O vozech značky EarthCruiser jsme vám ještě nepsali. S novými verzemi dvou jejích modelů ale přišel čas to napravit. Jde o dobrodružně zaměřené vozy a tudíž velmi specificky zaměřený trh. Značka sama o sobě tvrdí, že staví vozy pro lidi, kteří se chtějí dostat do všech koutů světa, do každé uličky ve městě a překonat i ten nejnáročnější terén. EarthCruiser

O vozech značky EarthCruiser jsme vám ještě nepsali. S novými verzemi dvou jejích modelů ale přišel čas to napravit. Jde o dobrodružně zaměřené vozy a tudíž velmi specificky zaměřený trh. Značka sama o sobě tvrdí, že staví vozy pro lidi, kteří se chtějí dostat do všech koutů světa, do každé uličky ve městě a překonat i ten nejnáročnější terén. | EarthCruiser

A stačí se na vozy podívat a hned je vám jasné, že to myslí opravdu vážně. Jen s těmi úzkými uličkami to tedy moc nevidíme. Earthcruiser má v nabídce celkem čtyři modely. Dva z nich (FX a o něco vyšší EXP) se nyní dočkali modernizace. Jde o nákladní vozy s kempingovou vestavbou, u kterých můžete křížit nápravy snad do nekonečna. EarthCruiser

A stačí se na vozy podívat a hned je vám jasné, že to myslí opravdu vážně. Jen s těmi úzkými uličkami to tedy moc nevidíme. Earthcruiser má v nabídce celkem čtyři modely. Dva z nich (FX a o něco vyšší EXP) se nyní dočkali modernizace. Jde o nákladní vozy s kempingovou vestavbou, u kterých můžete křížit nápravy snad do nekonečna. | EarthCruiser

Největší novinkou u modernizovaných modelů je určitě motor. Tam, kde čekáte nějaký rozumný diesel, je teď totiž osmiválcový motor o objemu 6,0 litru (výkon 300 koní). Konkrétně jde o Vortec z koncernu GM, vyrábí se od roku 1995 a najdete ho třeba v některých Chevroletech. Svou sílu přenáší na kola pomocí nové automatické převodovky Allison 1000. EarthCruiser

Největší novinkou u modernizovaných modelů je určitě motor. Tam, kde čekáte nějaký rozumný diesel, je teď totiž osmiválcový motor o objemu 6,0 litru (výkon 300 koní). Konkrétně jde o Vortec z koncernu GM, vyrábí se od roku 1995 a najdete ho třeba v některých Chevroletech. Svou sílu přenáší na kola pomocí nové automatické převodovky Allison 1000. | EarthCruiser

Promyšlený a do detailu propracovaný pohon obou náprav pak pochází přímo od výrobce EarthCruiser. Oba modely mají nyní i větší zavazadlový prostor a externí kuchyň, kterou lze jednoduše vysunout a vařit venku. O energii se stará 720 ampérová baterie a voda se skladuje v nádrži na 318 litrů.  EarthCruiser

Promyšlený a do detailu propracovaný pohon obou náprav pak pochází přímo od výrobce EarthCruiser. Oba modely mají nyní i větší zavazadlový prostor a externí kuchyň, kterou lze jednoduše vysunout a vařit venku. O energii se stará 720 ampérová baterie a voda se skladuje v nádrži na 318 litrů.  | EarthCruiser

Ubytování zde najde pět dospělých (eventuelně čtyři a dvě děti). Cena 350.000 dolarů je pro oba modely shodná. V přepočtu přes 8 milionů korun se možná může zdát jako hodně, ale jak jsme již psali, jde o tak specificky zaměřený trh, že ta malá skupinka lidí určitě neváhá. EarthCruiser

Ubytování zde najde pět dospělých (eventuelně čtyři a dvě děti). Cena 350.000 dolarů je pro oba modely shodná. V přepočtu přes 8 milionů korun se možná může zdát jako hodně, ale jak jsme již psali, jde o tak specificky zaměřený trh, že ta malá skupinka lidí určitě neváhá. | EarthCruiser

