snad sa jeho velkopodniku tam dari dobre, ze pozdravujem, co ty zmrd, vsetko fajn? Zopakovanie fasistickeho /ale ano, to najskor Hitler da zbombardovat namestie Belehradu/, gesta diktatorstva nepotrebuje komentar. Kde stala vtedy EU? A pardon, ona vybavovala prelety bombarderov, nalozenych bombami s ochudobnenym uranom. Kto sa teraz divi, ze my, kto mame skusenost s fasizmom, oznacujeme tento spolok za fasisticky? Ved to tak dokazatelne je.

Je zle, ze situacia sa vybusne podoba tej spred druhej sv.vojny. Ked bola uzatvorena tzv.Locarnska dohoda, zapadny velkokapital, podajuc si bratske gesto s tym nemeckym junkerovskym, nalinkoval to, co vyustilo do najvacsej tragedie a milionov zavrazdenych nevinnych ludi. Zapadne tzv.demokracie v mene zisku, suhlasili s masakrom, ktory sme tu zazili my. Mame s tym nase vlastne skusenosti a ja dokonca aj priamo rodinne. Nemam dovod im to zabudnut, v Mnichove sme zistili, aku cenu mame. To iste dnes.

Aj tak, EU je v zasade mudra a spravodliva vec. Ale sa stala babkou na sachovnici, kde je treba odstranit veze a kralovnu, aby kral dostal mat. Problem je , ze tie veze a kralovna, to su cele - a hlavne, nase - narody. Vladne jej tuzba po zisku, konjunktura, vsetok hnus, ktory sa len da vtesnat do ludskej predstavivosti. Je chora a toto stadiu je terminalne. Ostatne nase tretotriedne clenstvo je snad jasnym dokazom. Nemoze fungovat stroj, ktory nie je pouzivany za tych podmienok, na ake bol stavany.

Som zvedavy, co po tom extempore, co miestny cenzor predviedol za posledne dni, spravi s touto historicky dokazatelnou pravdou.

Odpovědět  |   | 
jean  |  30. 03. 2017 06:40

Uzernicky tzv. prezident? Si normalny? Vlastne, uz vsetci vieme, ze nie...

Odpovědět  |   | 
jehovista  |  28. 03. 2017 19:35

Dieselgate zpusobila EU nesmyslnymi limity na CO2. Na nizke emise CO2 tlaci zakaznici tim ze chteji nizsi spotrebu, takze tam neni absolutne zadny duvod nastavovat limity. Auto se spotrebou 20l/100km si nekoupim. Normy by mely byt pouze na skodlive emise, protoze to zakazniky nezajima.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  29. 03. 2017 17:56

To není až tak uplná pravda... Když si vemeš za kolik jezdila stará 1.9TDi, kde si moh vpohodě jet za 4.2L... Tak to žádný ekologocký zázrak nebyl... Byl to ale parádní a spolehlivý motor... Nízké emise neznamenají nízkou spotřebu...

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  29. 03. 2017 10:21

Ještě že tu máme tu EU . Jen je pak zvláštní, že lidé se koukali po spotřebě a bezpečnosti auta dřív než vůbec nějaká EU jako začala existovat že? Případně motor s horší normou má větší výkon a menší spotřebu než ten "lepší" .

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  29. 03. 2017 11:48

Koukam, ze ti priznivci EU opevuji EU jeste trapneji a primitivneji nez komunisti Sovetsky svaz neblahe pameti. Jenom pro zajimavost: EU na bezpecnost aut nema vlil. Tlak na bezpecnost vysel od zakazniku a z EuroNCAP, jejiz standardizovane testy nuti vyrobce delat auta vyrazne bezpecnejsi nez jsou zakonne pozadavky v Evropske unii. Ne proto, ze to EU naridila, ale proto ze bez peti nebo alespon ctyr hvezd dnes auto v EU prodate jen velmi ztuha.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  28. 03. 2017 16:00

vis co je nejvtipnejsi, dnesni Euro 6 je ve svete jedna z mejvice benevolentnich norem, a tim ze Evropsky trh dnes neni ani prvnim ani druhym, tak ani neni primarnim trhem pro vyvoj motorizaci, jedinou vyjimkou jsou prave diesely, ty diesely ktere si mermomoci v Evrope prosadili postupne automobilky i presto ze nikde jinde na svete se jim to nepodarilo, takze si tak nejak nabehli na vlastni kudlu automobilky ktere se na diesely "vysrali" a meli je jen jako okraovou zalezitost se to temer netyka a vpodstate si muzou mnout ruce, neb pro ne je zmena celkem mala

a lidi jsou jen tupe stado, dokud lidem nereknes co by meli chtit, tak to nechtej diesel byl uzasny priklad marketingu a toho jak marketing tomu stadu nakecal ze je to super, a dokud tomu stadu dalsi marketing nerekne neco jineho, stado porad slepe veri dal

