Auta v ceně do tří tisíc chtějí objet republiku. Byli jsme na startu

39 komentářů

Woky
2. března • 11:05

Nevim kolik to muze byt kilometru, ale hranice se daji objet i na kole, takze na tom to urazit v aute (at uz je v jakemkoliv stavu) nevidim zase nic tak moc zazracneho, tim mene obdivuhodneho a zasluzneho.

Kott02
28. února • 11:53

auta? AUTA? Wtf to jou shity, krámy, hnusy, kentusy a sifly. To má do aut sakra daleko. :-|

Kott02
2. března • 9:10

minuskáři - socky s filckou?

lethal924
6. března • 22:35

Ja napriklad do prace jezdim Cliem, coz je takova novodoba sockoidni filcka, ale ty znis jako expert s tatikovou oktavkou a nutkanim si rypnout, proto nejspis ty minusy :-)

Antiautomat
28. února • 13:06
Ota
28. února • 9:54

srabi! meli koupit nejakou Avii za 3 tacy, pripadne V3Sku nebo podobnou hruzu v ty cene a tim objet republiku ...

Janis
13. ledna • 23:28

najdi nám takové auto do 3000,- a pojedeme sní pátý ročník .)

Antiautomat
1. března • 8:04

Avia nahodou z pohladu doby nebola zla. Lahucka, jednoducha, vela odviezla. Samozrejme dnes je to smradlava vykopavka a existujuce exemplare toho uz maju za sebou, ale tu republiku v pohode obide /a zasmradi/. Jazdili bez problemov aj v pusti.

defender110
28. února • 10:08

Zkuste nasytit vejtřasku a proti tomu felu. Navíc ,nevím nevím, zda ji koupíte za trojku.

Jiří F.
28. února • 9:28

Mám 26 let starý vůz a dnes když se dívám na nová auta jak jsou přecpaná elektronikou a blbostma kvůli emisím a nejen to, tak po zkušenosti více jak 30 let oprav aut tak klidně pojedu s mojim staříkem ,,najeto více jak 400 000 km" třeba do Španělska a zpět a to hned.Ti co dnes dávají do oprav nových aut desítky tisíc, upřimně lituji.A oproti Vám co máte nové vozy já na emisích a stk bez problémů projdu .

Antiautomat
28. února • 7:55

Felda to podla mna da (ale ta s tou spojkou, to by na ceste nemalo byt). Jednu v rodine stale mame, viac menej ako pohotovostne a zalozne vozitko, 1.3MPi 50kW v peknom stave. Prikladne spolahliva, sem-tam sa najde nejaka hovadina, vlastne len 2x za 150.000km hydrokorektor. Famy ze na jeho vymenu treba davat dole palubku su uplnym blabolom, vymenite to s troskou trpezlivosti popod pristrojovkou, staci rozmyslat hlavou, je to casovo tak cca na dve-tri piva, zalezi ako je vonku teplo :-) Parkrat do roka to vezmem von na chatu (500km hore dolu), tych svojich 110-120kmh si to na dialnici v pohode drzi, kazetove radio hra, riadenie bez posilovaca je potom na okreske a tretotriedke prijemne, odrazu zistujete ze hlavne ked to primrzne (popod lesom), ze viete o vsetkom, co sa pod autom a s autom deje. Musim povedat ze ma to stale bavi :-DFelde fandim, je to taka nasa stara klasika.