 EarthCruiser

| EarthCruiser

 EarthCruiser

| EarthCruiser

 EarthCruiser

| EarthCruiser

 EarthCruiser

| EarthCruiser

 EarthCruiser

| EarthCruiser

 EarthCruiser

| EarthCruiser

 EarthCruiser

| EarthCruiser

 EarthCruiser

| EarthCruiser

 EarthCruiser

| EarthCruiser

 EarthCruiser

| EarthCruiser

 EarthCruiser

| EarthCruiser

 EarthCruiser

| EarthCruiser

 EarthCruiser

| EarthCruiser

 EarthCruiser

| EarthCruiser

 EarthCruiser

| EarthCruiser

 EarthCruiser

| EarthCruiser

 EarthCruiser

| EarthCruiser

 EarthCruiser

| EarthCruiser

 EarthCruiser

| EarthCruiser

 EarthCruiser

| EarthCruiser

A stačí se na vozy podívat a hned je vám jasné, že to myslí opravdu vážně. Jen s těmi úzkými uličkami to tedy moc nevidíme. Earthcruiser má v nabídce celkem čtyři modely. Dva z nich (FX a o něco vyšší EXP) se nyní dočkali modernizace. Jde o nákladní vozy s kempingovou vestavbou, u kterých můžete křížit nápravy snad do nekonečna. EarthCruiser
Největší novinkou u modernizovaných modelů je určitě motor. Tam, kde čekáte nějaký rozumný diesel, je teď totiž osmiválcový motor o objemu 6,0 litru (výkon 300 koní). Konkrétně jde o Vortec z koncernu GM, vyrábí se od roku 1995 a najdete ho třeba v některých Chevroletech. Svou sílu přenáší na kola pomocí nové automatické převodovky Allison 1000. EarthCruiser
Promyšlený a do detailu propracovaný pohon obou náprav pak pochází přímo od výrobce EarthCruiser. Oba modely mají nyní i větší zavazadlový prostor a externí kuchyň, kterou lze jednoduše vysunout a vařit venku. O energii se stará 720 ampérová baterie a voda se skladuje v nádrži na 318 litrů.  EarthCruiser
Ubytování zde najde pět dospělých (eventuelně čtyři a dvě děti). Cena 350.000 dolarů je pro oba modely shodná. V přepočtu přes 8 milionů korun se možná může zdát jako hodně, ale jak jsme již psali, jde o tak specificky zaměřený trh, že ta malá skupinka lidí určitě neváhá. EarthCruiser
25
Fotogalerie

Auta těch nejnáročnějších dobrodruhů teď mají motor V8. Levná záležitost to není

Náklaďáky tak dobrodružné, že už se vám možná nikdy nebude chtít nazpátek? Čtěte dále...

O vozech značky EarthCruiser jsme ještě nepsali. S novými verzemi dvou jejích modelů ale přišel čas to napravit. Jde o dobrodružně zaměřené vozy a tudíž velmi specificky zaměřený trh. Značka sama o sobě tvrdí, že staví vozy pro lidi, kteří se chtějí dostat do všech koutů světa, do každé uličky ve městě a překonat i ten nejnáročnější terén.

A stačí se na vozy podívat a hned je vám jasné, že to myslí opravdu vážně. Jen s těmi úzkými uličkami to tedy moc nevidíme. Earthcruiser má v nabídce celkem čtyři modely. Dva z nich (FX a o něco vyšší EXP) se nyní dočkali modernizace. Jde o nákladní vozy s kempingovou vestavbou, u kterých můžete křížit nápravy snad do nekonečna.

Největší novinkou u modernizovaných modelů je určitě motor. Tam, kde čekáte nějaký rozumný diesel, je teď totiž osmiválcový motor o objemu 6,0 litru (výkon 300 koní). Konkrétně jde o Vortec z koncernu GM, vyrábí se od roku 1995 a najdete ho třeba v některých vozech Chevrolet. Svou sílu přenáší na kola pomocí nové automatické převodovky Allison 1000.

Promyšlený a do detailu propracovaný pohon obou náprav pak pochází přímo od výrobce EarthCruiser. Oba modely mají nyní i větší zavazadlový prostor a externí kuchyň, kterou lze jednoduše vysunout a vařit venku. O energii se stará 720 ampérová baterie a voda se skladuje v nádrži na 318 litrů. 

Ubytování zde najde pět dospělých (eventuelně čtyři a dvě děti). Cena 350.000 dolarů je pro oba modely shodná. V přepočtu přes 8 milionů korun se možná může zdát jako hodně, ale jak jsme již psali, jde o tak specificky zaměřený trh, že ta malá skupinka lidí určitě neváhá.

Doporučujeme

Články odjinud