Odpovědět  |   | 
Jindra Kuchar  |  28. 03. 2017 16:21

Diesel se v Evropě prosadil diky drahému benzínu, vysokým daním podle COx a drahým pokutám za flotilové COx. Až bude benzínová V6 stát na vlastnictví a provozu stejně jako dnešní 2.0TDI tak po dieselu neštěkne pes. Ale nacpat si dnes do velkého SUV 1.4 a platit COx daň jak mourovatý(s testy v provozu ještě vzroste), mít reálnou spotřebu 10lx 32Kč, to si člověk rozmyslí

Odpovědět  |   | 
jcb  |  28. 03. 2017 17:50

Aleprdlajs, benzín je v poměru k průměrné mzdě levnější jak za socíku a auta s benzínovým mtorem, velikostí srovnatelná s se škodovami, žigilíky, warťasy a mosviči, žerou o třetinu méně i se zapnutou klimoškou. A jezdí o poznání svižněji. Jasně, doba je jinde, taky nejsem staromilec. Jenže lidi jsou prostě rozežraný a chtěj velkou káru za provozní náklady mopeda. A marketing jim na tu strunu brnká. Až jednou sečtou servisní náklady, oleje, filtry, vstřiky atd., tak snad přijdou na to, že ten diesel zase až taková hitparáda není. A ještě poznámku k V6. Jako sen dobrý. Ale nikdy nebude stát jako 2.0TDI. Buď musíš víc máknout, nebo ubrat válce. Přeju, ať se ti podaří to první.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  29. 03. 2017 11:51

Jeste nezapomente uvest, ze se dnes jezdi mnohem vice nez za toho sociku. Auta za sociku mela bezne petimistne ukazatele najezdu a auto s padesati tisici autobazar nabizel s tim, ze je sice dost ojete, ale s patricnou udrzbou najedete jeste jednou tolik. Dneska je to zanovni kara nebo rovnou predvadecka.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  29. 03. 2017 22:15

prosim te co to povidas, jake servisni naklady? nekdy mi pridje, ze diskutujici nikdy nemeli novou naftu a jen papouskuji nazory automechaniku. Kup si novy diesel, naklady na servis budes mit stejne jako na benal. Ale usetris na nafte a az budes prodavat naftove auto, pokud bude v dobrem stavu zaprasi se po nem hned. A cena za benzinove auto ve stejne cenove kategorii dostanes vyrazne mene nez za naftaka. Prodaval jsem passata 1.9td najeto 130t km a druhy den byl pryc v bazaru. Kdyz si koupis vylitanou herku z Nemecka zarucene po duchodci co ma stacony tachac z 400tkm na 120tkm tam problemy jiste budou, stejne jako u jakehokliv benzinu. Ale to se nebavime o aute, ale o vraku. U nejnovejsich dies. aut mohou byt problemy s DPF filtrem, ale casem budou tyto problemy i na primostrikovych motorech u benalu.

Odpovědět  |   | 
jcb  |  30. 03. 2017 17:36

Jestli to bylo pro mě, tak si mě s někým pleteš. Nepotřebuji si kupovat auto v bazaru. A navíc dělám v oboru. Takže mě tvůj výkřik do tmy docela pobavil.

