Auta těch nejnáročnějších dobrodruhů teď mají motor V8. Levná záležitost to není

Náklaďáky tak dobrodružné, že už se vám možná nikdy nebude chtít nazpátek? Čtěte dále...

O vozech značky EarthCruiser jsme ještě nepsali. S novými verzemi dvou jejích modelů ale přišel čas to napravit. Jde o dobrodružně zaměřené vozy a tudíž velmi specificky zaměřený trh. Značka sama o sobě tvrdí, že staví vozy pro lidi, kteří se chtějí dostat do všech koutů světa, do každé uličky ve městě a překonat i ten nejnáročnější terén.

Peugeot udělal z Boxeru cool obytný vůz. Zaujme pohonem 4x4 a drsným vzhledem

Peugeot udělal z Boxeru cool obytný vůz. Zaujme pohonem 4x4 a drsným vzhledem

A stačí se na vozy podívat a hned je vám jasné, že to myslí opravdu vážně. Jen s těmi úzkými uličkami to tedy moc nevidíme. Earthcruiser má v nabídce celkem čtyři modely. Dva z nich (FX a o něco vyšší EXP) se nyní dočkali modernizace. Jde o nákladní vozy s kempingovou vestavbou, u kterých můžete křížit nápravy snad do nekonečna.

Největší novinkou u modernizovaných modelů je určitě motor. Tam, kde čekáte nějaký rozumný diesel, je teď totiž osmiválcový motor o objemu 6,0 litru (výkon 300 koní). Konkrétně jde o Vortec z koncernu GM, vyrábí se od roku 1995 a najdete ho třeba v některých vozech Chevrolet. Svou sílu přenáší na kola pomocí nové automatické převodovky Allison 1000.

Omlazený VW California oficiálně: Hromada nové techniky a nejpohodlnější postele

Omlazený VW California oficiálně: Hromada nové techniky a nejpohodlnější postele

Promyšlený a do detailu propracovaný pohon obou náprav pak pochází přímo od výrobce EarthCruiser. Oba modely mají nyní i větší zavazadlový prostor a externí kuchyň, kterou lze jednoduše vysunout a vařit venku. O energii se stará 720 ampérová baterie a voda se skladuje v nádrži na 318 litrů. 

Ubytování zde najde pět dospělých (eventuelně čtyři a dvě děti). Cena 350.000 dolarů je pro oba modely shodná. V přepočtu přes 8 milionů korun se možná může zdát jako hodně, ale jak jsme již psali, jde o tak specificky zaměřený trh, že ta malá skupinka lidí určitě neváhá.

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

včera | Petr Schnagl | 15 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 144 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 82 příspěvků