Antiautomat
28. února • 18:56

specialne pre minuskara, co ma obe ruky lave:a/ odpojis pravu a lavu vetvu od reflektora. Ten obavany a nepochopitelne zlozity nastroj /sroubovak/ zatial nepotrebujes. Staci pootocit a vytiahnut. Hadice zhruba v strede prestrihnes. Zavolaj si suseda s noznicami, chapem ze nic ine ako ovladac xboxu Ti nejde. Klud, za to nemozes, v dalsom sa /mozno/ niecomu priucis.
b/ vypytaj si sroubovak za dozoru suseda a opatrne daj dolu ovladac sklonu svetiel. V pripade akychkolvek pochybnosti /zeby aj sused bol taky mantinel/, moja x-nastrocna neter rada vysvetli. Ano, to je ta vec, za ktoru si nepresiel STK.
c/ vytiahni ten regulator von /netlac dnu, tahaj smerom von z auta/. Neboj, to das. V motorovom priestore prestrihni stahovacie pasky, co drzia zvysky hadic, napodobni suseda z kroku *a*. Neodfakli si prst, radsej odskusaj 5x nasucho. Tym mas stary hydrokorektor vonku. Apropos, motorovy priestor to je to vpredu pod deklom.
d/ teraz sa sustred a pozorne rozbal novy /ty radsej skus najprv bez noznic, mensie riziko/. Dlhsia strana ide z pohladu vodica do praveho, kratsia do laveho. Ak by si nevedel, co to znamena z pohladu vodica, posad sa za volant. Je tam iba jeden, nemas sa ako pomylit. S pravou a lavou rukou, to Ti uz nemam jako poradit.
e/ teraz to uz prenechaj susedovi alebo hociktoremu NIE MESTSKEMU decku starsiemu ako 10 rokov. Zaprve je sikovnejsie a zadruhe nema tak nemozne mlandrave hnaty. V motorovom priestore nastrihnut manzetu, cez ktoru trubky prechadzali z kabiny do motoroveho priestoru. Vybrat von.
f/ dlhsiu vetvu vsunut spod volantu do otvoru, v motorovom priestore povytiahnut. S kratsou vetvou to iste. Nie, trubky sa neohybaju do praveho uhla. Zo strany motoroveho priestoru povytiahnes. V kabine opatrne prestrcis regulator popod plast a uchytis dvoma sroubami. Samozrejme ze si ich uz medzicasom niekde stratil, vypytaj si nove alebo si dones dopredu zasobu. Kedze nevies kam slapes, urcite ti vletia do kanala. Kluciky od auta z tohoto dovodu prenechat tomu decku. Nie vnutri, pretoze si ich zabuchnes.
g/ nasad regulacne kolecko. Zvol najvyssiu polohu.
h/ v motorovom priestore stahovacou paskou jemne uchytit /nie az na krv, musi to mat malu volu/ a nasadit do svetlometov. Manzetu nasadit do prepazky. Kedze je nastrihnuta, ono je to zazracne mozne. Mozes poistit nejakym chemoprenom, ale nie celu tubu a vobec toto Ti do ruk nepatri, poziadaj niekoho.
i/ nastavit svetla. Na to staci colstok, krieda a mur. To tu uz rozpisovat nejdem, to beztak nedas, je to na druhy stupen ZS.O styri roky opakovat. No a to, ze auto s priamym riadenim /ciste mechanickym/ bude podavat viac informacii o povrchu a o tom, co sa deje, nad tym sa ani nepokusaj zamyslat.

jean
28. února • 19:19

Ty si teda ukážkovo zamindrákovaný blbec :-D

Antiautomat
1. března • 7:59

Hehe :- )
Som pisal specialne pre isteho hnupa, ktory kvoli tomu dal dolu palubku a potom to uz naspat nedal, udajne opravar. Ked s tym kolega prisiel....Potom zver auto takemu.
A podobnych fuserov by si nasiel po servisoch habadej. Mne trebars v jednom nemenovanom znackovom skr.vili auto tak, ze odvtedy si (co mozem), spravim radsej sam. Nastastie mam jednoduchu karu.No a za tym, ze auto s priamym a ciste mechanickym riadenim poda najviac informacii o povrchu, za tym si stojim, ono to aj akosi vyplyva z podstaty veci. Zrejme tunajsie rocniky taky samohyb uz asi nepoznaju a s vymenou ziarovky bezia do servisu (otazka samozrejme je, ako niekoho moze napadnut kupit si take auto). Dakedy existoval typ, ktory sa nazyval mechanik. Rozumej, vyuceny na to, ze mu das do ruky naradie a opravi vsetko, od bicykla cez lanovku az po plavajuci bager. Mal som (nastastie) takeho stareho otca.

Tom
28. února • 21:22

Proc, vzdyt ma pravdu. Navic se ten navod muze i nekomu hodit:-)

jean
2. března • 9:11

Nepísal som, že nemá pravdu. Ale pozri si antirozumove príspevky hocikde na tomto webe, to je samé absolvent ekonomie, hrác xboxu a pod. perly. Nuž, ked niekto nemá dosť rozumu na vyštudovanie univerzity, tak si to kompenzuje aspoň v diskusiách :-DUž ten nick je ako z čias hlbokého mieru, aj vtedy sa stále proti niečomu bojovalo a hladal sa triedny nepriateľ...

defender110
28. února • 7:13

Po našich silnicích se pohybují stovky větších hrozeb, než je tady partička recesistů ve starých autech. Mladí cucáci co hov.o umí v našlapaných autech od svých fotrů, jsou 1000x větší nebezpečí než pár totálních vraků na cestě. Přeju jim mnoho zážitků, hlavně úsměvných ,a ať ve zdraví dorazí. ;-)

Lumia
27. února • 21:00

Pokud se u toho budou chovat slušně a nedělat ortodoxní blbosti, tak proč ne, tak se mi ta akce líbí. Inspirované je to spíše Mongol Rallye, kde jezdí auta ze západní Evropy s cenou nula nula nic do Mongolska, kde to majitelé nechají a pak přiletí zpátky.

Mikitik
27. února • 20:47

No, já takovým autem jezdím každý den do práce.

milanekjablonecak
27. února • 22:00

V pořádku, do kolbenky těch 5 kiláků bych zvládnul i takovýdle mrdce, nic ve zlým.

Lord Owl
27. února • 20:50

Někteří tu ještě neobjevili, že pojízdné auto má kola, volant, sedačky, brzdy a motor. Zbytek je jen kosmetika.;-)

Tomáš Hrábek
27. února • 21:46

Jak se asi choval k autu takový člověk, když ho nechal opticky takto spustnout? Pravidelně měnil destičky, řešil úniky kapalin, no prostě se ještě staral, aby technický stav mimo optiku, byl výborný???
Jsem presvedčen, že ani jeden tento vrak by aktuálně STK nedal.

DDD
28. února • 9:13

Mám 10 let starou Fábii kombík, na první pohled nicmoc - borec mi promáčkl plechy na levé zadní straně, další lidi mi 2x promáčkli vepředu autoznačku tažným při jejich couvání, oděrky na laku od kamínků, děcka na kole podřeli bok - no vypadá to podezřele, ale jezdím každým rokem pravidelné servisní prohlídky, měním kapaliny, pneumatiky, prostě po motorické stránce OK, po vizuální tragédie. Na denní dojíždění do práce ideál - nízká spotřeba, topí, klimuje, co víc si přát. Naco investovat hafo prachů do plechařiny. Takže bych podle vzhledu až tak nesoudil, důležité je, co je pod kapotou :-)

milanekjablonecak
27. února • 19:49

Řekl bych docela hloupej nápad jak se zviditelnit a sehnat sponzory na tuhle blbinu, hlavně ať nečtu nějaký problémy v černý kronice a když tak si natlemte jen sami a neberte sebou nikoho dalšího.3-[

Ondra
27. února • 15:00

Tak asi by se lépe vybíralo auto do 5 tis. Kč nebo do 10 tis. Kč, asi by to pak bylo možná bezpečnější dobrodružství. Ale něco takového bych taky rád někdy provedl... Problém není ani v sehnání auta, ale v sehnání volného času...

Tomáš Hrábek
27. února • 14:26

Nemyslím, že toto je nejvhodnější akt recese. Přijde mi to jako snaha o zviditelnění. Cesta kolem ČR??? Spíše jde o hazard,ne vlastní, těch co si myslí, že tato "auta" uřídí a dojedou, ale těch v normálních autech kdož tuto sestavu potká.
Takové poslání celé sestavy vozů policií na nejbližší STK, to by byla akce :o)

brk77
28. února • 16:27

Tak černě bych to neviděl. V takových autech se často bourá naposled a tihle řidiči to budou vědět. Ani jeden nevypadal jako typický Demeter, který si splnil sen o pořádné káře koupí žigulíka za srovnatelné peníze. Víc bych se bál, kdybych na cestě potkal třeba účastníky Gumball 3000 a podobně.

Joe Doe
27. února • 17:03

Musim o tejto akcii povedat svokrovi, ktory by chcel predat Nissan Maxima QX, 2.0 V6 automat, a na protiucet ze mu vezmu s tym, ze to daju na vlastne naklady zosrotovat :)S autom pravidelne jazdim a kedze ide o japonca made in Japan, o ktoreho sa majitel staral ako o dieta, je urcite v lepsom stave, a s lepsimi emisiami, nez vozovy park toho pochybneho podniku.

myscho123
27. února • 14:22

Toho čo dal niektorým exemplárom nálepku TK by mali stíhať za všeobecné ohrozenie so zbraňou..

Frankie
27. února • 11:40

Nadsenci :-)
preju jim spoustu zazitku !

bzzz
27. února • 10:54

Dalsi dukaz, ze STK muze mit/dostat kdejaky vrak.

jogurt
27. února • 10:55

Přesně. Je to vidět na první pohled.

kolemjdoucí 2
28. února • 18:14

Staré auto nebo omšelé auto nerovná se automaticky špatné auto - takže od pohledu nepoznáš nic, jen si to naivně myslíš. Na technické nejsou žádní blbci, v jakémkoliv ohledu nebezpečné auto by známku nikdy nedostalo, a je jedno jestli jsou mu dva roky nebo dvacet let nebo víc. Apropos, když už to rozebíráme - všiml sis, že existuje speciální kategorie aut, které říkáme "veteráni"? Jakpak se asi taková auta stala veterány, napadlo tě to někdy?

bzzz
1. března • 14:19

STK je sice nutna nikoli vsak postacujici podminka. Da se ocekavat, ze v tech automobilech nebude fungovat spravne spousta veci, za ktere je pri silnicni kontrole PCR nepusti dale - nemluve o prorezaveni. Ale tak co se divim, kdyz u nas po silnicich bezne jezdi vraky s platnou STK...

R2
28. února • 19:59

Napriklad to, ze pneumatika dre o naraznik, neni videt na prvni pohled a jiste to neni ani trochu nebezpecne ;-) Fakt je, ze auta se mohla do tohoto stavu z vetsi casti dostat az po posledni STK.
Z techto kusu pravdepodobne veterani nikdy nebudou, tyto modely jsou dnes k sehnani stale v pomerne velkem mnozstvi a casto ve vyrazne lepsim stavu.

kolemjdoucí 2
28. února • 20:14

Jistě.Co se týče veteránů, nebyla nejspíš řeč o těchto konkrétních autech (i když i nemožné je někdy možné), ale o obecně platném principu. Myslel jsem, že jsem to vyjádřil dostatečně jednoznačně, ale zdá se, že mě vždy dokáže někdo znovu překvapit.

Lord Owl
27. února • 9:58

To Saxo dojede nejdál.... můj skromný tip.

Joe Doe
27. února • 9:56

To zase bude vsade smradu...

jean
27. února • 9:12

Riadni recesisti :-D. O bezpečnosti tých áut by sa dalo polemizovať, vybité tlmiče, citroen má kolesá do A - asi to bude mať vplyv na chovanie na klzkom povrchu v zákrutách.

Doporučujeme

Články odjinud