Odpovědět  |   | 
DDT  |  28. 03. 2017 17:59

Diesely jsou super do každodenního přibližovadla, jenom a pouze kvůli spotřebě.
Obvykle spotřebují 2/3 toho, co benzinový ekvivalent, plus rozptyl minimální a maximální spotřeby mají nižší.
Ovšem pochopitelně, že by se všichni vy.srali na diesel, nebýt cen za paliva, takové jaké jsou.
Víc než polovinu ceny tvoří spotřební daň a na ní nabalená dph.
Aktuálně barel (cca 180litrů) ropy stojí 50USD=1240,- = 6.90- / litr.
Kdyby si rafinerie vzala dvě koruny z litru, pumpař a doprava tři, tak to máme 11.90-, bez daně.
Za takovou cenu by nikdo (kromě ultrašetřílků a nákladní dopravy) diesela nekoupil.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  28. 03. 2017 20:50

Problemom je, ze daunsajz benziny, ktore sa recykluju prvym nastartovanim, nie su na tom celkovo o nic lepsie. Takze sa zase na par rokov prehodia normy a testy, len aby sme vyhadzali regaly - bunecka v Exceli bude zelena a pojde sa vesele dalej.

Odpovědět  |   | 
Loran  |  28. 03. 2017 21:07

Nojo, Češi a ekologie . Ale přiznám se, že mě je to taky fuk. Nabídnout mi ho v ackach s nějakou pořádnou slevičkou, asi bych neváhal

Odpovědět  |   | 
Nevoda  |  28. 03. 2017 21:14

To je pro Česko typické. Vždy vlastní cestou, proti všem a natruc. Okázalé pohrdání veřejným zájmem - našinec, jako majitel německého TDi, je tím nejpravicovějším baronem od Atlantiku po Ural. Diesely, prvořadě ty německé, jsou prostě společenská ikona.
Docela se těším, jak právě tihle obyčejní, střední třídou se cítící majitelé, budou přihlížet ohlášené elektromobilizaci VW.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  29. 03. 2017 17:52

Holt se nebude dát svítit. Demence eurouředníků a jejich nesmyslných norem vyhrála... Všichni budeme jezdi autama na baterky a hledat volnou zasuvku, jako u mobilu... K moři pojedeme 2 dny, protože ikdyž se vylepší baterky, tak než se dostanou přes 1000km tak to bude trvat ještě hodně dlouho.

Odpovědět  |   | 
E15  |  28. 03. 2017 22:06

prostě a jednoduše - cca dva ze tří Čechů jsou sociopatičtí kreténi a ne že ne

Odpovědět  |   | 
Driver  |  29. 03. 2017 11:47

Já nechápu, jak může někdo jezdit benzínovým autem Z HLEDISKA FINANČNÍHO. (Chápu že chce někdo luxusní nebo silný benzín) Jediný problém je si zaplatit vyšší pořizovačku, ta se stejně vrátí, a pak už šetřím. Drahý servis? Všechno je podobné. Rozdíly tam je, ale mizivý, to se vrátí za pár ujetých km. Jediné motory, které mají slušný výkon a nežerou, jsou moderní motory, které mají ale taky EGR, Turbo, a nákladné cívky, a to, že by najely milion, je nemožné. Přitom milion umí i deset let staré TDCI od Forda, (pokud se náhodou pečlivě servisuje a opatrně provozuje) a kdo si koupí některý povedený TDI nebo CDI motor, tak nemá problém atakovat 2mega km. Cilovka pro benzínové auto jsou jen Ti, co nejezdí, a těm by vyšlo levněji jezdit taxíkem! Dneska jsou taxíky téměř zadarmo, za jak dlouho projezdíš benzínovou oktávku za půl mega taxíkem? To nezvládneš za celý život...

Odpovědět  |   | 

V Americe maj na VW TDi sračkomety koncentráky, kde auto čekají než půjdou do šmelcu.
Šéf americkýho VW je zavřenej a hrozí mu 130 let za spiknutí.
http://www.auto.cz/takhle-vypada-odkladiste-... ...

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

Jestlise chcete pořádně prosytit rakovinou, jezděte tunelama
"Povolená hodnota rakovinotvorné pevné částice je 30.000 pt/cm3. Nejhorším místem jsou Pražské tunely, tedy Letenský, Strahovský nebo celý tunelový komplex Blanka, kde jen v jedoucím vozidle naměřili hodnoty přesahující 300.000 pt/cm3."
http://www.auto.cz/aut-filtru-pevnych-castic... ...

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Grand California 680: Dovolená na Slovensku jezdící, spící

Volkswagen Grand California 680

Největší obytný Volkswagen měří na délku skoro sedm metrů, přitom ale jezdí jako klasická dodávka. Jeho schopnosti jsme vyrazili prověřit na Slovensko.

dnes | Vladimír Kadera
Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 64 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 55 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan